10.10.2015
SobotaNa dnešek jsme domluvený na to naše dvojité rande. Docela se na to těším. Je to zas něco nového a myslím že ještě spousty nových věcí zažiju.
V mých černých šatech sejdu na chodbu a obuji si balerínky. S botníku vezmu mou kabelku a upravim se v zrcadle. Před domem už stojí Louis a tak za sebou zavřu a nasednu k němu do auta. Pozdravíme se polibkem a mužem vyject k Niallovi a Betty.
Vyzvedneme Nialla s Betty u nich doma a jedem do města. Naplánovali jsme si kino tak snad dávají něco normálního na co se bude dát koukat.
Stojíme před kasami a všichni 4 vybíráme film, na který by jsme chtěli. Nakonec se všichni schodneme ne Piráti z Karibiku a tak Loui zajde koupit lístky a my zatím skočíme pro popcorn. Vše je koupený a tak se rozhodneme jít do sálu a uz se usadit.
Já si sednu vedle Betty a z druhé strany se usadí Louis, to samé provede i Niall ale u Betty. S Betty prohodíme pár vět na to jak to v tomto filmu Johnymu Deppovi sluší. Na to kolik mu je je pořád pěknej kus.
Film jsme si naprosto užili. Moc se nám líbil a i jsme se zasmaly.
"Co si takhle skočit treba na kafe?" zepta se nás Niall a chytí Betty kolem pasu která se na něj hned usměje a přikývne.
"To není špatný nápad." odpoví mu Louis. Chytím Louise za ruku a už si to kráčíme směr kavárna, která je nedaleko kina. Usadíme se k volnému stolu v rohu a od příchozí servírky si objednáme kafe. Než nám přinesou kafe stačí nám Betty s Niallem převyprávět příběh jak to mezi nimi začalo. Celou dobu jsem se usmívala. byla jsem za ně ráda a moc jim to přeji. Jsou spolu sladký.
"Kluci vadilo by vám kdyby jsme se tady s Rose vytratili a skočili se podívat po nějakém oblečení? " zničeho nic se zeptá Betty a vytáhne mě na nohy.
"Jo klidně běžte. My ještě pokecáme, tak za dvě hodiny u auta?" zeptá se Louis.
"Super tak si to užijte zatím. " nestačím ani Louisovi dát pusu na rozloučenou a už stojíme před kavárnou.
"Tak kam zajdeme?" zeptá se mě Betty.
"Já myslela, že máš nějaký plán kdyz jsi nas takhle vytáhla. " usměju se na ní. Betty pokrčí rameny a chytí mě za ruku a někam táhne.
Asi po pěti minutách zajdeme konečně do nějakého krámu.
"Tak jo dáme si tak půl hodinky a sejdeme se u šaten. " mrkne na mě Betty a zmizí mi z dohledu mezi věšáky plných oblečení. Povzdechnu si a začnu si prohlížet vystavené oblečení.
V ruce držím pár kousků oblečení ale to co mi teď padlo do očí nemá na nic s toho co jsem si vybrala. Jsou to světlounce růžové šaty. Délkou sahají do půlky stehen. V pase jsou stažené tím pádem sukně je nařasená. Ramínka tvarují véčkový výstřih, který končí mezi prsy spojený slabým páskem. Tyto šaty musím mít.
Rozejdu se k věšáku, který je plný těmito šaty. Hned začnu hledat mojí velikost. Když ji najdu rozejdu se hned ke kabinkám a doufám, že Betty už tam bude čekat.
Jenže místo Betty narazím na Harryho. Co ten tu dělá?
"Ale koho pak to tu vidím? Naše Rose. A vidím, že máš dobrý vkus. Tyto šaty budou na tobě tak sexy." řekne a do ruky vezme ramínko s mými šaty.
"Když dovolíš rád s tebou půjdu do kabinky a pomůžu ti do nich. I když musím přiznat, že nejlíp mi jde svlékání a to by ses divila, co vše můžeš v těch kabinkách dělat." jen jsem na něj němě dívala a nezmohla se ani na slovo. Potřebovala jsem někoho kdo by mě zachránil.
"Rose! Harry?!" zasekne se Betty na Harrym. A já se na ní dívám pohledem alá pomoc mi prosím.
"Ježíš Harry! No to je super kousek. Ty jsou nádherný, že jo Rose." vytáhne mu moje šaty s ruky a přiloží je k mému obličeji abych na ně lépe viděla.
"No ty jsi úžasný. Děkujeme ti. Tak my se teď odebereme do kabynky aby si Rose mohla vyzkoušet tyto nádherný šaty. Jako musím uznat, že občas máš dost dobrý vkus. No ale tak pa, užij si zbytek dne." mávne na něj Betty a mě táhne do kabinky.
"Ale kočky moc dobře víte, že bych vám tam byl velmi nápomocný. Pomohl bych vám sundat tyto hadry a pak by jsme si mohli chvíli pohrát." řekne před tím nez Betty zatáhne závěs od kabinky.
"My si dokážeme poradit samy. Neměj strach." pak už jen slyšíme Harryho hluboký smích a kroky, který se naštěstí oddalují. Uleví se mi.
ČTEŠ
Wager
FanfictionDívka se stane objetí sázky která ale přeroste v lásku. Dozví se pravdu? A jak na to bude reagovat?