Herkese yeniden merhaba! ✌🏼Oy ve yorumlarınızı bekliyorum! 🥺 Bunlar benim için çok değerli. ❤️
Keyifli okumalar dilerim! 🙏🏼
Bölüm sonu görüşürüz. 🥳
ALTINCI BÖLÜM
Giray Reha Başaran...
Öfkeyle yerime geçtiğimde bir süre karşımda oturan kızlara baktım.
Dalya'nın yüzünde gördüğüm şok ifadesiyle dışarıdan nasıl göründüğümü az çok anlayabiliyordum.
Normalde gözlem yapar ve her konuda emin olduktan sonra atılım gösterirdim lakin Oktay denen çocuk restoranın içine girer girmez tüm sinir bozuculuğuyla dikkatimi üstünde toplamıştı.
Garsonlar da dahil herkesi incelemek ve göz hapsinde tutmak zorundaydım çünkü söz konusu Dalya'yı korumaksa tanıdık tanımadık herkese dikkat etmeliydim.
Bu, basitçe benim görevimdi.
Oktay içeri girer girmez Dalya ve arkadaşlarının oturduğu masaya bakmış ve yüzünde sinsi bir gülümseme belirmişti.
O an üç güzel kız gören abaza herifin teki diye düşünecek olsam da onlara doğru yaklaşırken bakışlarının hedefindeki ismin Dalya olduğunu fark etmem yalnızca bir saniyemi almıştı.
Hızla masamdan kalkıp yanına geçtiğimde ona dokunmaya kalkan elini bileğinden kavramıştım. Çünkü kimse, onun izni olmadan ona dokunamazdı. Buna ben de dahildim.
Sonrasında tanıdığını belli eden şaşkınlığı ve beni masama geçmem için ikaz edişi daha da sinirlerimi bozsa da dediğini yaptım ve hiçbir şey olmamış gibi masama geçtim.
Fakat bu sefer sert bakışlarımın hedefinde yalnızca Oktay değil, Dalya da vardı.
Odaklansam onların ne konuştuğunu duyabilirdim ama kulaklarım uğulduyordu. Sinir giderek göğsümde toplansa da bekledim.
Dalya'nın arkadaşları Polen ve Rana Oktay denen çocuğa sürekli göz devirirken Dalya da tüm sertliğiyle konuşuyordu. Oktay bileğini sıvazlarken acı içinde kıvranıyor oluşunu görmek dudağımın hafifçe kıvrılmasına sebep oldu.
Birkaç dakikanın ardından Oktay işaret parmağını kızlara doğrultup ahkam kesmeye başladığında duruşumu değiştirdim ve büstüm adeta bir horoz gibi kabardı.
Hareketliliğimi fark eden Dalya'nın bakışları beni bulduğunda Oktay'ın gözleri de bana çevrildi ve gözünden geçen anlık korku parıltısı sözlerine bir son vermesini sağladı.
Oktay arkasına bakmadan restoranı terk edene kadar gözlerimi ondan ayırmadım.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen?"
Başımı sesin geldiği yöne çevirdim. Dalya'nın öfkeli bakışları tam karşımdaydı.
"Ne yapıyormuşum?" dedim rahat bir tavırla.
"Öyle her önüne gelenin bileğini kıracak düzeyde sıkamazsın," dedi. Bana hesap soruyor gibi bir hali vardı.
Beni azarladığını mı zannediyordu?
Gülümseyerek ona baktım.
"Gerekirse kırarım bile," dedim.
Ağzı hayretle açılırken öfkeyle güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ GÖLGE (+18)
ActionSert ve bir o kadar çapkın Giray Reha Başaran, ücreti oldukça yüksek bir yakın korumadır. İşinde o kadar iyidir ki zamanla lakabı Beyaz Gölge olmuştur. Bir gece kulübünde tesadüfen karşılaştığı ve tek gecelik bir ilişki yaşadığı güzeller güzeli Arv...