Yazarlarımızla Röportaj - 20

5 2 2
                                    

                                                

    Fatma- Gizli Okur 

 💫💥Yazarlar Ansiklopedisi Yazarlarla Röportaj💥💫

1) Merhaba! İlk olarak adınızı ve yaşınızı öğrenebilir miyiz? Kitaplarınızı yayınladığınız sosyal medya platformlarındaki kullanıcı adınızı da paylaşabilirsiniz. 

Adım Fatma yaşım 19. Wattpad kullanıcı adım:  gizliokur88094227

2) Bize kendinizden bahseder misiniz?

Yazmayı müzik dinlemeyi ve Discord gibi platformlarda takılmayı severim, boş zamanlarımda Pubg mobile gibi oyunlar oynarım. Bunun dışında tabii ki de yaptığım bir spor var, 2 yıldır Kick boksörlük yapıyorum ve bu alanda kendimi geliştirdim. Gezmeyi çok sevmem, yalnızlık tercihimdir.

3) Sizin için yazmak ne demek?

Benim için yazmak demek içindeki bastırdığın duyguların yansıması demek. Bir tek yazarken o duygular ortaya çıkıyor. Yazmak benim için özgürlük demek. 

4) Yazmaya nasıl başladınız?

Bundan 2 yıl önce lisede karantina adlı kitabı okuduktan sonra yazmaya başladım. İlk kitabım ötekilerdi. Onu yeniden düzenleyip atmak gibi bir düşüncem var.

5) Hangi duygu durumları yazmanızı kolaylaştırır?

Ben mutluyken okurum mutluyken yazarım. Benim için kitap=mutluluk.

6) En çok hangi alanlarda yazmayı seviyorsunuz?

Genç kurgu ve polisiye yazmayı seviyorum.

7) Yazım bakımından kendinizi geliştirmek istediğiniz alanlar neler?

Betimlemeler de sıkıntı çekiyorum, betimlemelere biraz daha dikkat edersem iyi olacak.

8) Size en çok ne ilham verir? Kaleminizi en çok ne coşturur?

Bana ilham veren şey karakterlerimin kendileri. Zihnimin içinde beni yaz dedikleri zaman duramam yazarım. Ama zihnimin içindeki ses susarsa ve o an yazıyor isem yazmayı hemen bırakırım ,çünkü karakterlerimden ilham alırım ben.

9) Peki yazarlıkta kendinize bir gelecek görüyor musunuz? Bu konuda planlarınız var mı?

Aslında kalemimi geliştirmezsem kendimde bir gelecek göremiyorum. Bunun haricinde bir kurgumun elimde olması beni mutlu eder.

10) Sizin yazar tanımınız nedir?

Aslında belirli bir yazar tanımım yok bana fark etmiyor .

11) Size göre iyi bir yazar nasıl olmalı?

Kalemi sağlam olmalı, okuduğumuzu anlayabilmesi için çabalamalı ve bizi kurgunun içinde hissettirmeli.

12) Size göre iyi bir yazarın her daim aklında tutması gereken nedir?

 Karakterlerin hayatı tabii ki de. Benim onlarla aramdaki bağlantı çok özel.

13) Size göre iyi bir yazar neyi asla yapmamalı/yapmaya yeltenmemeli?

-Asla yazar oldum diye kimseyle dalga geçmemeli, iyi bir yazar hem Wattpad kitaplarını savunmalı hem de klasik kitapları. Herkesin tercihi farklıdır. Kimseyi bir diğerinden soğutmaya hakkımız yok.

14) Betimleme kitabın can damarıdır, yazarın ruhudur diyenlerden misiniz yoksa betimleme okuyanı boğar, hızlı nefesler aldıran harika bir olay akışı daha önemli diyenlerden mi?

Röportaj AntolojisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin