Herkese yeniden merhaba! ✌🏼Oy ve yorumlarınızı bekliyorum! 🥺 Bunlar benim için çok değerli. ❤️
Keyifli okumalar dilerim! 🙏🏼
Bölüm sonu görüşürüz. 🥳
Arven Dalya Günseli...
"Açlıktan gebermek üzereyim!"
Elimdeki salata kasesini masaya bırakırken Reha'ya gözlerimi devirdim.
"Abartma bence," dedim ve mutfağa geri döndüm. "Senin gibi bir adam çölde aç susuz hayatta kalır. Beş dakika daha beklesen ölmezsin."
"Benim gibi bir adam derken?" dedi gözlerini hafifçe kısarak.
Tabakları masaya bıraktım. Elimle onu göstererek, "Senin gibi işte. Hem sen övünmüyor musun? Ben uyumam, bana bir şey olmaz, ben her yerdeyim da da da," dedim kafamı sallayarak.
"Diyor muyum?" dedi şaşkınlıkla.
"Bazen egonu göremiyorsun Beyaz Gölge," dedim gülerek.
Omuz silkti.
"Haftalardır günlerim seninle geçtiği için normaldir," dedi ve sepetten bir dilim ekmek alıp ısırdı. Gözümün içine bakarak ekmeği çiğnerken göz kırptı.
Ağzım şaşkınlıkla açılırken, "Ben hiç egosu olan biri değilim bir kere!" dedim.
"Tabi efendim," dedi başını dalga geçer gibi sallarken.
"Aç kalmak istemiyorsan sus," dedim dudaklarımı birbirine bastırarak.
"Aç kaldım zaten kuru ekmek kemiriyorum görmüyor musun?" dedi dümdüz bir sesle.
Gülmemek için kendimi tuttum. Fırından gelen ses yemeğin hazır olduğunu söylüyordu.
Mutfağa geçtim ve fırındaki tepsiyi dikkatli bir şekilde çıkarıp tezgaha koydum. Eldiveni çıkarırken serçe parmağımın tepsiye değmesiyle ufak bir çığlık attım ve hemen suyu açıp parmağımı soğuk suya tuttum.
İçeriden gelen bir şeyin devrilme sesiyle başımı arkaya çevirmemle Reha'nın geniş omuzlarıyla karşılaşmam bir olmuştu.
"İyi misin?" dedi. Elime bakarken dişlerini sıkıyor ve güçlü çenesindeki kasları hareket ediyordu.
"İyiyim bir şeyim yok. Parmağım aniden tepsiye değdiği için refleksle çığlık attım," dedim.
Bakışlarını tepsi ve suya tuttuğum parmağım arasında gezdirirken, "Sakar kız," dedi.
Bu iki kelimeyi derken çıkarmış olduğu huzursuz tını bile bedenimde sıcak bir havanın dalgalanmasına sebep olurken yutkundum.
"Yanık kremi falan var mı evde? Sürelim," dedi.
"Büyütülecek bir şey değil. Geçer birazdan," dedim.
"Soruma cevap alamayınca çok öfkeli bir adama dönüşebilirim Dalya," dedi ve gözlerini parmağımdan bir an olsun çekmedi. "Yatıştırıcı bir krem sürelim. Yoksa su toplar ve sızlamaya devam eder."
Hayretle başımı sallarken, "Düşünceliyiz de," dedim.
"Senin tırnağına bile zarar gelmemesi lazım. Bu benim görevim unuttun mu?"
Dediği her şeyde gözlerimi devirmek istiyordum.
"Yine abartıyorsun. Ben çocuk değilim. Hem ayrıca bu benim dikkatsizliğim sayesinde oldu. O yüzden dert etme," dedim ve vücudumla onu biraz kenara ittirdim çünkü tam dibimdeydi ve kokusuna daha fazla maruz kalırsam dizlerimin bağı çözülecekti. "Çekil şuradan da yemeğimizi yiyelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ GÖLGE (+18)
ActionSert ve bir o kadar çapkın Giray Reha Başaran, ücreti oldukça yüksek bir yakın korumadır. İşinde o kadar iyidir ki zamanla lakabı Beyaz Gölge olmuştur. Bir gece kulübünde tesadüfen karşılaştığı ve tek gecelik bir ilişki yaşadığı güzeller güzeli Arv...