Dzień 1

598 29 8
                                    

OllyKing : Cześć!

NeilSmith : Cześć... Czy my się znamy?

OllyKing : Nie, ale możemy się poznać. W zasadzie to już się poznaliśmy. Jestem Olly. Zgaduję, że ty to Neil?

NeilSmith : Brawo, Olly. Nie namęczyłeś się. Dlaczego do mnie piszesz?

OllyKing : Zaintrygowałeś mnie, Neil.

NeilSmith : Tylko nie mów, że chcesz iść ze mną na randkę. Wiesz, gdybyśmy się znali to może bym ci pozwolił mnie gdzieś zabrać, ale póki co, to tego nie widzę.

OllyKing : Spokojnie, nie musisz mi się od razu rzucać w ramiona :) Wystarczy, że ze mną piszesz. To dla mnie wiele znaczy.

NeilSmith : Czy ty jesteś...?

OllyKing : Tak, tak. Gustuję w osobnikach tej samej płci, ale mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko temu. Czytałem twój opis i myślę, że nie będziesz chciał się mnie tak szybko pozbyć :)

NeilSmith : Rozwalasz mnie. Powiedz mi jedno, dlaczego OllyKing?

OllyKing : Jestem królem!

NeilSmith : To wiele wyjaśnia.

OllyKing : Nie jestem skromny, musisz do tego przywyknąć :) Masz kogoś?

NeilSmith : Tak. Właściwie to tak...

OllyKing : Skoro tak to...

NeilSmith : Mam mamę, tatę, siostrę...

OllyKing : Nienawidzę cię.

NeilSmith : Muszę się z tobą podroczyć, Olly :) Nie gniewaj się. Taki już jestem.

OllyKing : Gdzie mieszkasz?

NeilSmith : W Londynie.

OllyKing : Ja jestem z Yorkshire. Ile masz lat?

NeilSmith : Widzę, że jesteś naprawdę mną zainteresowany. Mam 23 lata, a ty?

OllyKing : 24 :) Za kilka dni mam 25 urodziny.

NeilSmith : Nie zapomnę złożyć ci życzeń. Widzę, że masz urodziny 15 lipca

OllyKing : Skąd ty...

OllyKing : Ach, tak... Opis...

NeilSmith : Podoba mi się twoja spostrzegawczość, Olly :) Chyba zacząłeś mi się podobać.

OllyKing : Naprawdę??

NeilSmith : Jeszcze za ciebie nie wyjdę, ale może coś z tego będzie.

OllyKing : Nigdy nie mów nigdy :)

NeilSmith : Muszę kiedyś wpaść do Yorkshire. Jesteś farbowanym blondynem?

OllyKing : Aż tak to widać? :\

NeilSmith : Mi się to podoba :) Twoje zdjęcie profilowe jest naprawdę ładne

OllyKing : Dziękuję!! Twoje też. Naprawdę grasz na skrzypcach?

NeilSmith : Tak. Jestem w zespole. A ty na czymś grasz?

NeilSmith : Olly? Jesteś tam?

NeilSmith : Odpisz, Olly...

***

U góry zdjęcie Neila, które ma na profilowym :)

I jak? Podoba wam się? Może nie jest to takie tradycyjne, ponieważ zwykle w tego typu " książkach" występuje dziewczyna i chłopak, ale ja chciałam zrobić coś innego i nowego.

Mam nadzieję, że odbierzecie to pozytywnie :)


Immortal Mind (KIK) ➳ Olly, NeilOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz