hallo hallo, zoals beloofd. Hier is de uitleg over het inschrijven van jullie leerlingen.
Het is niet heel moeilijk. Zorg voor een naam, een kort beschreven uiterlijk, leeftijd, geslacht, element afdeling (water, aarde vuur of lucht), reden tot toelating en eventuele krachten of vaardigheden.
Dat is deel 1. Deel 2 is lastiger.
Deel 2 gaat om je profiel met je vakken. Dat bepaalt ook bij wie je in de klas zit.
Bijv. dit is voor Alyssa.Naam: Alyssa Queen
leeftijd: 16
geslacht: vrouw
Element afdeling: Aarde.
Reden tot toelating: Alyssa heeft op haar achtste een egyptisch boek vertaald en sprak toen al vier talen. Haar vader zit ook in Hoge Raad en haar moeder heeft vroeger op de Academy lesgegeven waardoor ze makkelijker binnen kon komen.
Krachten of vaardigheden: Een deel verklap ik nog niet, moeten jullie nog even op wachten. Wel kan Alyssa heel goed schieten en overweg met haar katana.
Uiterlijk: ravenzwart lang haar, fel groene ogen. Slank, lange benen en veel vrouwelijke vorm.
Vakken:
Nederlands, Frans, Duits, Engels, Spaans, Arabisch en Russisch (ze spreekt acht talen.)
Drama, Scheikunde (theorie en praktijk), Theater, Muziek, Rekenen, Wiskunde A en Economie.Ze heeft dus een praktijk gericht profiel met veel Kunst vakken.
Nog een laatste dingetje en dat is de lijst van vakken:
Taal:
Nederlands
Frans
Arabisch
Duits
Engels
Spaans
RussischExact (drie verplicht):
Wiskunde A
Wiskunde B
Wiskunde Omega (voor de echte genieën.)
Economie
Algemene Natuur Wetenschappen (ANW)
Rekenen (verplicht)
Scheikunde (theorie)
Biologie (theorie)
NatuurkundePraktijkgericht (niet verplicht):
Beeldende vorming
Kunst
Tekenen
Muziek
Drama
Techniek
Literatuur (niemand weet waarom)
Scheikunde
BiologieVrije vakken:
Culturele Godsdienst
Martial Arts
Zwemmen
Boogschieten
Turnen
Kunstgeschiedenis
Theater
Schermen
Management en Organisatie (M&O)
Koken
Geschiedenis
JE LEEST
Mysteries van Elements Academy #netties2016 (voltooid)
FantasyDit is geheel eigen verzonnen! Niet kopiëren alstublieft! This is my own creation. Please do not Copy! De eerste paar hoofdstukken zijn echt heel knullig geschreven maar het wordt later beter. :) Let op!: Er kunnen wisselingen tussen de eerste en de...