Herkese yeniden merhaba! Üç gün boyunca yeni bölüm gelecek dedikten sonra benim yok oluş? ✌🏼(Sebeplerini bölüm sonunda açıklıyor olacağım.)
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum! 🥺 Bunlar benim için çok değerli. ❤️
Keyifli okumalar dilerim! 🙏🏼
Bölüm sonu görüşürüz. 🥳
Giray Reha Başaran...
Dalya ile şirkete geldikten sonra bir adım gerisinde yürüyerek asansöre ulaştık.
Çalışanların hepsini büyük bir güler yüzlülükle selamlarken neşeli çıkan ses tonu günlerdir içinde bulunduğu ruh halini gayet iyi maskeliyordu.
Etraftakilerin gözü ikimizin üstünde büyük bir hayranlıkla dolanırken güneş gözlüklerimi çıkarmadan yürümeye devam ettim.
Normalde çok ünlü ve güçlü iş adamlarının yakın korumalığını yaptığım dönemlerde takım elbise giyerdim ama bu iş için öyle bir zorunluluk hissetmiyordum.
Asansöre bindikten sonra yan yana durduk ve yukarı çıkmayı bekledim. Asansörler ikimiz için de tehlikeli yerlere dönüşmüştü, özellikle yan yanayken.
Bu düşünce gülümsememe sebep olurken gözlüklerimi çıkardım. Asansörün aynasına baktığımda ilk gözümün çarptığı şey yanımdaki güzelliğin görüntüsü olsa da direkt gözlerime dikkat kesildim.
Gerçekten de kıpkırmızıydı. Uykusuzluğa alışkındım. Hatta zihnim uykusuzken çok daha farklı ve iyi çalışırdı ama niyeyse şu an aşırı yorgun hissediyordum.
"Ne yersin?" dedi yanımdaki gökyüzü bakışlı kız.
Yavaşça ona döndüm.
"Kahvaltıda ne yenirse," dedim omuzlarımı silkerek.
Gözlerini devirmemek için zor dayandığını görebiliyordum. Artık yavaş yavaş onun jest ve mimiklerini okuyup anlamaya başlamıştım.
"Özel olarak bir şey ister misin anlamında sormuştum. Neyse, hallediyorum."
Telefonunu çıkarıp hızlıca birine mesaj gönderdi ve çantasının içine geri soktuğu anda asansörün kapıları açıldı.
"Gel bakalım Beyaz Gölge," dedi ve topuklu ayakkabılarını güçlü bir şekilde yere basarak önümden yürümeye başladı.
Bakışlarım omuzlarından sırtına, sırtından ince beline ve dolgun kalçalarına kayarken yutkundum ve hemen kendimi toparlamaya çalıştım.
Uzun adımlarla mesafeyi fazla açmadan peşinden yürürken odasının önünde bekleyen sekreteri ve karşılama görevlisi patronlarını büyük bir hevesle selamladılar.
"Hoş geldiniz Arven Hanım," dedi sekreteri hemen elinde tuttuğu günlük çizelgeyi alıp yanına koşarken.
"Kahvaltıyı söyledin mi canım?" dedi Dalya sekreterine bakarak.
"Söyledim efendim. On beş dakikaya gelir," dedi.
Demek ki asansörde sekreterine mesaj atmıştı. Bu durumu saçma buluyordum sonuçta yirmi saniye sonra yüz yüze de söyleyebilirdi.
İş dünyasında insanlar vakitlerini nasıl dolu kullanacaklar onun bile hesabını yapıyordu.
"Tamamdır. Ben o sırada e postalarımı kontrol edeyim. Kahvaltıdan sonra da günün işleyişini planlarız. Şu an bakasım yok, olur mu?" dedi ve büyük bir içtenlikle kızın omzuna dokundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ GÖLGE (+18)
ActionSert ve bir o kadar çapkın Giray Reha Başaran, ücreti oldukça yüksek bir yakın korumadır. İşinde o kadar iyidir ki zamanla lakabı Beyaz Gölge olmuştur. Bir gece kulübünde tesadüfen karşılaştığı ve tek gecelik bir ilişki yaşadığı güzeller güzeli Arv...