5.10.2015 - Pondělí
LouisProbudili mě sluneční paprsky, které mi svítili do očí. Nechtěl jsem se otočit abych náhodou neprobudil Rose. Ležela mi na hrudi a její malá ruka byla položená na mém břiše. Hnědé mírně zvlněné vlasy rámovaly její obličej. Byla tak roztomilá až mi jí bylo líto vzbudit. Jo a jen mimochodem včera jsme spolu nic neměli, jen mě nechtěla pustit domu. Takže jsme usli při filmu v tomto objetí. No ale dost rozplývání nad Rose je čas vstávat do školy.
"Lásko." zašeptám a pohladím jí po odhaleném rameni. Rose jen něco zamrmlá a víc se mi zavrtá do hrudníku. Nad tímto gestem se musím pousmát.
"Lásko musíš vstávat. Za dvě hodiny nám začíná škola a já potřebuju na záchod." zasměju se.
"Ještě chvilku." zamumlá a otočí se na druhý bok při čem mi sebere přikrývku. Jen se uchechtnu a dojdu si na ten záchod. Když se vrátím zpět, Rose je stále v posteli a nevypadá, že by se chystala z ní ven. S cílem jí probudit dojdu k posteli a začnu jí polibkama obsypávat odhalené rameno až dojdu na krk.
"Dobře už vstávám." zasměje se Rose a sedne si na postel. Všimnu si jak pečlivě zkoumá můj obličej.
"Už to nebolí a zítra to už nebude ani znát." objasním jí než se stačí zeptat a aby se nebála. Rose jen přikývne a obdaruje mě něžným polibkem na rty. Než se naděju Rose je v koupelně a mohu slyšet téct vodu. Strašně rád bych šel za ní, ale je na to ještě dost brzy. Proto si lehnu zpět do postele a čekám až se Rose vrátí. Asi po dlouhé půl hodině Rose vyjde s koupelny už nalíčená a oblečená. Musím uznat, že jí to moc sluší. Má na sobě starorůžové tílko, které má zastrčený v černých legínach. Na tom má ještě slabý černý svetřík.
"Co tak koukáš? A jakto, že nejsi převlečený čeká se jen na tebe." řekne mi s úsměvem na rtech.
"Moc ti to sluší." řeknu a přitáhnu si jí pro polibek.
"Ale musíme se stavit ještě u mě abych si mohl vzít čisté oblečení." oznámím jí a Rose jen kývne na souhlas. Zvednu se z postele a obleču si jeansy, které jsem měl včera. Chytnu Rose za ruku a jdeme k mému autu.
U nás se převlíknu a vemu si nějaké učení aby se neřeklo. Stejně celý den budu myslet na Rose, na to až jí zas uvidím. Úplně mi pomotala hlavu. Je to první holka, co nemůžu dostat z hlavy. Nikomu jinému se to zatím nepovedlo. Bojím se, že o ní přijdu. Že se přeci jen zamiluje do Harryho a já budu ten kdo bude zničený. Neměl jsem si ji k sobě tak pustit ale zase jí nemůžu nechat Harrymu. Ten jí teprve zničí. Dost mé teorie. Zamkl jsem dům a vrátil se zpátky do auta kde na mě čekala moje láska.
Auto jsem zaparkoval na stejném místě, jako každý den a společně s Rose jsme vystoupili. Hned jsem k ní došel a propletl naše prsty. Všiml jsem si jak po nás pár lidí kouká. No co i děvkar se může změnit, aspoň vidí co dívky s klukama dokážou.
Dojdeme k Roseniný skřínce, kde si veme své učebnice a já jí dojdu vyprovodit před její třídu.
"Budeš mi chybět." řeknu s hraným smutkem, ale při tom tyto slova myslím opravdu vážně.
"Ale prosimtě je to jen 45 minut děláš jako kdyby jsme se neměli vidět měsíc." usměje se.
"Jaky štěstí, že tohle nehrozí, protože bych jel s tebou." mrknu na ní a vykouzlím jí úsměv na tváři.
"Už budu muset jít." řekne sklesle Rose.
"Dobře." vydechnu a přísaju se jí na rty. Náš polibek vyruší až zvonění zvonku.
"Nestíháš to na hodinu." oznámí mi Rose.
"Ty za to stojíš." ještě jednou jí políbim a rozeběhnu se k naší třídě. Mám štěstí, že teď máme zrovna paní Lorencovou, která chodí věcně pozdě takže žádný průšvih s toho mít nebudu. Sednu si do lavice kde už sedí Niall.
"Čau kámo. Slyšel jsem, že ses u Zayna popral ze Stylesem." zeptá se hned Niall.
"Jo dělal mi do Rose. Byl jsem pryč jen pět minut!"
"No takovouhle kočku si musíš hlídat no." zasměje se Niall, ale mě to vůbec nepřijde vtipné.
"Opovaž se na ní jen myslet." objasním mu. Niall jen zvedne ruce v obraném gestu.
"Klid kámo já mám zálusk na jinou." zasměje se a mě spadne kámen ze srdce aspoň o jednoho protivníka míň.
Co když jí chce ještě někdo jiný než Styles? Co potom budu muset udělat aby zůstala se mnou? Nesmím na ní spěchat, není taková jako ostatní z naší úrovně.Bojím se o ní. Bojím se o nás. Chtěl bych aby jsem zůstal zrovna s ní. Přeci něco znamená, když se objeví tak silné city jaké jste ještě k nikomu nikdy necítily. To je přeci důkaz toho, že je to ta pravá. Nebo se mílím?
Máme tu další pohled Louise. Vypadá to, že to s naší Rose myslí vážně. Jsou spolu tak sladký. Hned bych to s ní měnila.
S kým by podle vás měla být Rose? Máme tu na výběr spoustu kluků. Josh,Niall,Zayn,Louis,Harry,Liam? Sice ten si tu zatím moc nezahrál ale objeví se. :-D
ČTEŠ
Wager
FanfictionDívka se stane objetí sázky která ale přeroste v lásku. Dozví se pravdu? A jak na to bude reagovat?