ONUNCU BÖLÜM

6.7K 432 102
                                    



Herkese yeniden merhaba! ✌🏼

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum! 🥺 Bunlar benim için çok değerli. ❤️

Keyifli okumalar dilerim! 🙏🏼

Bölüm sonu görüşürüz. 🥳

Giray Reha Başaran...

Dalya mutfağa gittikten sonra etrafı incelemeye koyuldum.

Şöminede yanan alev giderek güçsüzleşirken korların ısısı hâlâ etrafı ısıtıyordu.

Evi oldukça sade dekore edilmişti. Dıştan her ne kadar uçuk kaçık biri gibi görünse de tam aksine çok düzenli ve sade bir kadındı.

İki gündür bana ihtiyaç duymamıştı. Daha doğrusu beni yanında istememişti ve ben de buna saygı göstermiştim.

Görevim onu her türlü tehlikeden korumaktı. Bu tehlike kendi olsa bile. Onu kendinden, kendimden bile koruyacaktım.

İki gündür buraya gelip arabamda beklemekte buna dahildi. Onun haberi olmasa da ben onun kıyılarında tıpkı bir beyaz gölge gibi dolaşmaya devam etmiştim.

Bana attığı mesajı tam geri döneceğim sırada yollamıştı. Henüz ormanlık yoldan çıkmayan arabamı hızla geri çevirip her zaman beklediğim yere park etmiştim.

Bu kadar kısa sürede gelmiş olmama inanmayacağı için bir süre daha dışarıda beklemiştim.

Elinde bir şişe şarap ve iki kadehle yanıma geldiğinde kaşlarım havaya kalktı.

"Şarap demek," dedim.

"Sevmez misin?" dedi önümüzdeki sehpaya koyarken. "İstersen başka bir şey de getirebilirim."

Şarap benim için oldukça romantik bir içecekti. İçmeyi severdim fakat bir kadınla baş başayken şarap içmek dışarıdan çok romantik görünürdü.

"Sorun yok," dedim. Sonuçta burada yalnızca ikimiz vardık.

Yorgun bir gülümsemeyle yanıma oturduktan sonra kadehleri doldurdu ve birini bana uzattı.

"Teşekkürler," dedim parmaklarımla kadehi kavrarken. Onun parmaklarına değince bedenime yayılan anlık elektriklenmeyle hızla kadehi kendime doğru çektim ve dudaklarıma götürdüm.

"Afiyet olsun," dedi ve kendi kadehini hafifçe havaya kaldırıp yudumladı.

Şarabın ekşi tadı iyi hissettirmişti.

"Beğendin mi?"

"Lezzetli. Bu evde kalitesiz bir içki olmayacağı belliydi zaten," dedim ve yavaşça kadehimi kadehine çarptım.

"Ucuz içki içmemem gerektiğini söylemişti bir adam," dedi gözlerini gözlerime kitlediğinde.

Gülümsedim.

"Her yabancının sözünü dinler misin?" dedim.

Bakışlarını kaçırmadı ve bir saniye bile beklemeden yanıtladı.

"Sadece tanıdık hissettirenlerinkini."

Bu dediğinden sonra sessiz kaldım. Bakışları kaçıran taraf ben olmuştum.

Neredeyse bir haftadır hayatımda olan bu kadın adeta büyüleyiciydi. Onu arzulamamak imkansızdı. Hele ki bir kez tadına baktıktan sonra bağımlısı olmamak elde değildi.

Eğer tam şu anda üstüne doğru eğilsem beni kabul edeceğini biliyordum çünkü en başından beri cüretkâr davranan o olmuştu. Ama bunu yapamazdım.

BEYAZ GÖLGE (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin