2. Chapter

83 9 0
                                    

15.9.2015- Úterý

Zavřela jsem za sebou dveře a zula si boty. Společně s dvouma taškami nákupu jsem došla do kuchyně kde jsem je položila na linku a vyndala z nich nákup.

Oloupala jsem cibul a nakrájela na kostičky. Mezi tím co se smažila na oleji jsem si přichystala vodu na špagety. Když byla cibulka měkká přihodila jsem k ní mleté maso a nechala ho ať se zatáhne. Oloupala jsem si česnek který jsem pak promackala, přidala kořeni a kečup, samozřejmě i vodu.
Zapla jsem vodu na špagety a když se už vařila osolila jsem jí a dala do ní balení špaget.

Když už jídlo bylo hotové nandála jsem si. Už jsem měla na talíři poslední sousto a ve dveřích se ozvalo cvaknutí zámku.

"Ahoj Rose už jsem doma." zakřičel do domu.

"Ahoj chceš nandat jídlo?" zeptám se a svůj prázdný talíř dám do dřezu.

"To by jsi byla hodná." se skříňky na demnou vyndám talíř a nandám mu špagety. Položím talíř na stůl kde má táta místo a sednu si na to svoje.

"Děkuju, tak jak bylo ve skole?" zeptá se mě a vidličku zaboří do špaget.

"Jako vždy, máme dělat na literaturu prezentaci. Jsme ve dvojicích tak zítra po škole přijdeme sem a pokusíme se něco vymyslet." řeknu mu ve zkratce a schválně mu zapomenu říct to jak Louis vypadá.

"A jak bylo v práci?" zeptám se pro změnu já.

"Ale musím vyřídit další pohledávky. Je toho poslední dobou čím dál tím víc."

"Měl by sis vzít volno a jéct někam na dovolenou."

"A nechat tě tu samotnou?"

"Dokážu se o sebe postarat."

"To já vím ale co kdyby se ti něco stalo. Nechci přijít i o tebe."

"O mě nikdy nepřijdeš o to se bát nemusíš." řeknu a dojdu ho obejmout. Snad to je jen chvilkou a né, že zítra nevyleze s pokoje a bude brečet.

"Víš co pustíme si nějaký film jo?" zeptám se a táta přikývne na souhlas. Někdy si připadám, že rodič jsem já a ne on.

"Tak jdi něco najít já zatím umeju nádobí." táta se zvedne a ztratí se ve dveřích do obýváku. Rychle opláchnu nádobí a jídlo které zbylo dám do ledničky aby se nezkazilo. Otřu si ruce a jdu do obýváku, kde už v televizi běhají úvodní titulky.

"Co si pustil?" zeptám se.

"Batman." řekne a já se usměju. Je to totiž jeho nejoblíbenější film.

Po filmu každý odejdeme do svého pokoje a já se rozhodnu jít spát. Zítra mě asi čeká náročný den. Snad ho přeziju.

~~~~~~

Natáhnu ruku abych mohla vypnout ten hrozný zvuk, který vydává budík. Dnes se mi vůbec nechce vylést s mé zahřáté postele. Ale nic s tím neudělám a odkryju se, hned po mém těle naskočí husí kůže naválem zimi, která se dotkla mé odkryté kůže. Dnes jako první zamířím do koupelny kde použiju sprchu abych se trochu probrala. Vysuším si vlasy které dnes nechám rozpuštěné ve volných vlnách. Obléknu si černé jeans a bílé tričko. Popadnu mobil a batoh s kterým se přesunu do kuchyně.

"Dobré ráno." pozdravím tátu který si maže chleba nuttelou.

"Dobré." podá mi jeden krajíc a já si s ním sednu ke stolu.

"Nechceš kafe nebo čaj?"

"Ne cestou do školy si pro kafe skočim do Starsbucku." odpovím a už se zvedám od stolu.

"Tak se měj." obejmu tátu. Obuju si boty a nastoupím do auta.

Dnešní hodiny utíkali strašně pomalu a já jsem ráda, že jsem Stylesovu partu ještě nepotkala.

"Hej! Zapoměla jsi na mě." ozve se za mnou. Zrovna když jsem chtěla nastoupit do auta. Podle hlasu jsem poznala, že je to Louis.

"Nezapoměla jsem, myslela jsem, že přijedeš svým autem." otočim se na něj a čekám až dojde ke mě.

"Ráno se mu nějak nechtělo jéct, budu ho musíte dát opravit." a to říkáš komu?

"No tak nasedej ale nemysli si, že tě pak odvezu domu." varuju ho ještě.

"S tím jsem počítal, neboj mám zajištěnej odvoz."

"Jdi zatím do obýváku já přinesu počítač a chceš něco k pití?" zeptám se než odejdu do kuchyně.

"Džus děkuju." s ledničky vemu džus a naliju ho do skleničky, pak skočim ke mě do pokoje kde vemu notebook a vrátím se za Louisem do obýváku.

Podám mu skleničku s džusem a na počítači otevřu Google. Kam zadám našeho spisovatele abych o něm něco zjistila když v tom na mém stehně ucítím něčí ruku. Louisovou ruku! Hned se na něj otočim s vykulenýma očima a ruku mu dám na stranu.

"Ale kotě pojď užijeme si a říkám ti, že se to oboum bude líbit." zašeptá mi do ucha a já ho od sebe odstrčím.

"Máme dělat prezentaci!" řeknu a znovu se začnu věnovat počítači. Ucítím znovu jeho dotek ale tentokrát na mé bradě za kterou si mě k sobě otočí.

"Nebudu se tě na něco ptát prostě si tě vemu." řekne před tím než spojí naše rty.

Nespolupracuju s nim. Je to nechutné takhle zacházet s dívkama.

"Rose už jsem doma!" ozve se ode dveří a já děkuju za mého tátu, že dokáže vždy přijít v tu správnou dobu. Louis se odemně ihned odtáhne a dělá že hledá něco o tom spisovateli.

A nascéně máme už i Zayna kdo přibude jako další? Pište vaše návrhy :-)

WagerKde žijí příběhy. Začni objevovat