26. Chapter

12 1 0
                                    

12.10.2015
Pondělí

Seděla jsem na břehu jezera a nohy si máčela v příjemně teplé vodě. Na sobě jsem měla bílé kytkované šaty. Bylo léto a sluníčko krásně hřálo.
Zavřela jsem oči a mírně zaklonila hlavu dozadu. Byla jsem opřená o ruce za tělem. Užívala jsem si paprsky dopadající na můj obličej.
Ucítila jsem na očích něčí ruce. Mírně jsem se usmála a vyslovila jméno Louis. Dotyčný mi ruce odendal s obličeje a přitiskl své rty na můj krk.
"Lásko vstávej." zašeptal.

"Lasko vstávej." ozvalo se znovu ale tohle už sen nebyl. Pomaličku jsem otevřela oči a viděla nad sebou toho krásného chlapce. Rozespale jsem se na něj usmála a protáhla se.

"Co tak vesele?" zeptal se mě a lehl si vedle mě. Teprve teď jsem si všimla, že už je dávno oblečený do školy.

"Zdál se mi krásný sen." přitulila jsem se k Louisovi.

"A řekneš mi o čem?" zašklebil se.

"O nás." odpověděla jsem jednoduše.

"Tak to ti schvaluju." řekl a polibil mě na čelo. Takovéhle probuzení by se mi líbilo každý den.

"Máš připravenou snídani." zašeptal znovu Louis. Usmála jsem se a posadila se.

"Tak slyšíš o jídle a jsi čilá jo?" zasmál se.

"Ono jídlo chutná líp od jiného než když si ho uděláš sám." zašklebila jsem se a vydala se do kuchyně.

Nasnídali jsme se, já se trošku upravila a převlékla aby jsme mohli vyrazit do školy. Jak mě se tam ale nechtělo, když jsem si uvědomila, že tam bude Harry. Rychle jem tuto myšlenku vyhnala s hlavy. Nebudu si ničit den nějakým nevychovaným frackem. Chytila jsem Louise za ruku a byla jsem spokojená, že mám zrovna jeho.

Před školou se k nám přidala ještě Betty a pokračovali jsme dál dovnitř. Cestou jsem si ale všimla Harryho stojícího dál u svého auta jak ho obskakuje nějaká polonahá holka. Když se naše oči střetli Harry se úšklíbl a poslal mi pusu. Rychle jsem odvrátila oči a stiskla Louisovi ruku.

"Rose, děje se něco?" zeptal se mě hned Louis.

"Co? Ne nic. Jen..." odmlčela jsem se.
"jen mi budeš chybět tu hodinu co nebudeš semnou." zahrála jsem to.

"To víš, že ty mě taky." přitáhl si mě k sobě a políbil.

"Tak za hodinu se zas uvidíme." rozloučil se a odešel do jiné třídy. Stála jsem na místě a koukala na místo kam odešel.

"Tak a teď mi řekni pravdu. Nejsem zaslepená láskou do tebe abych ti to uvěřila." zasmála se vedle mě Betty a strčila mi do ramene.

"Ale zahlédla jsem Harryho a poslal mi pusu." zafuněla jsem.

"Holka nezávidím ti. Musíš se naučit ho odpálkovat. Nebo to řekni Louimu ten už si to s nim vyřídí."

"To právě nechci. Nechci aby se porvali." řekla jsem a vydala se směr k naší třídě.

"Pak ale musíš Harryho odpálkovat sama." podotkne Betty.

"Já vím." řekla jsem a sedla si do lavice.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 29, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

WagerKde žijí příběhy. Začni objevovat