5. Chapter

68 8 0
                                    

18.9.2015 - Pátek

"Ahoj." ozve se za mnou hned jak vystoupím s auta. Otočim se abych se podívala kdo mě zdraví a hádejte kdo. Louis s Joshem. Oba přiběhnou k mému autu s úsměvem na tváři.

"Ahoj." pozdravím je.

"Tak jak se těšíš na večer?" zeptá se Louis.

"No…"

"Už se nevymluvíš." zasměje se Josh.

"Nikdy jsem na nějaký párty nebyla." sklonila jsem hlavu, protože se za to stydím.

"Prosimtě na tom nic neni." mávne rukou Louis.

"Postaráme se tam o tebe." řekne Josh.

"Jo a co takhle kdyby jsme ti s přípravou pomohli, vememe Betty ta tomu rozumí víc než my. I když by jsme tě taky oblíkli." olízne si rty Louis.

"No tak dobře, já už jdu na hodinu tak teda u mě." mávnu a vydám se do školy ještě mě Louis stihne plácnout po zadku a vyplázne na mě jazyk.

###

Jdu otevřít dveře a za nimi stoji všichni tři. Louis, Josh a ta Betty. Jestli ona mě bude oblékat no tak to radši nikam nepůjdu když ona na sobě skoro nic nemá. No teda má ale jen aby ji to zakrývalo to co má. Myslím si, že kdyby si na sebe nevzala vůbec nic tak by se nic nestalo.

"Ahoj tak tohle je Batty a tohle Rose. Doufáme, že se o ní postaráš a my ji nebudeme moct poznat."

"Nemějte strach je v těch nejlepších rukách." No já si to nemyslím.

"Tak pojď, kde máš pokoj?" zeptá se a chytne mě za ruku. Neochotně se s ní vydám k sobě do pokoje kde si sednu na postel.

"Takže tady máš šatník?" ukáže na mou skříň. Jen kývnu jako odpověď a dál jí pozoruju jak se mi přehrabovává věcmi.

"Ou to je hezký ale nemáš co k tomu." řekne když vytáhne černou sukni tak asi pod zadek. Ani nevím kde se tam vzala.

"Holka potřebuješ vyměnit celý šatník. Víš co jako tvoje kamarádka půjdu s tebou a pomůžu ti. Hodila by se ti neděle?" koukne na mě.

"Jo asi jo." odpovím.

"Skvělý, víš co vrhneme se na make-up a já zatím něco vymyslím s tím oblečením. Kde máš tvoji kosmetiku?" už chce jít do koupelny ale já jí zastavím.

"Žádnou nemam." zašeptám.

"Co jsi za holku? No tak ti koupíme i nejakou tu kosmetiku." jde pro svojí kabelku a začne v ní něco hledat.

"Máš štěstí, že já tu svojí nosím pořád u sebe, nikdy nevíš kdy se ti bude hodit." mrkne na mě.

"Pro dnešek udělám výjimku. Nikdy mojí kosmetiku nikomu nepučuju ale tobě jí půjčím, protože se mi líbíš a když už jsme ty kamarádky." vezme všechno co vyndala a přesune se s tím ke mě na postel.

"Tak uka udělám s tebe pěknou kočku. Budeš muset ty kluky od sebe odhánět." zasměje se a já s ní.

Nevím co všechno mi už na ten obličej napáchala ale momentálně mi kulmuje vlasy.

"Máš nějakou sponku?"

"Jo na stole vedle postele." slyším jak něco bere ze stolku a upravuje mé vlasy.

"Tak teď tu hezký počkej já skočim ke mě domu a přivezu ti něco na sebe. Jaky mas číslo bot?"

"38." řeknu.

"Máme stejně velkou nohu." vypískne Betty.

"Nepouštěj sem kluky!" pohrozila mi jako prstem a zmizí z mého pokoje. To je snad ta neukecanější holka co znám. Zvednu se z postele a jdu se podívat do zrcadla.

