Herkese yeniden merhaba! ✌🏼Oy ve yorumlarınızı bekliyorum! Bir önceki bölüm neredeyse kimse yorum yapmamış... 🥺Bunlar benim için çok değerli. ❤️
Keyifli okumalar dilerim! 🙏🏼
Bölüm sonu görüşürüz. 🥳
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM
Arven Dalya Günseli...
Elimi sıkan adamın gözlerine baktıkça dün gecenin tüm anıları tıpkı bir film şeridi gibi akıp giderken ortamın giderek sıcaklaştığını hissediyordum.
"Harika!"
Babamın arkamızdaki keyifli sesi ikimizin de dikkatini o yöne çekerken ellerimiz birbirinden koptu ve ona doğru döndük.
Son haftalarda babamın bana düşkünlüğü her zamankinden çok daha fazla artmıştı. Çocukluğumdan beri ebeveynlerim üstüme titrerlerdi ve bu durum beni ne kadar sık boğaz ediyor olursa olsun içten içe hoşuma gidiyordu.
Beni koşulsuz şartsız seven birilerinin olması kendimi güvende hissettiriyor ve yenilmezmişim gibi davranmamı sağlıyordu.
Resmen arkamda koca bir dağ olmuştu babam. Annemse o dağın kuytularında korunurken ısınmamı sağlayan güneş ışınlarım olmuştu.
Yakın bir korumaya neden ihtiyaç duyduğumuzu bilmiyordum fakat ben küçük bir kız çocuğuyken bile babamın çevresinde onu koruyan adamları görerek büyümüştüm.
Sadece, son dönemde kendi şirketinde durmaktansa benim şirketimde vakit geçiriyor ve işlerini aksatıyordu. Bu yüzden de gözünün arkada kalmaması adına ülkenin en yetenekli korumasını tutmuştu.
Ve o koruma şimdi hemen arkamda duruyordu.
Varlığı tüm odayı doldururken kasıklarımda hissettiğim sızıyla beni dolduruşunu hatırlayınca nefesimi fark ettirmemeye çalışarak tuttum.
"Şu gizlilik sözleşmesini hemen şimdi hazırlayalım o halde," dedi babam Beyaz Gölge denen korumaya bakarak.
"Bugün mü başlamamı istiyorsunuz?" diyen korumamın sesi şaşkındı.
"Bir süredir işlerimi aksattığım için kendi işime dönmem gerekiyor ve yarın uçuşum var. O yüzden kızımın senin gibi güçlü birinin gözetimi altında olduğunu bilmek benim içimi çok rahatlatacaktır."
"Abartmasak mı?" dedim babama yüzümü buruşturarak. Kollarımı birbirine bağlayıp, "Eminim onu tek hamlede yere serebilirim," dedim başımı arkamdaki adama doğru sallayarak.
Babam gülmeye başladığında, "Onunla iyi geçin kızım. O, artık senin en yakın dostun olacak," dedi.
Arkamdaki adam hareketlenip babamın masasına doğru yürüdü ve önünde duran koltuklardan birine oturup bacaklarını açtı.
İster istemez gözlerim açılan bacaklarına kaydığında kot pantolonunun hareketleriyle yer değişen kumaşı görmek yutkunmama sebep oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ GÖLGE (+18)
ActionSert ve bir o kadar çapkın Giray Reha Başaran, ücreti oldukça yüksek bir yakın korumadır. İşinde o kadar iyidir ki zamanla lakabı Beyaz Gölge olmuştur. Bir gece kulübünde tesadüfen karşılaştığı ve tek gecelik bir ilişki yaşadığı güzeller güzeli Arv...