GİRİŞ

16.2K 669 679
                                    




Herkese selam! 😍

Bu hikayeye başlamadan önce yetişkin içeriğe kendinizi hazırlamanızı öneriyorum. 🔥🔞

Buraya başlangıç tarihinizi alalım. 👇🏻

Satır arası yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin lütfen. 🙏🏼


GİRİŞ

CHRISTINA AGUILERA – YOUR BODY 🎵

Giray Reha Başaran...

Arabamı her zaman geldiğim gece kulübünün girişine çektikten sonra emniyet kemerimi çıkardım. Adımımı dışarı attıktan sonra temiz havayı soludum.

Kapının önünde içeri girmeyi bekleyen herkesin gözü üstümdeyken onları umursamadan bana doğru gelen adama baktım.

"Hoş geldiniz Reha Bey," diyen vale görevlisini kısaca başımla selamladım.

"Bu gece kalacağım," derken siyah gömleğimin bir düğmesini daha açtım. "Araç sabaha kadar kalacak."

"Tabii efendim."

Kapıdaki görevlileri de selamladıktan sonra binanın içine girdim.

Burası yaptığım işin yoğunluğundan ve stresinden kaçmak için kullandığım bir yerdi. Sürekli buraya geldiğim için de çalışanların neredeyse hepsi beni tanırdı.

Otuz katlı bir otelin en üst katında bulunan gece kulübüne gelen kişiler genel olarak yüksek standartlara sahip kişiler olurdu. Bu yüzden ipini koparanın gelemeyeceği bu tarz yerler her zaman ilk seçeneğimdi.

Asansör geldiğinde tuşa bastım ve demir duvara yaslandım. Başım o kadar çok ağrıyordu ki sert bir içkiye ihtiyaç duyuyordum.

En üst kata ulaştığımda asansörün kapıları açıldı. Gürültüyle karşılaştığımda yüzümü ekşitsem de gülümsedim.

Elimi pantolonumun cebine soktuktan sonra gece kulübünün içine girdim.

Girer girmez birkaç tanıdık yüzle karşılaşsam da hiç kimseyle muhatap olmadan her zamanki yerime geçtim.

Tek başıma koskoca locada oturduğumda etraftaki gözler üzerime çevrildi.

Buna alışkın olduğum için umursamadım çünkü erkek avına çıkmış kadınlar çoktan tıpkı bir yengeç gibi benim yanıma doğru yaklaşmaya başlamıştı. Bu her zaman olan bir şeydi ve hoşuma gidiyordu.

Garson viskimi getirdiğinde büyük bir yudum aldım.

İçkinin acılığı boğazımı kavurarak mideme inerken gözlerimi yumdum ve rahatlamaya başladım.

Müziğin sesi yüksek olmasına rağmen insanların çığlıkları ve kahkahaları hala duyuluyordu.

Viskimi bitirdikten sonra garsona elimle tekrarlamasını işaret edip arkama yaslandım.

Bir yandan dizimle ritim tutarken bir yandan da etraftaki insanları seyrediyordum.

Ortada bulunan barın yan tarafına konumlandırılmış stantlarda kalabalık yoğundu. Nedenini merak etmiyordum ama müziğin sesini bastıran kahkaha sesleri de oradan geliyordu.

Gözünü bana dikmiş birkaç kadına göz kırptıktan sonra garsonun getirdiği ikinci bardağımı yudumladım. Benden bir çağrı bekliyorlardı ama ben kimseye çağrı yapmazdım.

Gelmek isterlerse, gelebilirlerdi.

Dış görünüşüm sert olsa da kadınlara karşı her zaman nazik olmuştum. Birlikte olduğum kadınlar daima çapkınlığımdan şikayetçi olmaya ve beni kendi sevgilileri olarak görmeye başladığından beri herkesle bir şey yaşanmaması gerektiğini öğrenmiştim.

BEYAZ GÖLGE (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin