1) Merhaba! İlk olarak adınızı ve yaşınızı öğrenebilir miyiz? Kitaplarınızı yayınladığınız sosyal medya platformlarındaki kullanıcı adınızı da paylaşabilirsiniz.
Ben Ozan 22 yaşındayım,
Mizahi, türküleri ve çayı seven bir ikizler burcuyum. Burçların hayatıma ne kadar bir etksii oldu hiç bilmiyorum ve etkisi olduğunu da sanmıyorum ama her kişilik bir kişiliktir. Sonra bundan sene 2022 Eylül ayında yazarlığa yani Wattpad ile tanıştım ondan önce de yazarlık adına hevesim vardı ama yazdığım yazılar hevesimi kıracak kadar kötüydü ama işte iğne deliği kadar da olsa olan o ince küçük bir umut tanesi tutunmama büyük bir dayanak oldu.
Benim için yazmak, okumak kadar önemlidir. Okuyup gelişmek çok önemli bir faaliyet ama yazmak da bir o kadar zorlu ama zevkli bir meşgale, günlük yazılarından tutun büyük romanlara kadar her şeyi yazmak mükemmel bir şey. Daha çok şiir yazmayı seven biri olarak her türlü yazı eylemlerinde bulunmak güzel bir serüven.( 2 ve 3 soruya cevap vermiş bulunmakta yazarımız.)
2) Bize kendinizden bahseder misiniz?
3) Sizin için yazmak ne demek?
4) Yazmaya nasıl başladınız?
4. Yazmaya dediğim gibu çocukluğumdan beri şiirler yazarım ve bu da yazmam için bir neden.
5) Hangi duygu durumları yazmanızı kolaylaştırır?
Her duygu durumu kolaylaştırır önemli olan o duyguyu hissetmek ve aktarmak en küçük basit görünen duygusal durumlar bile karşı tarafa yani okura aktarmak yazarlığın cilvesi mi derler.
6) En çok hangi alanlarda yazmayı seviyorsunuz?
Daha çok komedi, romantik gerilim, gizem, fantastik de demek isterim ama daha çok ona rehafet var ve hemen hemen her yerde fantastik tür var ondan dolayı başka maceralar bize hep heyacan katar.
7) Yazım bakımından kendinizi geliştirmek istediğiniz alanlar neler?
Şiir ve yazarlık yani hemen hemen aklımda her kelimeyi hazmeden bjr çantam olsa keşke ne zaman istesem oradan bulsam ama sınırlı işte.
8) Size en çok ne ilham verir? Kaleminizi en çok ne coşturur?
(Soruyu atladık )
9) Peki yazarlıkta kendinize bir gelecek görüyor musunuz? Bu konuda planlarınız var mı?
Bir gelecek görüyorum hiç olmazsa 25-50 kişiye bile hitap etsem benim için büyük bir başarı olur. Ötesi de iyi ve tanınan biri...
10) Sizin yazar tanımınız nedir?
Yazar tanımı; bilmiyorum herkes bir şeye benzetir kimisi ağaca, okuyan gölgesinde dinlenir faydalanır ve bir seyker öğrenir nitekim yer çekimi bir elmanın yere düşmesi sonucu...
11) Size göre iyi bir yazar nasıl olmalı?
En iyi yazar, sabırlı ve cesur olmalı.
12) Size göre iyi bir yazarın her daim aklında tutması gereken nedir?
İlla edep illa edep:)
13) Size göre iyi bir yazar neyi asla yapmamalı/yapmaya yeltenmemeli?
Bilmiyorum.
14) Betimleme kitabın can damarıdır, yazarın ruhudur diyenlerden misiniz yoksa betimleme okuyanı boğar, hızlı nefesler aldıran harika bir olay akışı daha önemli diyenlerden mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Röportaj Antolojisi
General FictionDiscord grubumuzdaki yazarlarımızı tanıttığımız röportaj antolojisine hoş geldiniz!