Herkese yeniden merhaba! ✌🏼Oy ve yorumlarınızı bekliyorum! 🥺 Bunlar benim için çok değerli. ❤️
Keyifli okumalar dilerim! 🙏🏼
Bölüm sonu görüşürüz. 🥳
DÖRDÜNCÜ BÖLÜM
Giray Reha Başaran...
Arabaya bindikten sonra bir süre Delya'nın gelmesini beklemiştim.
Bana karşı olan tavırları ve söylediği sözler tıpkı elinde tuttuğu bir iğne gibiydi ve her an batırmaya yelteniyordu.
Kapıyı açıp arabaya bindi ve sertçe kapısını kapayıp emniyet kemerini bağladı.
"Nereye gidiyoruz bakalım?" derken telefonuna bakıyordu.
Ona cevap vermedim ve yola çıktım.
Bu işi kabul etmeyi asla düşünmemiştim ama korumam gereken kişinin dün gece birlikte olduğum kız çıkması tüm olayı değiştirmişti.
Muhtemelen bir daha asla göremeyeceğimi sanmıştım ama tesadüf veya kader adına her ne deniyorsa bizi tekrardan karşı karşıya getirmişti.
En büyük fark ise artık o benim sorumluluğumdaydı ve babasının da dediği gibi tırnağına bile zarar gelmemesi gerekiyordu.
"Benimle konuşmaya başlasan çok iyi edersin Beyaz Gölge," derken hala telefonuna bakıyordu.
Onunla konuşmak istiyordum. Onu tanımak istiyordum ama inatçı hırsı ve yüksek özgüveninin kırılması gerekiyordu.
"Sebep?" dedim yoldan gözümü ayırmadan.
Telefonunu bırakıp yavaşça bana döndü. Yüzümde dolanan mavilikleri hissedebiliyordum.
"Çünkü babamın da dediği gibi artık her gün beraber olacağız. Ne sen benden ne de ben senden kaçabilecek o yüzden bir an evvel birbirimize alışsak iyi olur."
"Senden kaçmaya çalışmıyorum," dedim.
"Gayet çalışıyorsun," dedi abartı bir tavırla.
"Benden kaçan sendin hatırlatırım," dedim sabahki olayı hatırlatarak.
Gözlerini devirirken, "Bu konuyu aşamayacaksın öyle değil mi Reha?" dedi.
Umursamaz bir tavırla omuz silktim.
"Aksine. Çok takıldığım bir konu değildi."
Kıkırdarken elini ağzına götürdü ve derin bir nefes alıp ceketini çıkardı. Kolları bana çarparken direksiyonu sıktım.
Tekrar arkasına yaslanırken, "Gel seninle bir anlaşma yapalım," dedi.
"Ne tür bir anlaşma?" dedim.
"Dün geceyi unutalım ve sıfırdan başlayalım."
Gülümsedim. "Unutabilecek gibi durmuyorsun," dedim.
"Unutamayacağımızı ikimiz de biliyoruz zaten," dedi. Açık sözlülüğü hayranlık uyandırıcıydı. Yarını yokmuş gibi yaşayan biri olduğunu çoktan anlamıştım. Korkusuzluğuysa ilgi çekiciydi.
"O zaman bu teklif saçma değil mi?" dedim.
"Hayır değil. Sabah erkenden kalkıp gitmem senden kaçtığım anlamına gelmiyordu. Benim için spontane gelişen bir durumdu ve itiraf edelim ikimiz de oldukça keyif aldık. Ama nereden bilebilirdik ki bugün iş yapacağımızı!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ GÖLGE (+18)
ActionSert ve bir o kadar çapkın Giray Reha Başaran, ücreti oldukça yüksek bir yakın korumadır. İşinde o kadar iyidir ki zamanla lakabı Beyaz Gölge olmuştur. Bir gece kulübünde tesadüfen karşılaştığı ve tek gecelik bir ilişki yaşadığı güzeller güzeli Arv...