4.10.2015- Neděle
"Nějak si nemohu spolehnout." odpovím mu z vážnou tváří.
"Asi mi budeš muset trošku napovědět." hraju stále, že nevím co po mě chce.
"Jsi krásná. Líbí se mi na tobě tvoje oči, úsměv, to jak se červenáš.. Už víš?"
"Už si asi vzpomínám." mírně se usměju.
"No a?" řekne netrpělivě Louis.
"Moc ti děkuji mě se taky líbí moje oči, úsměv.." řeknu s vážnou tváří.
"Hej!! Měla jsi říct něco jiného." založí si Louis ruce na hrudi a hraje uraženého.
"Ale přece by ses nezlobil." usměju se na něj. Nakloním se k němu a zašeptám.
"Líbí se mi tvoje oči." řeknu a vtisknu mu polibek na špičku nosu.
"Dál se mi líbí tvůj smích." řeknu a políbim ho na rty.
"A o tvém svalnatém těle ani nemluvím." zašeptám a odtáhnu se.
"A to už žádná pusa nebude?" zeptá se s menším úšklebkem. Cítím si ho za bradu a dam mu malý polibek na rty. Jenže si mě Louis přitáhne blíž a tím polibek prodlouží. Když se konečně od sebe odtáhneme Louis nastartuje auto a jede k Zaynovímu domu. Cestou jsme oba ticho a já si uživam ten klid a dívám se s okýnka na ubývající cestu. Louis zaparkuje u nějakého domu, na kterým není vůbec poznat že by měla být nějaká párty. Proto se otočim na Louise s nechápavím pohledem.
"Je to kiusek od tud. Radši nechám auto tady aby mi ho někdo nezničil." kývnu na znak pochopení a oba vystoupíme s auta a chytím se za ruce.
V domě kde to žije mi Louis řekne ať se od něj nevzdavaju. V obýváku střetne Betty s Niallem a jdeme je pozdravit.
"Tak co jsem to o vás slyšela?" zeptá se nás Betty, když už každý z nás má v ruce skleničku s pitím.
"Jak o nás?" zeptá se nechápavě Louis.
"No ty a Rose." řekne jako kdyby to byla samozřejmost.
"No.. Asi jsme spolu." řekne Louis a omotám ruku kolem mého pasu a dá mi polibek do vlasů. To je tak sladké.
"Moc vám to spolu sluší. Ale jestli ji nějak ublížil tak si mě nepřej." oznámí Louisovi takovým tónem, že bych se jí snad bála.
"Nemusíš se o ní bát je v dobrých rukou. Omluvte nás ale půjdeme pozdravit Zayna a asi pojedem."
"To už když jste sotva před chvílí přijeli." řekne nám Niall a koukne se na hodinky na jeho pravé ruce.
"No nechceme tu potkat Stylese. Takže radši zmízíme." usměju se a rozloučíme se s nima.
Vyjdeme s obýváku a začneme hledat Zayna, kterého po chvíli najdeme a oba ho pozdravíme. Louis se s ním na chvíli zapovídá a já čekám až si odpoví nějakou historku a my mohli jéct domu.
"Zlato já si skočime ještě na záchod tak tu hezký na mě počkej zachvíli.jsem zpět." oznámí mi a spojí naše rty. Opřu se o stěnu naproti koupelně a čekám až z ni Louis vyjde.
Už je tam asi 5 minut a stále nevychází. Odrazem se od stěny za mnou s tím, že na něj zaklepe ale v mým plánu mi zabrání něčí tělo s kudrnatými vlasy. Styles.
"Ale koho pak jsem tu našel?" usměje se a přitiskne své tělo na to mé. Což mi není moc příjemné.
"Ahoj Harry jestli dovolit tak bych chtěla jít jen tady do koupelny." usměju se na něj a chci ho obejít jenže mi v tom zabrání a přitiskne mě na stěnu, o kterou jsem byla do teď opřená.
"Jaká pěkná dívka by chtěla trávit čas s takovou nízkou jako je Louis, když může být se mnou." ušklíbne se a svůj obličej přiblíží k tomu mému.
"Můžu ti toho dat o hodně víc než může on. A to mluvím jen o posteli. Určitě by se ti to líbilo. Tak jestli chceš mužem to jut zkusit nahoru." než mu stačím odpovědět jeho rty jsou přitisklé k těm mým. Snažím se ho od sebe odstrčím jenže má větší sílu než mám já a tak mi nic jiného nezbývá než čekat až se odtáhne.
Po ani né minutě někdo Harryho odtáhne a začne mu nadávat. Ten někdo je Louis.
"Prosimtě snad si nemyslíš že s tebou zůstane když může mít něco jako jsem já. Na takovou trasořitku není nikdo zvědavej. Rose jde se mnou takže si najdi někoho, kdo je na stejný úrovni jako jsi ty." řekne mu Harry a chytí mě za ruku.
"Ona s tebou nikam nejde. To ty si ti ten, který má každý den jinou v postely. Tak nevím proč soudit zrovna ty mě. Ano střídal jsem to ale neměl jsem, každý den někoho jinýho a na rozdíl od tebe se dokážu změnit." plyvne mu Louis do obličeje.( obrazně :-)) Co se Harrymu asi moc nelíbí a dá pěstí Louisovi. Ten otočí hlavu na druhou stranu a já vykřiknu. Když se Louisova hlava vrátí do předešlé polohy můžu si všimnout jeho roztrhlého rtu. Louis se nápřáhne a jeho pěst přistane na Harryho obličeji. Jenže s nim to skoro nic neudělá a začnou se modlit hlava nehlava. Sakra to jim někdo nemůže pomoct? Asi to zbývá má mě. Rychle vděhnu mezi ně a položím ruce má Harryho hruď aby přestal. Jenže jsem si vybrala špatnou chvíli a ránu jsem dostala já. Moje tělo ránu nezvládne a padá k zemi. Instinktivně se cítím za tvář a otočím hlavu nahoru. Oba se na mě udiveně dívají a jediný, kdo mi jde pomoct je Louis.
"Vidíš co děláš? Jediný co dokážeš je ubližovat druhým." křikne po něm Louis a dá mu ještě ještě jedno pěstí než mě zvedne a odvede mě k autu.
"Ještě jsme spolu neskončilo." slyším ještě Harryho jak za námi zařve.
"Zlato jsi v pořádku?" zeptá se mě Louis a posadí mě do jeho auta.
"To bych se spíž měla ptát já tebe." odpovím a prstem mu přejedu po jeho rtu ale hned zasičí bolestí.
"Jedeme k nám já ti to ošetřím." řeknu mu.
"Ale to nic není." začne Louis protestovat. Nahne se k němu a opatrně ho políbim na jeho rty aby ho to moc nebolelo.
"Prosím, nech mě tě ošetřit." zašeptám když si sedám zpátky na své místo. Louis nic neříká jen nastartuje auto a jede nevím kam.
Co říkáte na Harryho? Mysleli jste si že už bude hodný?
ČTEŠ
Wager
FanfictionDívka se stane objetí sázky která ale přeroste v lásku. Dozví se pravdu? A jak na to bude reagovat?