Postavy :-)

103 8 0
                                    

Rose Nickelson- Chytrá dívka které záleží víc na svým prospěchu a otci který se stále nepřenesl ze stráty své milující manželky. Rose je odkázána být doma a pomáhat otci vše zvládat. Proto je uzavřená, nemá žádné kamarády a nenavštěvuje žádné bary ani párty které pořádají její spolužáci.

Harry Styles- Punker který si svým vzhledem získává u všech respekt. Dívky pro něj jsou jen děvky které využije a 'zahodí'. Jediní jeho přáteli je jeho parta.

Louis Tomlinson a Liam Payne- Mezi jejich koníčky patří alkohol a děvky. Kdykoliv vidí šanci chytí se jí.

Niall Horan- Oddaný jídlu v jaké koli situaci. Jeho tělo také kryje spousta tetování a pírsing.

Zayn Malik- Škola? Dobrá příležitost kde prodat nějaké to zboží a tím si vydělat.

Betty Brown- Červenovlasá dívka, která se za své tělo nestydí a je rozhodnutá ho všem ukázat. Pírsing jí zdobí pupík i nos.

Josh Devine- Jako jediný je s této party ten 'slušný' i když jeho tělo zdobí tetování a pár pírsingů.

Lisa Clarkson- Štíhla vysoká postava, blondaté vlasy které jí sahají do půli zad a jejím 'cilem' je uspokojit všechny kluky co si o tom řeknou.Je kopií 'Barbie' ale nijak jí to nevadí spíš to zabírá na kluky ale jediný kdo odolává je Harry a to se jí nelíbí.

Menší seznámení s postavami které se tu budou objevovat. Je to můj první příběh na toto téma tak snad se vám bude líbit. Rozhodně se těšim na vaše názory které mi napíšete do komentářů ;-)

WagerKde žijí příběhy. Začni objevovat