New West - Those Eyes
[]
Yorum sınırı 200
-
Ben aşkı iki babamdan öğrenmiştim. Onların bitmek bilmeyen sevgileriyle büyümüş, tıpkı onlar gibi çevreme olumlu yaklaşan bir birey olmuştum.
Tek çocuk olduğum için biraz şımarık büyüsem de özellikle lise yıllarımda bu huyumdan kurtulmayı başarmıştım. Babalarımın beni el üstünde büyütme sebeplerinden biri de onların tek çocukları olabileceğim gerçeğiydi bana kalırsa. Eskiden kardeş istiyorum diye tutturduğum zamanlar olurdu. Yaşım küçüktü elbette. Biraz büyüyünce öğrenmiştim ki Siwoo babam benim doğumumdan sonra yaşanan kanama sebebiyle rahmini aldırmak zorunda kalmıştı.
Bana can veren babalarıma en çok da bu yüzden düşkündüm. Beni kendilerinden bile sakınırlardı bazen. Kılıma zarar gelse dünyayı yakacaklarına emindim.
Kısacası aşırı sevgiyle büyümüş bir insandım. Çevremdeki herkese, en çok da sevgisiz büyümüş Taehyung'a yetecek kadar sevgi vardı içimde.
"Al bakalım."
Alfanın uzattığı kahve bardağını alıp hemen pipeti dudaklarım arasına sıkıştırdım. Havalar artık soğuyordu ama biz buzlu kahve tercih etmekten vazgeçmemiştik. Dışarıda lapa lapa kar da yağsa soğuk içecekleri tercih etmeyi severdim ben. Yalnızca moralim bozuk olduğu zamanlar sıcak bitki çayları favorimdi.
"Mm, leziz." diye mırıldandığım sırada Taehyung yalnız olmamızdan faydalandı ve yanağıma bir öpücük bıraktı. Gülümseyerek ona çevirdim kafamı.
Okulun ayarladığı gezi yalnızca belli bir dönemdeki ve fakültedeki öğrencileri kapsıyordu. Kulüplerden birine sponsor bulunmuş, bunu etkinlik haline getirmişlerdi. İki günlüğe kampa gidiyorduk. Daha şimdiden ne kadar eğlenceli olabileceğini tahmin edebiliyordum.
Sabah erken saatlerde Taehyung ve ben elimizde birer çantayla okula gelmiş, kapıdaki büyük otobüse binen ilk kişiler olmuştuk. Haliyle en kullanışlı yeri seçme hakkı da bizim olmuştu. En arkalarda çift kişilik koltuk bulup oturmuştuk hemen. Taehyung cam kenarını bana vermişti.
"Bu gerizekalı profesör denilen adamın dilindesin sürekli."
İçtiğim kahve nefes boruma kaçacaktı az kalsın. Öksürerek alfaya döndüğümde boştaki elini sırtıma attı ve hafif hafif vurdu. Bay Kang'dan bahsettiğini anlamamam için aptal olmam gerekirdi. Zaten öğretmen olarak Bay Kang, Claudis, ben ve Ryujin vardı. Profesör olan tek kişi de o yaşlı adamdı. Gerçi onun bu gezide işi neydi, anlayamamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pray for me ✓
FanfictionTek ihtiyacı ve istediği zihnini uyuşturmak olan Taehyung kendine yeni bir eğlence, okula gelen yeni profesör Jeon Jungkook'u bulur. !warning! uyuşturucu ve bağımlılık konularını içerir. omegaverse. soulmate.