Nisan Ayı Çekiliş Kazananı

9 0 0
                                    

1)    Merhaba! İlk olarak adınızı ve yaşınızı öğrenebilir miyiz? Kitaplarınızı yayınladığınız sosyal medya platformlarındaki kullanıcı adınızı da paylaşabilirsiniz.

Adım Cennet ama siyahperi olarak etraftayım Wattpad isminde siyah peri.

2) Bize kendinizden bahseder misiniz?

Kızım insanım kendimi seviyorum bu sunucudaki herkezi seviyorum insanlarla ilişkilerim çok güzeldir bunun için ileride psikolog olmayı planlıyorum hayat her enerjimi habire yükseklerde tutmaya çalışıyorum yani beni hayatına alanların hayatını cennete çevirmeye çalışıyorum.

3)  Sizin için yazmak ne demek?

Yazmak benim için bir arkadaştır aslında şöyle insanların yakın kankaları olur arkadaşları olur küçüklükten beri yanlarında olan hayali arkadaşları falan olur benim arkadaşım yazmak dertlerimi yazarak hayallerimi yazarak mutluluğumu heyecanımı yazarak yapıyorum üzüntülü şeyler yaşadığınızda arkadaşlarınız yanınızda olur ya benim de üzüntülü zamanlara girdiğimde hep yanımda olan arkadaşım yazmak oluyordu yani yazmanın benim için büyük bir yeri var. En büyük kankam yazmaktır.

4)   Yazmaya nasıl başladınız?

Ben yazmaya küçüklükten  beri aşinayım zaten hayal Dünyam çok büyük. Her anımda her şeklinde hayal kuran değişik fikirler ortaya atan bir insanımdır. Yani benim 3 sınıftan beri hayalim olan yazarlık önemli bir şey benim için yani küçük yaşımdan itibaren hocaların bize hikayeyi devam ettirme ödevlerini en iyi şekilde yaparak kendimi daha da geliştiriyordum ve o isteği öyle kazandım öyle başladım.

5)    Hangi duygu durumları yazmanızı kolaylaştırır?

Başıma kötü üzücü olaylar gelince kafamdaki yazma isteği daha da artıyor kullanacağım dili kurgumun nasıl devam edeceğini ya da bir yazı hakkında neler söyleyeceğimi üzüntülü olduğum zamanlarda daha iyi bir şekilde yapabiliyorum.

6)    En çok hangi alanlarda yazmayı seviyorsunuz?

Ben her tür alanı yazmayı seviyorum ama gizem gerilim aksiyon benim için önde.

7)    Yazım bakımından kendinizi geliştirmek istediğiniz alanlar neler?

Yazı bakımından kendimi geliştirmek istediğim alan olayları çok hızlı geçiyorum yani bir olayı anlatırken anında başka bir olaya geçebiliyorum burada kendimi geliştirmek istiyorum.

8)    Size en çok ne ilham verir? Kaleminizi en çok ne coşturur?

Güneşli günlerde başımızın tam üstüne Güneş vurunca ben gözlerimi kapatırım ve ilhanlar kafama doluşmaya başlar. Bir doğa ortamındaysan yazmaya daha da istekli olurum.

9)    Peki yazarlıkta kendinize bir gelecek görüyor musunuz? Bu konuda planlarınız var mı?

İleride eğer istediğin mesleği yaparsam yazarlığa kesin bir gözle bakıyorum ama istediğim mesleği olamazsam başka bir meslek olursam yazar olma isteğim biraz daha düşeceğine inanıyorum planım şu an yok.

10)    Sizin yazar tanımınız nedir?

Bence yazar duygularımızın sözcüsüdür bir yazar bizim içimizde anlatamadığımız yapamadığımız şeyleri ortaya çıkardıran yardım edendir.

11)    Size göre iyi bir yazar nasıl olmalı?

İyi bir yazar her yönden bakabilen olmalı onun her bakış açısından yorumuyla kitabın daha da muhteşem olacağına inanıyorum.

Röportaj AntolojisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin