25.9.2015- Pátek
"No tak Rosemary. Je to jen další blbá párty, slibuju že nebudeme pít. Ani hrát tu hru, nic se ti nestane. Dám na tebe pozor." prosí mě Betty.
"Bet já ale nemam náladu na nějakou párty."
"Jen na hoďku. Hodina ti nic neudělá." udělá na mě štěněčí pohled a já se nezmůžu na žádný odpor jen na přikývnutí.
"Nenávidím tě." zavrčím na ní a rozejdu se ke mě domu.
"Já tě miluju. Jo a vybírám ti oblečení." mrkne na mě a už za ruku mě táhne do mého pokoje.
"Moc ti to sluší jen tě ještě nalíčím a můžeme jít." Betty mě narvala do fialových šatiček. Které jsou jen do půli stehen a mají hluboký výstřih na zádech což zabraňuje abych měla podprsenku. Upřímě se v těch šatech moc necítím ale Betty nezná slovo ne. Obují si černé boty na dost vysokém podpatku a sednu si na postel po které mám vykládaný snad celý salon krásy. Hned jak si sednu Betty se na mě vrhne se všema těma věcičkama.
###
"Takže se odemně nehni ani na krok a bude vše v pohodě." přikáže mi Bet.
"Za hodinu jdeme domu." připomenu jí a ona jen přikývne.
"Jéé ahoj holky." přiřítí se k nám Louis a obejme mě.
"Ahoj Louisi." pozdravíme ho obě.
"Moc vám to dneska sluší." mrkne na nás.
"Dáš si něco k pití?" zeptá se mě a já se otočim na Betty. Která tam už nestojí. Opravdu jí jednou uškrtim. Hlavně, že říkala, že se od ní nemam hnout ani na krok. Povzdechnu si a otočim se zpátky na Louise s mojí odpovědí.
"Jo proč ne." usměju se na něj a spolu vyjdeme k provizornímu baru.
"Co si dáš?"
"Nechám to na tobě." odpovím jednoduše, protože se v alkoholu nevyznám.
Louis něco řekne barmanovi a podá mi kelímek s tekutinou. Nevám dlouho a napiju se. Hmm chutná to po třešní.
###
"Rose pojď si zatancovat." zavrní mi do ucha Louis. Jeho větě se zasměju a neohrabaně slezu ze židle. Kdyby mě nechytl Louis už bych ležela na zemi. Asi už pít nebudu. Pro dnešek to stačilo. Měla bych své sliby začít dodržovat.
"Jsi v pořádku?" zeptá se znovu Louis.
"Jo jen už bych asi neměla pít." znovu se zasměju i když nevím čemu, protože tu nic vtipného není.
"To asi oba. Jdeme teda?" kývne hlavou k parketu a vydáme se tam. Hned jak se naše nohy objeví na vyhraničeném místě pro parket začneme se svíjet v rytmu hudby. Louisovi ruce přistanou na mých bocích a přitáhne si mě k jeho tělu o něco blíž. Nijak to neřešim a dál pokračuji ve svém stylu tance. Teda jestli to tak jde nazvat.
###
"Loui, já si odskočit na toaletu." Louis jen přikývne, že mě slyšel a odendá své ruce s mých boků. Vděčne se na něj usměju a vydám se na chodbu ve snaze hledat koupelnu s toaletou. Tím tancem ze mě vyprchal částečně alkohol ale stále troška putuje mým tělem.
Vyšla jsem schody do prvního patra a otevřela první dveře ve kterých se naštěstí nacházela koupelna. Vešla jsem do ní a zamkla jsem se pro jistotu. Aby mi sem nevešel nějaký opilí návštěvník.
Umyla jsem si ruce a zadívala se na sebe do zrcadla. Řasenku s tužkou jsem měla trošku rozmazanou tak jsem si je pomocí vody opravila a opláchla si obličej vodou ve snaze abych se trochu probrala. Ještě jednou jsem se prohlídla a když jsem usoudila, že už nic nespravím. Vyšla jsem s koupelny na chodbu v které nikdo nebyl. Pomalými kroky jsem se vydala na schody ale cestu mi překazily něčí ruce na mém zápěstí. Než jsem se stačila otočit na toho dotyčného, co se opovážil mě vyrušit s mé cesty. Protože mě tělo bylo přitisknuté k pevnému a hlavně mužskému. Zamrkala jsem svýma nalíčenými řasy a podívala se komu toto silné tělo patří. Když se mé oči zabodli do těch dvou smaragdů byla jsem si hned jistá, že tělo patří Harrymu.
"Ahoj." zašeptal mi pozdrav.
"Ahoj." zašeptala jsem mu zpátky.
"Myslel jsem, že už nepřijdeš. A ty my chceš hned zas zmizet." zasměje se a trochu uvolní jeho stisk a já se od něj o krok odtáhnu.
"Neměla jsem v plánu odejít jen jít dolů za Louisem."
"A proč by jsi chodila za Louisem když teď máš tady mě." mrkne na mě a jeho ruka zajede trošku niž než je můj pas.
"Už jsme se pozdravili tak já už půjdu Louis na mě čeká." snažím se vyvlíknout s jeho sevření ale marně, protože mě chytí ještě silněji.
"Neutíkej když jsem tě konečně našel. Užijeme si spolu víc než by jsis užila s tím Louisem." nahne se ke mě a já můžu cítit s jeho dechu alkohol.
"Já si nechci s nikým užívat jestli ti to ještě nedošlo." prasknu na něj ale s nim to nic nedělá.
"Ale kotě pak budeš ještě prosit abych pokračoval." mrkne na mě a přitiskne mě na zeď která je za námi. A své rty se dotkne těch mých. Je to dost nechutné a já se snažím co nejrychleji dostat s jeho sevření, s jeho blízkosti.
Nenapadne mě nic jiného než skrčit nohu a tak ho kopnout kolenem do jeho intimního místa. Tento plán se mi povede hned na poprvé a už zbíhám schody kde vrazim do Louise.
"Rose jsi v pořádku? Co se stalo?" ptá se mě když po mých tvářích se kutálý slané slzy.
"Odvezeš mě domu prosím?" zeptám se ho a Louis jen kývne na souhlas.
Ruku na srdce holky kdo by chtěl Harryho ve své postely? Já můžu říct že bych mu tam ještě i pomohla. :-D
ČTEŠ
Wager
FanfictionDívka se stane objetí sázky která ale přeroste v lásku. Dozví se pravdu? A jak na to bude reagovat?