SEKİZİNCİ BÖLÜM

6.5K 427 64
                                    



Herkese yeniden merhaba! ✌🏼

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum! 🥺 Bunlar benim için çok değerli. ❤️

Keyifli okumalar dilerim! 🙏🏼

Bölüm sonu görüşürüz. 🥳

SEKİZİNCİ BÖLÜM

Giray Reha Başaran...

Sezgin'in mekanına salça olan adamları dakikalardır göz hapsinde tutuyordum.

Bahsedildiği gibi hepsi oldukça büyük oynuyordu. Büyük oynadıkları için de büyük kaybediyorlardı. Adamların öfkelenmeye başladığını hissettiğimde dikkatimi daha çok yoğunlaştırdım.

Homurdanmaya başladıklarında bakışlarımla Sezgin'e işaret verdim. O da durumu anlamış olacaktı ki hafifçe kafasını eğdi.

Birkaç dakika sonra oynadıkları eli yine kaybettiklerinde hile yapıldığını öne sürerek seslerini yükseltmeye başladılar.

Sezgin yanlarına gidip durumu kontrol altına almaya çalıştığında geçen gece çıkan çatışmadan dolayı hala sinirlerin gergin olması da devreye girdi ve adamlar sanki bir tuşa basılmış gibi aynı anda ayağa kalktı.

Sesler yükselirken sandalyeler oradan oraya savruldu ve ceketimi hızla çıkarıp çıkan kargaşanın arasına girdim.

Sezgin yerinde olsam bu adamların gölgesini bile buraya yansıtmazdım ama onun her zaman kafası daha farklı çalışırdı.

Adamların biri belinden çıkardığı silahı havaya sıktığında tüm dikkatim ona yöneldi. İçeri silah sokmuştu. Ben o silahı onun münasip bir yerlerine sokmayı da bilirdim.

Ona doğru giderken birkaç kişiyi önümden çekmek için tartaklarken bana doğru atılan yumruk ve tekmelerden kaçmaya çalışıyordum.

Öfkem bedenimi yönetmek için can çekişse de kontrolümü kaybetmek istemiyordum çünkü kontrolümü kaybettiğimde bir silahtan çok daha tehlikeli bir hal alıyordum.

Silahı tutan adamın boğazına yapışıp diğer elimle de bileğini kavradığımda silahı iki kez daha boşa ateşledi. Ses kulakları sağı eden cinsten olsa da buna alışkındım.

Burnuma dolan barut kokusuyla aynı anda kulaklarımı dolduran bir çığlık sesiyle bakışlarım hemen sağıma döndü.

Kulübün girişinde duvara yaslanmış korku dolu gözlerle etrafına bakan kızı gördüğümde öfkem tüm zincirlerini kırmıştı.

Dalya'nın burada ne işi vardı ve burayı nasıl bulmuştu bilmiyordum ama rahat durmayacağı gecenin başından belliydi.

Onun bizzat yakın koruması olarak böyle bir ortamda kalmasına izin veremezdim.

Herkes sandalyeleri oradan oraya fırlatıyor, yumruklar kemikleri parçalıyor ve etraf adeta kaos kokuyordu. Üstelik ateş edilen bir silah vardı ve kazara bir kurşun sekip onu bulabilirdi.

Bu düşünce tepeden tırnağa kasılmama neden olurken çenemi daha sert sıktım ve Dalya'nın gözlerinin içine baktım.

Korku dolu gözleri hızla açılırken yaslanmış olduğu duvardan bir adım ileri doğru atılıp bana, "Dikkat et!" dediği sırada suratıma yediğim sert yumrukla geriye doğru sendeledim.

Elmacık kemiğimdeki sızı görüşümü bir anlığına bulanıklaştırsa da hemen doğruldum ve tutmuş olduğum adamı biraz kendimden uzaklaştırıp yumruğumu yüzüne indirdim.

BEYAZ GÖLGE (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin