Herkese yeniden merhaba! ✌🏼Bölüm sonundaki tepkilerinizi çoook merak ediyorum. 🤓
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum! Bunlar benim için çok değerli. ❤️
Keyifli okumalar dilerim! 🙏🏼
İKİNCİ BÖLÜM
WARFARE – KATIE GARFIELD
Giray Reha Başaran...
Gözlerim hafifçe aralanırken altımdaki yatağın alışık olduğum otel odamda bulunan yatak olduğunu fark edince kaşlarımı çatarak yarısı çekilmiş perdelere baktım.
Dün gecenin mayhoş anıları teker teker zihnimde canlanırken dudağımın bir kenarı hafifçe yukarı kıvrıldı ve yatakta esneyerek döndüm.
Dün gece birlikte olduğum kızı yanımda göremeyince kaşlarım tekrar çatıldı.
Çıplak bedenim hızla doğrulurken duş alıyor olabileceğini düşünsem de banyodan ses gelmiyordu.
"Vay be!" dedim kendi kendime.
Gülerek ellerimi yüzüme bastırdıktan sonra şişmiş gözlerimi ovuşturdum ve yataktan kalktım.
Her ihtimale karşı komodinlerin üstüne baktım ama herhangi bir not yoktu.
Bir şey beklediğimden değildi tabi ama yine de insan gidiyorum diye haber verirdi.
"Resmen bir paçavra gibi kullanıldın be Reha," dedim hayıflanarak banyoya yürürken.
Ağzımdaki çamurumsu tadın geçmesi için gargarayla ağzımı çalkaladıktan sonra aynadaki aksime baktım.
Yüzümden süzülen su damlacıkları vücuduma doğru akarken boynumdaki hafif morluğu görünce gülümsemem biraz daha arttı.
Uzun zamandır böyle şehvetle seviştiğim bir kadın olmamıştı. Libidosu o kadar yüksekti ki kadife teninin tenimde bıraktığı hissiyatın hassasiyetini hala yaşıyor gibiydim.
Tek amacım biraz olsun kafamı dağıtmaktı. Planımda odaya birini atmak asla olmasa da içimdeki dürtülerin esiri olmuştum.
O kızın o içkiyi içmemesini sağlamam gerekiyordu. O kahpe herif ne amaçla bunu yapmıştı bilmiyordum ama radarıma takılmasaydı belki de bu sabaha kızın ölüm haberini haberlerden dinleyerek uyanmış olacaktım.
Gerçi ilk hedefim onu o içecekten uzak tutup gece boyunca adamı göz hapsine almaktı ancak cüretkâr tavırlarını seyretmemek, tek kaşını kaldırarak bana haddimi bildirmeye çalışırken üzerinden yayılan o ateşte yanmamak pek mümkün değildi.
"Umarım başın beladan uzak kalır küçük kız," diye fısıldarken iç çamaşırımı çıkardım ve kendimi duşa attım.
İnsanlarda genelde şöyle bir algı vardı; bir erkek her zaman kadına göre daha vurdumduymaz olurdu. Kaba tabirle biz erkekler odun olanlardık. Kadınlarsa bu odunları tutuşturan alevdi.
Böyle bir gece yaşandıktan sonra erkeklerin birçoğu haber vermeden çeker giderdi çünkü almak istediklerini çoktan almış olurlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ GÖLGE (+18)
ActionSert ve bir o kadar çapkın Giray Reha Başaran, ücreti oldukça yüksek bir yakın korumadır. İşinde o kadar iyidir ki zamanla lakabı Beyaz Gölge olmuştur. Bir gece kulübünde tesadüfen karşılaştığı ve tek gecelik bir ilişki yaşadığı güzeller güzeli Arv...