Herkese tekrardan merhaba! 😍Umarım Reha ve Dalya ikilisi kavrulurken ateşleri sizi yakmaz. 🔥
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum! Bunlar benim için çok değerli. ❤️
Keyifli okumalar dilerim! 🙏🏼
BİRİNCİ BÖLÜM
TALK – RETRONAUT, SALVATORE GANACCI
Arven Dalya Günseli...
Bar tezgahına sırtım yaslı bir şekilde yanımda uzanan adamı seyrediyordum.
Etraftaki insanların sesleri müziğe karışırken kulaklarım uğuldamaya başladı.
Buraya gelirken amacım birileriyle tanışmak asla değildi. Arkadaşlarım Polen ve Rana ile kafayı dağıtmak, içmek ve eğlenmekti.
Mekânda ışıl ışıl parlıyorduk.
Etrafımızda bulunan adamların aç bakışlarını mide bulandırıcı olsa da eğlendiriyordu. Erkekler fazlasıyla komik varlıklardı.
Hala içki ısmarlayınca yatağa atabileceklerini düşünüyorlardı gerçi o tarz kızlar hala vardı ama biz onlardan değildik.
Ağızlarının suları akarken eğlencemize bakıyorduk ve hepsi hayal kırıklığıyla evlerine dönüyordu.
Yanımda uzanan siyah gömlekli adam garson gelene kadar asla yüzüme bakmamıştı. Oysa ilk yanıma gelen de oydu.
Onu da diğerleri gibi sanıyordum ama hali hazırda bana bakan adamlarla kıyasladığımda alakası bile yoktu.
Etraftaki adamların birçoğu sinirden köpürmüştü. Sanki bir tür açık arttırma malıydım onların gözlerinde ve en yüksek teklifi verene gitmiştim. Anlık değişen nefretlerinin ardında yatan hayal kırıklığıyla gülümsedim ve duruşumu biraz daha değiştirip yanıma gelen adama doğru çevirdim.
"Kimsin sen?" diye sordum.
Yine bana bakmazken dudağının hafifçe kıvrılışı tüylerimi ürpertti. Sırtımdan aşağı doğru inen bir sıcaklık karşısında alkolü fazla kaçırmış olduğumun farkına vardım.
Kalp atışım hızlanırken bunun hiç de hayra alamet olmadığını biliyordum.
Garson geldiğinde içkilerimizi tezgâha bıraktı ve adam iki bardağı da eline alıp sonunda bana döndü.
O an gözlerine bakarım sanmıştım ama viski bardağını kavrayan parmakları ilahi bir yolla ona bir adım yaklaşmamı sağladı.
Göğüslerim elinde tuttuğu bardaklara neredeyse değecekken bakışlarımı ona kaldırdım.
"Bu nedir?" diye sordum.
Duruşunu bir ayağından diğerine aktarırken uzun parmakları hafifçe açıkta kalan göğüs dekolteme sürttüğünde gülümsedi.
"Küçük kızların hoşuna gidecek bir şey," derken sesi ortamdaki tüm seslerden ayrılmıştı.
"Bana küçük kız diye hitap etmen hoşuma gitmiyor," derken elinde tuttuğu bardaklardan birini aldım ve yüzüne doğru aldırıp büyük bir yudum aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ GÖLGE (+18)
ActionSert ve bir o kadar çapkın Giray Reha Başaran, ücreti oldukça yüksek bir yakın korumadır. İşinde o kadar iyidir ki zamanla lakabı Beyaz Gölge olmuştur. Bir gece kulübünde tesadüfen karşılaştığı ve tek gecelik bir ilişki yaşadığı güzeller güzeli Arv...