7. Chapter

68 10 0
                                    

20.9.2015- Neděle

Dnes je neděle a to znamená jedno, nákupy s Betty. Snad si nemyslí, že si koupím něco co nosí ona. Některé kousky oblečení má hezký, ale na mě jsou až příliš krátký nebo moc uplý.

"Tati můžu dneska jít s kamarádkou nakupovat?" zeptám se ho, když skončí film na který se díváme.

"S tou jak mi v pátek volala?" otočí se na mě.

"Jo pak si skočime ještě na kafe."

"Jo jen jdi, ta Betty je moc milá." usměje se na mě.

"Děkuju." řeknu a odejdu k sobě do pokoje abych se mohla převlíct. Je jedenáct hodin a Betty přijde tak za půl hodiny což je akorát.

Otevřu skříň a kouknu se po mém oblečení. Vytáhnu béžovou sukni tak ke kolenům a bílé tričko. Hmm myslím si, že to stačí.

Když uslyším domovní zvonek dojdu Betty otevřít a ta se hned zděsí.

"Sakra co to máš na sobě?" prohlídne si mě od shora dolů.

"Oblečení?"

"No tak pojď." chytne mě za ruku a vede zpátky do mého pokoje. Znovu vidím Betty, jak se mi prohrábává šatníkem a vybírá, co si mám vzít na sebe.

"Mám to." podá mi dva kusy oblečení a já se do nich obléknu. Je to černá nabíráná sukně do půli stehen a bílé tílko.

"To tílko si zastrč do té sukně, zlato." mrkne na mě. Pak mi podá ještě nějaký černý řetízek jako doplněk. Vlasy si ještě vyčešu do vysokého culíku. Když se podívám na Betty má na sobě růžový svetřík, černou sukni tak těsně pod zadek, vlasy má také v culíku a rty má zvýrazněné červenou rtěnkou. Oči jí zdobí řasenka a černé linky kolem očí. Opravdu jí to sluší.

"To je ono." řekne a podá mi mojí kabelku. Když scházíme dolů do chodby potkáme se s mím taťkou.

"Dobrý den, pane Nickelsone ráda vás poznávám, já jsem Betty ta, co vám v pátek volala." zasměje se a podá tátovi ruku, který jí přijme.

"Ou mě taky moc těší, že vás můžu poznat. Užijte si nákupy děvčata." zasměje se a my vyjdeme s domu. Nasedneme do mého auta a jedeme směrem k centru.

###

"Rose koukni to je hezké a hodí se to k tobě." zavolá na mě asi přes půlku obchodu. Nechám tričko tričkem a jdu za ní. V ruce drží lososový šaty, které mají srdcový výstřih bez ramínek. Hned pod prsama kde jsou stažené se rozšiřují a budou určitě sahat do půli stehen.

"A máš šaty na další párty." zátleská Betty, když si od ní šaty převezmu.

"Jsou hezký, ale neměla bych si je kam vzít, protože už na žádnou párty nepůjdu." řeknu rozhodně.

"Jak nepůjdeš? Ty musíš! Víš jak si se minule rozjela a kluci na tobě mohli oči nechat. Dokonce jsi se za ten večer líbala s dvouma kluky." řekne a ja sklopím hlavu aby nebyli vidět mé červené tváře od toho jak se za to stydím.

"Holka nemáš se za co stydět. Jsi holka a máš své zbraně a musíš je ukázat ne schovávat před všemi."

"Jo ale já se za sebe stydím."

"Prosimtě a za co, mýt tvou postavu klidně bych chodila nahá."

"No já nevím."

"No tak já tě trošku změnim jo. Zvednu tvoje sebevědomí. A koukej si ty šaty vzít." tahá mě s nima k pokladně.

"Tak a teď kosmetika." vypískne a tahá mě do dalšího krámu. Naprosto tomu nerozumím. Co na co je, jak se co používá. Jsem v tom naprostý nováček.

"Takže tužka, řasenka, pudr, make-up, stíny, tvářenka a tekutý linky. No pro začátek by to mohlo stačit. A lakuješ si nehty? To je jedno výber si nějaký laky." Už stojíme u stojanu s laky na nehty. Pár si jich vemu a jdeme k pokladně.

"Půjdeme dát ty tašky do auta a skočíme si do Starbucksu ne?" zeptám se a Betty mi hned začne přikyvovat hlavou.

Odneseme si teda tašky do auta a mířime si to do Starsbucku, když potkáme Zayna s Harrym.

Ať si nás nevšimnou. Ať si nás nevšimnou.

"Jé ahoj holky." zamává na nás Zayn. To mě aspoň jednou nemůžeš vyslyšet? Jo vlastně jsi mě vyslyšel ať někdo zazvoní když mě líbal Louis ale teď si mohl taky.

"Ahoj." řekneme s Betty nastejno.

"Kam jste se vydali?" zeptá se Zayn.

"Na nákupy." odpovím.

"No doufám, že v pátek zas přijdete na tu naší párty." řekne Harry a mrkne na mě. Já jen nezvednu obočí, ale dál to neřešim.

"No ještě si to rozmyslíme viď?" otočí se na mě Betty.

"Jo rozmyslíme."

"No snad nás pocítíte vaši návštěvou a zůčastníte se zas naší hry." znovu se ozve Harry. Na co sakra pořád naráží?

"Myslím si, že to v pátek stačilo, takže když přijdeme žádné hry s vámi hrát nebudeme." řekne Betty.

"Jaká škoda mohla by být sranda." zasměje se Zayn.

"Jo, myslíš srandu v tom smyslu, že by ti někdo honil? Mě to jako sranda nepřijde." zašklebí se na něj Betty a chytne mě za ruku.

"A co takhle ty, já a moje rty? Hmm není to dobrá nabídka?" olízne si rty Zayn a chytí Betty za pozadí.

"No dobrá nabídka to je jen bych vyměnila jednu věc." pohladí ho po ruce.

"Ano kotě." zavrní nadrženě Zayn.

"Tebe." Slyším jak se vedle nás Harry rozesměje. Betty mě chytne za ruku a vede pryč. Ale když procházíme kolem Stylese, tak mě plácne po pozadí a mrkne.

"Tak v pátek." řekne ještě za námi když už zacházíme do Starbucksu.

"Viděla jsi toho Harryho? Holka ten tě chce do postele. Normálně to na něm je vidět." řekne mi Betty.

"Nemyslím si jen si ze mě dělá srandu."

"Prosimtě, všechno k tomu vypovídá. Nechtěl tě přestat líbat a kdyby jsme vás neodtrhli rozdali by jste si to přímo před námi."

"To neni pravda." skočim jí do řeči a ona jen nadzvedne obočí.

"Teď na tebe pořád mrkal a teoreticky tě pozval na jeho party. A to nemluvím o tom jak tě plácl přes zadek když jsme odcházeli. Hele znám Stylese dost dlouho abych věděla o co mu jde. Takže si na něj dávej bacha teda pokud nechceš skončit v jeho posteli s tím, že se na tebe už v životě nepodívá."

"Nemůže být tak bez citný." zašeptám.

"On bere holky jako děvky a taky se k nim tak chová. Prosím ty nejsi jako ostatní, zničilo by tě to, tak se s nim nějak nekamarádíčkuj."

"Neboj nikdy bych s nim nic neměla, není můj typ. A navíc by mě táta zabil kdybych ho přivedla domu." zasměju se a Betty si oddechne.

Na obrázku je Betty. Teda jak si jí představuju. :-D. A co by jste řekli na další díl s pohledu Harryho?

WagerKde žijí příběhy. Začni objevovat