3.10.2015-Sobota
LouisVčera jsem viděl Rose s Betty jak šli na oběd do tý restaurace co je vedle školy. Co není nic divného ale to, že s nima šel Harry, už divný je. Proč šel sakra s nima. Co má v plánu a snad jim nic neudělal. Jestli ano tak ho vlastnoručně zabiju. Oni nejsou jako ty ostatní holky, co se nechají ojet a žijou si dál spokojeně svůj život. I když vypadají jako my, nechovaj se tak. Vím, že Harry o nic jinýho nestojí. Chce si s ní užít a pak už se jí nikdy nevšimne. Nechci aby se jí tohle stalo. Musím jí od něj dostat a to půjde asi jen jednou věcí. Co mi teda vůbec nevadí.
Vzal jsem si do ruky mobil, který ležel na stolku přede mnou. Otevřel jsem si zprávy a začal psát.
"Ahoj Rose, doufám že jsi doma, jinak k tobě jedu zbytečně. Jsem u tebe za čtvrt hodiny tak se příprav někam tě vemu. L xx" odeslal jsem a ani nečekal na odpověd. Na chodbě jsem si vzal mikinu a oblékl si ji. Na nohy si obul černé vansky. S poličky si vzal klíče od mého auta a zabouchnu za mnou dveře. Když ucítím brnění mého mobilu v kapse vyndam ho a zatím co nasedáme do auta čtu si zprávu od Rose.
"Ahoj jsem doma. Klidně přijeď jen kam půjdem abych se vhodně oblékla. R x" nad její odpovědí se musím zasmát je roztomilá.
"Ať už si vemeš na sebe co chceš tak ti to sluší. L xx" vyťukávat odpověď a už jedu k ní.
"Jestli tvůj cíl byl abych se červenala povedlo se ti to. Dobrě něco si vemu ale jestli se pak nebudu hodit na to místo kam mě vesměs je to tvoje vina. R x"
"Beru všechno na sebe. Teď už se jdi připravit. L xxx" odepíšu a nemůžu se přestat usmívat. Přál bych si ji vidět když se červená. No ale když ji zalichotím naživo tak se červenat určitě začne. Určitě jí pochválim to, jak vypadá.
Auto zaparkuju na příjezdové cestě u nich před barákem. Trochu se bojím, že má tátu doma, ale tak přece nemůže Rose zakázat s kým se může výdat a s kým ne. Dojdu k hlavním dveřím a zazvonim. Chvíli čekám než mi přijde někdo otevřít. A když se mezi dveřma objeví Rose v černé áčkové sukni a kytičkovaném tílku musím se pro sebe usmát jak ji to sluší. Vlasy má vyčesané do vysokého culíku a je lehce nalíčená.
"Můžem?" vyruší mě Rose s mého prohlížení její postavy.
"Jo." Natáhnu k ní ruku a čekám až se mě chytne. Usměje se ale mojí ruku přijme.
"Gentleman jo?" zeptá se mě. Jen s úsměvem přikývnu a otevřu jí dveře od auta.
"Doufám, že jsem slušně oblečená do společnosti kam mě chceš vzít." řekne mi když si sednu na stranu řidiče.
"Jseš. Mimochodem strašně ti to sluší a budeš tam nejhezčí dívka ze všech." zalichotím jí a kouknu se na ní. Jak jsem si myslel její tváře byli zbarvené do červená a měla skloněnou hlavu.
"Nemáš se za co stydět." pousměju se a dál se věnuju řízení.
Zastavím až před známou restauraci a vystoupím s auta. Otevřu Rose dveře a můžu se všimnout jejího skrčenýmu obočí.
"Udělal jsem něco špatně?" zeptám se když už stojí vedle mě.
"Nechci aby si za mě utrácel tolik peněz."
"Rose neboj nijak dnešní útratu nebudu znát."
"Jak to myslíš?" chytnu jí za ruku a vedu nás do restaurace.
"Mám peněz dost tak mění žádnej problém." pokrčím rameny.
"Dobrý den máme tu rezervaci na jméno Tomlinson." řeknu tomu chlápkovi za pultem. Jen přikývne a vede nás k našemu stolu.
"Zachvíli k vam přijde váš číšník." řekne, když už sedíme. Jen přikývnu hlavou a otočim se na Rose. Rose si tady vše prohlíží a ja se musím pro sebe usmát.
"Dobrý den co si dáte k pití?" zeptá se nás číšník a já se otočim na Rose.
"Kolu." odpoví tichým hlasem.
"Dvakrát kolu a dvakrát špagety." obědnal nám i jídlo, když si všimnu jak po Rose čumí ten číšník. Vadí mi to a tak natáhnu ruku a chytnu tu Rose. Nechápavě se na mě podívá, ale ruku nechá na stejném místě. Počkám až číšník odejde. Ještě si všimnu jak mě probodává pohledem jen se na něj falesně usměju a otočim se zpátky na Rose.
"Co?" vytáhne Rose obočí a podívá se naše ruce.
"Nelíbí se mi jak si tě ten číšník prohlíží."
"Ale nemusel jsi mě chytat za ruku. Mohl jsi mu to ukázat jinak." usměje se na mě a trošku se začervená.
"Věděl bych lepší způsob ale myslí, že by se nás všichni otáčeli. Není to zase až tak společenský." usměju se a pohladil jí po ruce. Rose sčervená ještě víc a já se usměju.
"Dobrou chuť." přijde ten číšník s naším jídlem a tím pádem se naše ruce musejí oddělit. Co se mi vůbec nelíbí. Nechám to tak a vemu si do ruky příbor.
"Dobrou chuť." mrknu na Rose a popruhu jí dobrou chuť.
"Dobrou chuť." popřála mi taky a už se vrhneme na jídlo.
Taky bych chtěla jít na oběd Louisem. No kdo by z nás nechtěl, že? A jak žárlí óóóó hned bych po něm skočila. :-D :-D
ČTEŠ
Wager
FanfictionDívka se stane objetí sázky která ale přeroste v lásku. Dozví se pravdu? A jak na to bude reagovat?