9.10.2026
PátekStojím před mojí skříní a vybírám co na sebe. Nic nemám musím zaject s Betty na nákupy. Povzdychnu si a ze skříně vytáhnu černé skinny a bílé tílko, na které si ještě obléknu červenou košili. Je mi trošku větší ještě aby ne když jsem jí vzala Louisovi.
Zajdu do koupelny, kde si navlnim své dlouhé vlasy a řasenkou obtáhnu řasy. Vyčistím si zuby a vyjdu ven. V pokoji vemu svojí kabelku kde už mam připravené učení a seběhnu dolu do kuchyně. Udělám si snídani a když se nasnídám dojdu si obout své černé Vansky.
Vyjdu s domu a už na příjezdové cestě vidim Louisovo auto. Upravím si kabelku a s úsměvem se k němu vydám. Nastoupim a hned Louise pozdravim.
"Ahoj lásko." pozdraví mě a políbí.
"Lásko?" divim se protože mi nikdy takhle neřekl.
"Vadí ti to?" trošku se lekne.
"Ne líbí se mi to." řeknu a dám mu letmou pusu na tvář.
"Víš, co je divný?" zeptá se mě po pár minut jízdy.
"Nevim."
"Že jsme od pondělí neviděli Harryho."
"A tobě to vadí? Aspoň nás nikdo neotravuje." podotknu.
"Právě jsem za to rád jen se trochu bojim s čim pak přijde."
"Určitě s ničím." pohladim ho po rameni a dál se věnujeme jízdě.
Louis zaparkuje na parkovišti u školy a já si všimnu Betty jak objíma Nialla a pak mu dá dokonce pusu. Drknu do Louise a ukážu mu aby se podíval na ty dva.
"Ty dva spolu? Ty jsi o tom věděla?" zeptá se mě a svoji pozornost věnuje mě.
"Ne nic mi Betty neřekla. No počkej, já to s ní dostanu." vemu svou kabelku a společně s Louisem vystoupíme. Propletu si s Louisem prsty a vydáme se k nim. Niall si nás všimne a hned se od Betty odtahne.
"Čau kamo." pozdraví Niall Louise a potom i mě.
"Ahoj." pozdravim oba najednou.
"Bet půjdem už do třídy?" zeptám se Betty a ta přikývne.
"Zatim." rozloučíme se a s Betty se vydáme do školy.
"Kdy jsi nám chtěla říct, že máš něco s Niallem?" zeptám se narovinu.
"C-co? Jak jsi na to přišla? Když víš, že spolu bydlíme." řekne trošku nejistě. Poznám na ni, že je nervozní.
"Prosim nelži mi. S Louisem jsme vás viděli jak jste se k sobě měli." usmeju se.
"Fajn. S Niallem jsme to dali dohromady. Začalo to už na Zaynovy party. Byli jsme trošku napitý, šli jsme tancovat no a dost jsme si rozumněli. Přeskočila jiskra, když jsme se políbili. Bylo to úžasný takhle mi ještě nikdy s nikym nebylo. No a samozřejmě to neskončilo jen u pusy. Ale to ti popisovat nemusim."
"Ne to nemusíš." zasměju se
"Víš je mi s nim fakt dobře, nikdy by mě tohle nenapadlo, že zrovna my dva si budeme takhle rozumět. Promiň, že jsem ti to neřekla dřív, ale já si tim nebyla moc jistá. Teď už jsem." usmívá se když mluví a já jsem za ni taky šťastná. A běda jak jí zlomí srdce to bude mít, co dočinění s naštvanou Rose.
"A Rose, tak mě teď napadlo. Co kdyby jsme šli na dvojitý rande? Kino nebo tak něco?"
"To neni špatný nápad." ocenim její myšlenku.
"Zeptám se Louise." mrknu na ni.
"A já Nialla." usměje se a obě zajdeme do třídy, kde čekáme na učitele a na ty naše dva prince.
Zanedlouho přijdou a posadí se k nám.
"Loui?" začnu.
"Hmm" otočí se na mě a čeká až budu pokračovat.
"Betty s Niallem chodí. A když se mi přiznala napadlo jí, že by jsme mohli jít na dvojité rande. Co ty na to?" zamyslí se.
"To by nebylo špatný." usměje se a já taky.
"Víš nenapadlo by mě, že by se ty dva dali dohromady. Vím jaký Niall je."
"Tys nebyl jiný ." upozornim ho.
"Vím a moc mě to mrzí. Teď mám tebe." políbí mě a já se usměju.
"Tak vidíš Niall to má asi stejně." otočim se na ty dva a všimnu si, že se drží za ruce.
ČTEŠ
Wager
FanfictionDívka se stane objetí sázky která ale přeroste v lásku. Dozví se pravdu? A jak na to bude reagovat?