Lieve lezers,
Allereerst superbedankt voor al jullie steun en lieve comments. Ik werd er elke dag weer vrolijk van en jullie laten me weer lachen. Iets wat ik al dagen niet heb gedaan.
Maar er is heel slecht nieuws. Mijn ouders, die niet wisten dat ik een alternatief email had en dit account, zijn erachter gekomen dat ik dit verhaal schrijf. Ze zijn ongelooflijk wantrouwig als het om internet gaat. Ze vonden het niet erg dat ik schrijf maar wel dat ik het heb geüpload op Wattpad. Daarom hebben ze me een keuze gegeven. Of alles van internet verwijderen of afgesloten worden van het internet. En aangezien ik internet echt nodig heb voor mijn schoolwerk, ben ik gedwongen om dit account te verwijderen en daarmee ook dit verhaal. Geloof me, ik baal enorm en wil het het liefste niet.
Ik wil blijven lezen van jullie verhalen, zoals Inferno, The Last Hope en Nova. Maar mijn ouders schakelen zelfs psychologische hulp in omdat ze geloven dat er echt iets goed mis is in mijn hoofd, als ik het niet verwijder. Geloof me, het liefste wil ik mijn verhalen met jullie delen, om met jullie samen te lezen maar dit kan dus niet. Het verhaal blijft ongeveer nog een week online en dan ben ik noodgedwongen om alles te verwijderen.
Maar jullie hoeven niet bang te zijn. Ik kom terug. Dat beloof ik jullie. Ik ga echt niet mijn verhaal opgeven. Ik moet alles gewoon maskeren en mijn sporen uit wissen. Ik ben nog niet klaar hiermee. En ik ga jullie niet opgeven. Ik ga jullie niet teleurstellen. Ik ga het verhaal afmaken. Dat beloof ik.
Ik wil nog een paar mensen bedanken die me echt hebben gesteund hier in. Als je er niet tussen staat, geeft dat niet. Ik denk ook aan jou.
FantasyLaviniaAyano voor het delen van haar informatie uit haar verhaal. Meissie, echt bedankt want je hebt me echt wat moed gegeven.
crummie01 voor het helpen met Crime week. Jouw creativiteit mag je echt nooit verliezen.
MadiekeHaazen voor alles eigenlijk. Door her vragen van advies heb je me echt het gevoel gegeven dat ik meer kan dan alleen maar anders zijn.
@xoxo_writer_xoxo voor al die grappige en leuke comments.
Amber134 voor je steun ook buiten Wattpad om!
@oh-dreamy ook voor als die komische en leuke comments!
En dan nog mijn vaste stemmers waar ik super trots op ben. Bedankt allemaal echt waar!
@morty88
@xx_Readingfreak_xx
@WolterBruinsma
@andara13
Allemaal bedankt en misschien tot ziens?
Xxx Charissa.
JE LEEST
Mysteries van Elements Academy #netties2016 (voltooid)
خيال (فانتازيا)Dit is geheel eigen verzonnen! Niet kopiëren alstublieft! This is my own creation. Please do not Copy! De eerste paar hoofdstukken zijn echt heel knullig geschreven maar het wordt later beter. :) Let op!: Er kunnen wisselingen tussen de eerste en de...