Yazarlarımızla Röportajlar -15

3 0 1
                                    

1)    Merhaba! İlk olarak adınızı ve yaşınızı öğrenebilir miyiz? Kitaplarınızı yayınladığınız sosyal medya platformlarındaki kullanıcı adınızı da paylaşabilirsiniz.

Ali 14 aliyazar34

2) Bize kendinizden bahseder misiniz?

Bahsedilecek çok şeyim yok suradan kitap yazan biriyim.

3)  Sizin için yazmak ne demek?

Eğlenmek demek.

4)   Yazmaya nasıl başladınız?

Sıkıldım ve neden yazı yazmıyorum dedim gittim wattpad'i indirdim.

5)    Hangi duygu durumları yazmanızı kolaylaştırır?

Sıkıntı.

6)    En çok hangi alanlarda yazmayı seviyorsunuz?

Aksiyon ve romantik.

7)    Yazım bakımından kendinizi geliştirmek istediğiniz alanlar neler?

Ya benim öyle yazar olma gibi bir hayalim yok sadece sıkıntıfan yazdığım kitaplar ve kitaplarımın ünlü olmasını istiyom.

8)    Size en çok ne ilham verir? Kaleminizi en çok ne coşturur?

Sıkıntı ve eğlenme isteyi.

9)    Peki yazarlıkta kendinize bir gelecek görüyor musunuz? Bu konuda planlarınız var mı?

Gelecekte hobi olarak veya yan iş olarak yazar olmayı düşünüyom.

10)    Sizin yazar tanımınız nedir?

Kitap yazan insan.

11)    Size göre iyi bir yazar nasıl olmalı?

Kitaplarında her duyguyu belirten ve herşeyi detaylıca anlatan biri yazar olur.

12)    Size göre iyi bir yazarın her daim aklında tutması gereken nedir?

Burda karşısındakileri değil kendini mutlu etmesi lazım.

13)    Size göre iyi bir yazar neyi asla yapmamalı/yapmaya yeltenmemeli?

İnsanları çok umursamak saçma bence.

14)    Betimleme kitabın can damarıdır, yazarın ruhudur diyenlerden misiniz yoksa betimleme okuyanı boğar, hızlı nefesler aldıran harika bir olay akışı daha önemli diyenlerden mi?

İkisinede katılıyorum (: ben tam ortasındaki kişiyim.

15)    Kitaplarınızı hangi platformlarda yayınlıyorsunuz?

Wattpad

16)    Kitaplarınızı yayınlarken dikkat ettiğiniz hususlar neler?

Yazım yanlışları çok yaptığım için onlara dikkat ediyorum.

17)    Kitaplarınızda neler asla olmaz?

Boş boş muhabbetler olmaz.

18)    Kitaplarınızı yazarken vermek istediğiniz mesajlar olur mu yoksa sadece kaleminizi mi konuşturursunuz?

Bazen alttan alta mesaj vermişliğğm oluyor.

19)    En beğendiğiniz kitabınızdan efsanevi bir alıntı paylaşmak ister misiniz?

" Şuan içinde bulunduğun durumu hiç sorguladın mı? Ya herşey bir yalansa ve BBK sizi kandırıyorsa?"

20)    Size göre okuyanı tatmin eden iyi bir kitap neleri içermeli?

Olayı detaylıca ve uzatmadan anlatan bir kitap olmalı.

21) Kitabınızın ana teması nedir? Bu tema etrafında nasıl bir hikaye oluşturmayı tercih ettiniz?

Ana teması (ana fikir)  bunu çok düşünmemiştim ama galiba korkmamak.

22) Ana karakterinizle ilgili olarak, onu yaratma sürecinizde nelerden ilham aldınız? Karakterinizi gerçekçi ve okuyucuların bağ kurabileceği bir figür haline getirme sürecinizi paylaşabilir misiniz?

Kendimden ilham aldım. Aslında onu her erkeğin isteyebileceği biri yaptım.

23) Kitabınızın yazım sürecinde size en çok ilham veren şey nedir? Yazarken kendinizi en yaratıcı hissettiğiniz anları anlatır mısınız?

Kendimdi. Sadece olmak istediğim şeydi. Ben her zaman yaratıcıyım (:

24) Kitabınızın konusunu oluştururken dikkat ettiğiniz önemli unsurlar nelerdir? Okuyucularınıza hangi mesajı iletmeyi amaçladınız?

Konuyu oluştururken insanlwrın her zaman olmak istedikleri ve eğlenebileceği bir şey yapmak istedim. Kokmamaları ve pet etmemeleri gerektiği.

25) Yazarlık tarzınızın gelişimindeki ana kilometre taşlarını paylaşabilir misiniz? Yazma tarzınızı oluştururken etkilendiğiniz yazarlar veya eserler nelerdi?

Yaza yaza geliştirdim kendimi. Yazar echiro oda çoğunluklu ve baya oyunlardan esinlendim.

26) Kitabınızı okuyanlar için öne çıkan anlar veya sürprizler nelerdir? Okuyucularınıza kitabınızın içeriği hakkında bir tanıtım yapabilir misiniz?

Bir RPG oyunu düşünün ama bunu gerçek hayat ve gelecekte olduğunu hayal edin. Aksiyon ve ramantizm içeriği olan ve savaş dovüş olan bir kitaptır bu.

27) Genç yazarlara veya yazmaya ilgi duyanlara önerileriniz nelerdir? Kendi deneyimlerinizden yola çıkarak, yeni yazarlara rehberlik etmek istediğiniz noktaları paylaşabilir misiniz?

Önerim insanları umursayın ama çok fazla kafaya takmayın.

28) Gelecekteki projeleriniz hakkında bize biraz bilgi verir misiniz? Sizi yazma yolculuğunuzda neler bekliyor, başka hangi projeler üzerinde çalışıyorsunuz?

Gelecekte başka kitap yazmayı düşünmüyorum. Çünkü okulum var. Bu kitap ünlü olursa yasmaya devam ederim.

29) Son olarak, okuyucularınıza bir mesaj verin!

İnsanlar konuşur ama sadece güçlü ve zeki olan hayatta kalır.






Röportaj AntolojisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin