18.9.-19.9.2015
Pátek- SobotaVstoupíme do místnosti ve které je Harryho parta krom Louise a Joshe. A je tu taky Kira dívka která chodí s nima do třídy, ale s nima nemá nic společného. Všichni sedí na zemi v kroužku a ve prostřed je prázdná láhev. Hned je mi jasný co dělají. Nebo spíš co hrají.
"Tady se posaď hlavně nikam nechoď." řekne Betty a sedne si na své místo.
Asi po deseti minutách kdy se stačí zeptat na nějaké otázky a splní nějaké úkoly, které mi nepřijdou zas tak těžké. Chci se k nim připojit, přeci tady nebudu jen sedět a čumět na ně jak blbec. Nevím co to semnou je, protože bych tohle normálně nechtěla hrát, je to asi ta troška alkoholu v mém těle.
"Můžu hrát s vámi?" zeptám se když zrovna chce Zayn točit s flaškou.
"Rose to není dobrý nápad jdi si sednout." řekne mi Betty.
"Bet nech jí, když chce hrát pojď se posadit vedle mě." řekne mi Liam a trochu se posune abych si mohla sednout.
"Zayne pokračuj." řekne Harry. Zayn roztočí flaškou a padne na Lisu.
"Otázka nebo úkol?" zeptá se jí.
"Otázka."
"Koho jsi už přefikla za tuto párty?"
"Nicka." řekne pyšně a pohodí svými blonďatými vlasy. Nevím na co je pyšná, no ale co. Lisa veme flašku a zatočí s ní. Zastaví se na Kiře.
"Otázka nebo úkol?"
"Úkol." řekne rozhodne.
"Výhoň ho Niallovi." usměje se. Kira se přesune k Niallovi a klekne si před něj a začne mu rozepínat kalhoty.
"Nemůžou si to vzít jinam?" zeptá se znechucený Harry. Lisa se na něj hned otočí a začne přikyvovat. Kira s Niallem se tedy zvednou a odejdou do koupelny kde je slyšet jen Nialloví vzdychy a volání jejího jména.
"Proč takovej úkol nedostanu třeba já?" zeptá se vedle mě Liam.
"Tak příště dostaneš abys ho vykouřil třeba Zaynovi." zasměje se Betty.
"A co takhle kdyby si mi ho vykouřila ty?" mrkne na ní a ta mu ukáže zdvyžený prostředník. Když se k nám vrátí Niall a Kira pokračujeme dál ve hře. Už hrajeme asi půl hodiny a na mě ještě ta flaška ani jednou nepadla, nebo jsem nebyla zapojena do nějakého úkolů. Začínalo mě to nudit když v tom přeci jen.
Kira točila flaškou a zastavila se na Harrym a ten jako vždy řekl, že chce úkol. Kira se usmála a koukla na mě. Co má v plánu? Já nikomu kouřit nebo honit nebudu na to ať zapomene.
"Dej si francouzáka tady s Rose." mrkne na mě a já jí nechápu. Podívám se na Harryho který sedí na proti mě jak se zvedá a jde ke mě. Klekne si předemě a já s nim navážu oční kontakt. Jeho ruka chytne mou tvář a přitáhne si mě k sobě. Jeho měkké rty se dotknou těch mých a pohne s nima. Když jeho pohyby začnu opakovat přejede jazykem po mém spodním rtů a já pootevřu pusu. Hned do mé pusy zajede jeho jazyk a jemně se dotýkal toho mého. Líbá líp než Louis. Jednu se svých rukou přesunu na jeho krk a konci prstů zajedu do jeho vlasů na zátylku.
"Už stačí." slyším před námi a chci se od něj odtáhnout ale on si mě přitáhne zpátky k sobě. A jeho druhá ruka zkončí na mém boku který mi zmáčkne.
"Harry!" zápiští Lisa a odtáhne nás od sebe. Harry se na mě stále dívá a já nechápu co se stalo.
"My už končíme tak čau. Rose jdeme." pomůže mi se zvednout a vede mě zpátky do obýváku.
"To je škoda."ozve se Zayn. Ještě než odejdeme projedu všechny pohledem ale zastavím se na Lise, která se na mě kouká takovým divným pohledem. Co jí je, já jí nic neudělala.
"Tak to bylo něco." vydechne Betty.
"Co?"
"Harry a ty. Tohle se ještě nestalo. Nikdy jsme ho nemuseli od někoho otrhávat. Myslím si, že kdyby jsme to neudělali tak by se na tebe vrhnul."
"Ne to určitě ne. Když se na mě koukni."
"Jsi kočka nediv se."
"Jo, ale jen dnes počkej v pondělí ve škole."
"Proto jdeme v neděli nakupovat." podá mi další kelímek pití a sedneme si na sedačku.
~~~~~~
Sakra mě bolí hlava. Chytnu se za hlavu a pomalu otevřu oči. Počkat tohle není můj pokoj. Vymrštím se do sedu. Ono je ráno? No tak to mě táta zabije. Musím hned domu. Pomalu vylezu z postele aby se mi nezamotala hlava a vyjdu s pokoje. Kde to jsem? Jdu chodbou a uslyším něčí hlasy. Zaposlouchám se a pak poznám Betty hlas.
"Betty!" zavolám a ona vyjde na chodbu.
"No dobré ráno Rose. Bolí tě hlava?" jen kývnu.
"Tak se jdi posadit do kuchyně máš tam snídani." Jdu do té místnosti od kud přišla a zarazila se mezi dveřma, když uvidím Nialla.
"Ahoj." pozdraví mě.
"Ahoj." řeknu trošku nejistě.
"Než se zeptáš s Betty jsme jen kamarádi a bydlíme spolu." řekne když už mám otázku na jazyku.
"Tady máš prášek a najes se." řekne Betty když přijde.
"Ale já musím domu. Táta mě zabije."
"Neboj volala jsem mu, že spíš u mě. Že jsme si udělali takovou dámskou přespávačku. Jinak tvůj táta zní moc mile." usměje se.
"Děkuju."
"Prosimtě nemáš za co." řekne Niall.
Taky bych si zahrála flašku s tímto lidmi jen bych vyhodila Lisu a Kiru. No dobrá všechny holky a nahrála bych ještě Joshe a Louise.
ČTEŠ
Wager
FanfictionDívka se stane objetí sázky která ale přeroste v lásku. Dozví se pravdu? A jak na to bude reagovat?