Herkese yeniden merhaba! ✌🏼Oy ve yorumlarınızı bekliyorum! 🥺 Bunlar benim için çok değerli. ❤️
Keyifli okumalar dilerim! 🙏🏼
Bölüm sonu görüşürüz. 🥳
BEŞİNCİ BÖLÜM
Arven Dalya Günseli...
Yatağımda doğrulup yastığımın yanında duran telefonuma uzandım. Saat henüz sabahın dokuzuydu.
E posta adresime gelen bildirileri kontrol ettikten sonra telefonu bir kenara fırlatıp yataktan kalktım.
Bugün işe gidesim hiç yoktu. Toplantıların çoğunu da ertelettiğim için şirkete gitmemi gerektirecek herhangi bir durum söz konusu değildi.
Pijamalarımı çıkarıp kendimi duşa attıktan sonra uykulu gözlerim hemen açıldı. Üzerime yağan su damlacıklarıyla temizlenirken duş jelimin kokusu karnımı acıktırmaya başladı.
Duştan çıktıktan sonra beyaz bornozumu giydim ve dişlerimi fırçaladım. Çalan telefonumun sesiyle yatak odama geri gidip Polen'in aramasını yanıtladım.
"Efendim," dedim.
"N'aber Daliş, diyen arkadaşımın enerjik sesiyle gülümsedim.
"İyidir hayatım senden ne haber?" dedim.
"Ben de iyi. Rana ile kahvaltıya gideceğiz. Umarım işlerini ekebilirsin."
Acıkan karnım kendini daha da belli ettiğinde bu teklifi reddedemeyeceğimi biliyordum.
"Nereye gidiyoruz?" dedim.
"Sahile gidiyoruz. Seni alalım diyeceğim de evin cehennemin dibinde olduğundan gözüm korkuyor," dedi.
O an arkadan bir başkası ararken, "Bir saniye," dedim Polen'e.
Tanımadığım numarayı açtım.
"Alo?"
"Günaydın."
Reha'nın boğuk sesini işittiğimde nefesim göğüs kafesimin içinde sıkıştı. Onun varlığına hala alışamamıştım gerçi henüz iki gündür hayatımda olduğunu varsayacak olursak bu normaldi.
"Günaydın," diye yanıtladım.
"Reha ben," dedi. Sesinden tanımadığımı düşünmüş olacaktı ki adını söyleme gereği duydu.
"Fark ettim," dedim.
"Bugün işe mi gidiyorsun?"
Sesindeki resmiyet ve soğukluk gözlerimi devirmeme neden olurken, "Hayır," dedim. "Arkadaşlarımla kahvaltıya gideceğim."
"Nerede olacaksın?"
"Konum atacaklar. Sahilde bir yere gidecekmişiz," dedim.
"Hazırlan o zaman seni almaya geliyorum," dedi.
"Şoförüm olmana gerek yok," dedim. Sonuçta o beni korumakla yükümlüydü. "Kendi arabamla geçebilirim."
Gülümsemesini işittiğimde, "Seni kendinden bile korumam gerekiyor Dalya," dedi. "Dikkatli bir şoföre ihtiyacın var."
"Araba sürme konusunda oldukça iyiyimdir," dedim.
"Yarım saate kapında olurum. Bekletilmekten hazzetmem," dedi ve cevap vermeme olanak sağlamadan telefonu suratıma kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ GÖLGE (+18)
ActionSert ve bir o kadar çapkın Giray Reha Başaran, ücreti oldukça yüksek bir yakın korumadır. İşinde o kadar iyidir ki zamanla lakabı Beyaz Gölge olmuştur. Bir gece kulübünde tesadüfen karşılaştığı ve tek gecelik bir ilişki yaşadığı güzeller güzeli Arv...