Yazarlarımızla Röportajlar -16

5 0 0
                                    

1)    Merhaba! İlk olarak adınızı ve yaşınızı öğrenebilir miyiz? Kitaplarınızı yayınladığınız sosyal medya platformlarındaki kullanıcı adınızı da paylaşabilirsiniz.

Adım Tuğçe, 13 yaşımdayım. Wattpad hesabım: wounded_soull

2) Bize kendinizden bahseder misiniz?

Aslında bahsedilecek çok bir şey yok; hayattan bezmiş, ruhunu karanlıkta kaybetmiş ve acılarını kaleme döken sessiz bir kızım. Amacım yazar olmak olmadı aslında. Sadece acılarımı kaleme dökmek istedim. Daha sonra da yazar olma yönüne gitmeye başladım.

3)  Sizin için yazmak ne demek?

Benim için yazmak aynı zamanda da hislerimizi göstermek demek. Kanamaya devam eden yaralarımızı sarmak demek. İzi kalsa bile.

4)   Yazmaya nasıl başladınız?

Aynaya bakıyordum. Normalde kendime asla bakmak istemeyen birisiyim. Arkamda birisini hissettim ve arkamı döndüğümde bir gölgenin bana baktığını gördüm. (birkaç saniyeliğine.) bunu da kitap karakterime benzettim.

5)    Hangi duygu durumları yazmanızı kolaylaştırır?

Şöyle ki ben şarkı dinleyerek yazarım. Şarkının duygusallığına, eğlencesine göre değişir  

6)    En çok hangi alanlarda yazmayı seviyorsunuz?

Korku ,gerilim, gizem , dark romance, dram.

7)    Yazım bakımından kendinizi geliştirmek istediğiniz alanlar neler?

Aslında bu konuda iyi olduğumu düşünüyorum. Cümlelerim bıçak etkisi yaratıyormuş. Öyle derler. Sadece ilk bölümlerim biraz acemice.

8)    Size en çok ne ilham verir? Kaleminizi en çok ne coşturur?

İlhamın gelmesini beklemem, ben ona giderim. Yani aklıma rastgele bir kelime bile gelse hemen cümle kurarım gibi.

9)    Peki yazarlıkta kendinize bir gelecek görüyor musunuz? Bu konuda planlarınız var mı?

Kitabım basılacak zaten. Yayıneviyle konuşmaya başladık.

10)    Sizin yazar tanımınız nedir?

Yazar tanımım, yaraları sarmak gibi bir şey sanırım pek bilemedim.

11)    Size göre iyi bir yazar nasıl olmalı?

İyi bir yazar, kelimeleri ve cümleleri düzgün kullanmalı, yazım ve noktalama işaretlerine dikkat etmeli, aynı zamanda da okuyucularıyla iletişimde ve sıcak kanlı davranmalıdır.

12)    Size göre iyi bir yazarın her daim aklında tutması gereken nedir?

Duyguları.

13)    Size göre iyi bir yazar neyi asla yapmamalı/yapmaya yeltenmemeli?

Okuyucularını sıkmamalıdır.

14)    Betimleme kitabın can damarıdır, yazarın ruhudur diyenlerden misiniz yoksa betimleme okuyanı boğar, hızlı nefesler aldıran harika bir olay akışı daha önemli diyenlerden mi?

Betimlemeler yazarın hisleri, duyguları ve ruhudur derim. İnsan neyi betimliyorsa, yazar neyi düşünüyorsa o onun ruhunun rengini temsil eder.

15)    Kitaplarınızı hangi platformlarda yayınlıyorsunuz?

Wattpad.

16)    Kitaplarınızı yayınlarken dikkat ettiğiniz hususlar neler?

Etiketlere dikkat ediyorum. İlk sıralarda olunca okuyucu çoğalıyor sonuçta.

Röportaj AntolojisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin