26.9.2015- Sobota
HarryByl jsem už tak blízko. Mohl jsem si užít, ale ona musela utéct za tím Louisem. A to jak mě kopla jí jen tak neprominu, zaplatí mi za to. A bude ještě koukat jak.
Ležím na postely a koukám do bílého stropu nademnou. Přemýšlím o tý Rose. Mohla se podemnou svíjet v rozkoši. Hmm budu muset něco vymyslet, abych ji dostal do postele. Nevím co se mnou ta holka dělá, ale vždy když pomyslím jak se její krásné, spocené tělo svíjí pod tím mým. Hned se mi postaví. Co mám teď jako dělat?
Odkryju se a stáhnu si boxerky. Chytnu můj už stopořený penis do ruky a přejedu po něm. Přivřu oči a mírně zakloním hlavu. Začnu mou ruku pohybovat nahoru a dolů a občas přejedu palcem po mé špičce, co mě nutí zavzdychat. Začnu si představovat sexy brunetku jak má okolo mě její plné rty. Znovu zavzdychám a přidám na svém tempu. Cítím jak mi v penisu mírně cuká co značí, že se zachvíli udělám. Palcem přejedu po špičce a mé sperma výstříkne na mé břicho a kousek mám i na ruce. Mou pusu opustí hlasitý vzdech a začnu vydýchávat orgasmus, který jsem si dopřál.
Zvednu se s postele a dojdu do koupelny abych ze sebe smyl už zaschlé sperma.
Když jsem se koukal napadl mě skvělý plán. Rychle jsem se oblékl a nasedl do svého Range Roveru a vyjel k Louisovi.
Stojim před jeho domem a jsem opřeny o zvonek. Už tu stojim asi pět minut. Jestli tam má nějakou děvku tak je mi to uplně u prdele teď potřebuju poradit s mým plánem. Když uslyším kroky které se přibližujou ke dveřím mohu slyšet i nadávky. Proto radši zvonek pustim.
"Vole co děláš? Já spal." vyjede na mě hned jak otevře dveře.
"Víš kolik je vole?" zeptám se ho a bez pozvání vejdu do obýváku kde si sednu na sedačku a čekám až přijde.
"Co potřebuješ, že jsi mě musel probudit?" zeptá se mě a zívne si u toho. Posadí se na gauč a rukou si projede své vrabčí hnízdo.
"Dostal jsem skvělej nápad." usměju se na něj a taky při představě Rose.
"A to si mě jako musel probudit? Mohl si mi napsat zprávu a já bych si to pak přečetl vole." vyjede po mě.
"Počkej nech mě to doříct." spražim ho pohledem a Louis se poraženě opře zády o sedačku.
"Tak mluv." vybídne mě.
"Znáš Rose?"
"Jasně, že ji znám máme spolu dělat prezentaci. A co s ní?" znovu mi skočí do řeči.
"No tak mě láká představa mít jí u sebe v posteli." zasměju se a v hlavě si vybavim její tělo. Nad čím si olíznu ret.
"Ona není děvka jako ostatní holky. Ta ti jen tak nedá." zasměje se mi Louis a já zatnu pěstí na ruce.
"No a jelikož ty se s ni kamarádíčkuješ tak bys mi mohl poradit aby mi do tý postele skočila."
"Na to zapomeň vole. Ona není jako ostatní. Nechce kluka jen na jednu noc." vyhrkl Louis a napřímil se.
"Klid neboj, potřebuju něco aby mi ona sama do tý postele skočila a třeba jí nebudu mít jen na jednu noc pokavať bude dobrá." všimnu si jak Louis udělá nechutný ošklebek a já zvednu jeden koutek rtů.
"Ona chce vztah a ne jen povyražení, které skončí v tvý postele. S tím já ti nepomůžu běž si za někým jiným. Ale budu jí před tebou varovat." zvedne se že sedačky a já si povzdechnu.
"To bys kámo neudělal. Myslel jsem si, že jsi kamarád ale asi jsem se spletl."
"Jsi kamarád ale tohle je moc. Je to obyčejná holka a ty jí chceš takhle zničit." zvýšil na mě hlas Louis.
"Jak zničit? Když by jsme si to oba užili." vyjedu na něj.
"Jo jako si jí chtěl znásilnit na tý tvý párty?" výsměje se mi do obličeje.
"Jak o tom kurva víš? No jasně řekla ti to ona."
"No a, kdybys jí viděl jak vypadala a to kvůli tobě. Jsi bez citný hajzl." zařve.
"Víš co naše kamarádství už není. A poděkuj si za to sobě." odejdu k hlavním dveřím a ještě se otočim na Louise.
"Jo a víš co? Stejně se mi bude svíjet pod mým tělem a já jí budu tak tvrdě šukat až bude brečet. A vis co.je nejhorší, že tobě nikdy nedá." křiknu ještě na něj než odejdu a třísknu dveřma.
Co si jako o sobě myslí? Kamarádi si mají pomáhat ne? Tak proč on je na její straně. Postavil se proti partě. Ale tohle mu jen tak neprojde bude za to pikat. A asi si to vybyju na tý Rose, protože když jí tak předemnou chrání musí k ní něco cítit. A já mu zlomím to jeho ubohý srdíčko. A ještě za mnou příloze aby jsme byly zase přátelé ale má smůlu. Poslal si to u mě.
Sednu si na svojí postel a přemýšlím jak tu ubohou Rose dostat. Musí být nějakej způsob. A taky, že je.
S Harryho se mam vyklubal hajzl ale i přes to je sexy. Nemám pravdu?
ČTEŠ
Wager
FanfictionDívka se stane objetí sázky která ale přeroste v lásku. Dozví se pravdu? A jak na to bude reagovat?