Selena Gomez- The Heart Wants What It Wants
[]
Yorum sınırı 200
-
"Siktim belasını."
"Ne diyorsun deli?" derken elimdeki yastığı sertçe ona attım ancak Taehyung kaldırdığı eliyle hızla tuttu yüzüne inmeden. Kollarımı göğsümde birleştirdim öfkeyle. Sürekli bu alfanın yaramazlıklarıyla mı uğraşacaktım ben yani? Çocuktan farkı yoktu!
"Duymuyor musun? Belasını siktim diyorum sana."
Kolunu uzatıp belime sardı ve beni kucağına çekti. Ona trip atıyor olmama rağmen halimden memnundum. Sesimi çıkarmadım.
Geçen hafta arkadaşlarının ziyaretinden sonra benim evime geçmiştik. Ve burada Taehyung çok daha hızlı bir şekilde toparlanmıştı bence. Hatta o kadar iradeli yönetmişti ki bu süreci, artık aklına bile gelmiyordu. Ya da... Her aklına geldiğinde onu öpmemle bir alakası da olabilirdi. Aklına hap değil de öpüşmek geliyordu yani. Jimin'in Yoongi için onu kendime bağımlı ettim derken neyi kastettiğini daha iyi anlıyordum.
Keyifli geçirdiğimiz bir haftanın ardından bugün sabah kahvaltıdan sonra Yoongi kapıda belirip Taehyung'u götürmek istediğinde itiraz etmemiştim. Sonuçta onunla takılmak da iyi gelebilirdi alfaya. Ben de Jimin'i çağırmıştım. İkisi dönene kadar kahve içmiş, benim balkonumdaki çiçeklerle ilgilenmiştik.
Döndükleri an dikkatimi çeken ilk şey Taehyung'un üzerine sinmiş olan başka bir alfanın feromonu ve tişörtündeki ufak kan lekesi olmuştu. Feromonların bir yerden tanıdık geldiğine de emindim ancak anlayamamıştım başta. Şimdi ise alfa bana kendi ağzıyla söylüyordu geçen hafta onu kıskandırmak için flört ettiğim alfayı dövdüğünü.
"Salak." diye homurdandım yine aklıma gelen düşüncelerle. Çok fevri hareket ediyordu. O kıza boxerla kapı açıp üstelik kız onu resmen avuçlamaya çalıştığında ben kimseyi dövmüş müydüm? Hayır! İçimde kalmış mıydı? Evet!
Omzuma bir öpücük kondurdu ve "İstediğini söyle." dedi yüzsüz bir tavırla. Belli ki o tamamen haklı olduğunu düşünüyordu. İtiraz kabul etmeyecekti yani. Zaten iş işten geçmişti. Dilimi yormaya gerek var mıydı ki?..
"Sen böyle her konuştuğum alfayı dövecek misin?"
"Konuştuğun alfa sana melek gibisin derse ve sen de omzunu okşaya okşaya çok tatlısın dersen evet, hepsini döveceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pray for me ✓
FanfictionTek ihtiyacı ve istediği zihnini uyuşturmak olan Taehyung kendine yeni bir eğlence, okula gelen yeni profesör Jeon Jungkook'u bulur. !warning! uyuşturucu ve bağımlılık konularını içerir. omegaverse. soulmate.