Řasy jsou obtáhnuty černou řasenkou, černé kouřového stíny se jí hrozně povedly. Na rtech mám růžový lesk a na tvářích decentní růž. Líbí se mi, že to není nějaký moc přehnaný. Vlasy mám nakulmovaný a přední prameny mám vzadu seplé sponkou. Opravdu se mi to líbí takhle jsem se ještě nikdy neviděla.

"Tak jsem tu!" do dveří vstoupí Betty s šatama v ruce a v druhý má boty.

"Už?"

"Bydlím kousek od suď. Tak co líbí se ti to?" zeptá se mě a dojde ke mě.

"Jo líbí." otočim se zpátky do zrcadla.

"Tak a teď šaty. Uka pomůžu ti."  nějak se nasoukám do těch hrozně úplných šatů. Čekám až mi je Betty zapne a já se podívám do zrcadla. Tak ty si nevemu, když záda jsou celá odhalená.

"Kočka." zdvihe palec na horu Batty.

"Ne, ty záda se mi nelíbí." zamračila jsem se.

"No tak je to jen na chvíli. Nemůžeš si na párty vzít tričko co nemá žádný výstřih. Hmm vem si boty a uvidíme co na to řeknou kluci." podá mi černé boty na vysokém podpatku teda aspoň na mě.

Společně dojdeme za klukama do obýváku kde se koukají na televizi.

"Kluci tak co říkáte na Rose?" zeptá se Betty takže je vyruší v jejich činosti. Oba si mě přeměří pohledem a usmějí se.

"No teda bych tě ani nepoznal. Sluší ti to." řekne Josh.

"Jsi strašně sexy takhle by jsi měla chodit pořád."

"Tomlinsone drž svýho ptáka dál od Rose je ti to jasný?" praští Louise po hlavě a já se zasměju.

"No jo prosímtě, ale líbilo by se jí to."

"Rose opravdu není s Tomlinsonem o co stát. Radím ti, drž se od něj dál. S vlastní zkušenosti." varuje mě.

"Hlavně, že jsi křičela mé jméno co."

"No jo aspoň něco jsem dělala narozdíl od tebe. Myslela jsem si, že tě nějak tím přinutim k pohybu." zasmějeme se a Betty si se mnou plácne. Louis si nafoukaně založí ruce na hrudi.

"Jedem?" zeptá se a jde k jeho autu. Vemu si ještě kabelku a všichni nastoupíme do auta.

###

"Rose já jdu teď za kamarádkama hlavně se někam neztrať a s nikým nikam nechoď jo? Bud u Louise ano?" řekne před tím než vejdeme do toho domu kde hraje nahlas hudba a lidi jsou už na půl opilí. Kývnu jí na odpověd abych nemusela křičet.

"Dáš si něco k pití?" zeptá se mě Louis když Betty odejde a Josh taky někam zmizel.

"Jo." chytne mě za ruku a vede mě asi do obýváku kde je udělaný bar s tanečním parketem. Louis mi podá červený kelímek a já se napiju. Hned poznám, že v tom je alkohol ale nijak to neřešim troška mi neublíží ne?

###

Už ani nevím kolik jsem toho vypila ale cítím se velmi dobře. Nejsem opila jen jsem v náladě.

"Loui pojď si zatancovat." zatáhnu ho za rukáv jeho trička.

"Rose měla by jsi si chvíli sednout aby jsi vystřízlivěla."

"Ale já chci tancovat." dupnu si nohou. Louis si povzdechne a jde semnou na parket. Hýbu boky do rytmu hudby a Louis mě za ně drží. Než se naděju jeho rty jsou přilepený na těch mých a já mu ruce dám za krk kde si hraju s konečky jeho vlasů. Ale tuhle chvilku nám někdo přeruší když nás od sebe odtáhne.

"Tomlinsone něco jsem ti říkala ne?" zařve na něj Batty a vede mě do nějakého pokoje.

Jak já tu Betty miluju škoda že ona není ta hlavni hrdinka. Strašně jsem si jí oblíbila. Brala bych mít takovou kamarádku. ;-)  A co ví koho zatím máte rádi vy?

WagerKde žijí příběhy. Začni objevovat