Bölüm 26 - "Senin güzelliğinle güzelleşiyor her şey."

2.4K 421 301
                                    

Rich Amiri - ONE CALL

Rich Amiri - ONE CALL

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[]

Yorum sınırı 230

-


-bir ay sonra-

"Yine gelin lütfen Lucas babacığım. Burası sizin de eviniz sayılır."

"Ama senin evin sayılmaz." diyerek abisini tersleyen Taehyung'a güldüm. Siwoo babam bana sıkı sıkı sarıldıktan sonra Lucas babamın yanındaki yerini aldı. El ele tutuşmalarını gülümseyerek izledim. Kaç yaşına gelirse gelsin ikisi de birbirine aşık kalacaktı.

Bu sabah evimizi ziyaret ettiklerinde hep beraber güzel bir kahvaltı yapmıştık. Taehyung ile yaşamaya başlamamız kimse tarafından tuhaf karşılanmamıştı. Birkaç yıldır yalnız yaşayan ben için biraz değişikti ama iki haftada alışmıştım. Daha doğrusu Taehyung'la değil, Taehyung ve Sungmin'le yaşamaya alışmıştım.

Aslında onun da bizimle yaşaması eğlenceliydi. Hem Sungmin'in adamları da işimize yarıyordu sürekli kapıda durunca. Ama bazen... Bazen onu evden atasım geliyordu. Taehyung utanmazın teki olduğundan evde kim var kim yok diye umursamadan beni yalnız gördüğü her yerde dibimde bitiyordu. Hâl böyle olunca da genellikle Sungmin tarafından basılıyorduk.

Salona geçerken kolumu tutan alfaya baktım. "Arka bahçe için aldığımız koltuklar geliyormuş bugün." dedi, beni kendine çekmesine izin verdim. Saçlarımın arasına öpücük kondurdu.

Bahçe konusunda ne yapacağımıza karar vermemiz düşündüğümden uzun sürmüştü. Sonunda havuz yaptırma fikri çok cazip gelmişti, biz de bunu direkt Sungmin'e söylemiştik çünkü bu tarz işleri ona kitliyorduk. Bir ay gibi bir sürede bahçemizde orta boylarda bir havuz ve onun hemen yanında da küçük sıcak havuzumuz olmuştu. Bunun Taehyung'un fikri olduğunu anlamak pek zor değildi. Aklı fikri başka yerlerdeydi...

"Daisy'nin kulübesi de gelmiş. Artık bizimle uyumasına gerek yok."

Taehyung burnunu boynuma yaslayarak konuştuğu için dikkatimi cümlelerine vermek çok zordu. Bu aralar Daisy ile anlaşma konusunda berbattı. Köpekle kendini bir tutuyordu sanki.

İki hafta önce aniden Sungmin ve tüm adamlarını evden gönderip resmen üzerime atladığında neye uğradığımı şaşırmıştım. Daisy bizi ayırınca da çareyi onu Sungmin'in kaldığı misafir odasına kilitlemede buldu.

Zihnimi ele geçiren anılarla gülümsedim. "Akıllı kızım, senin gibi huysuzluk yapmıyor." dediğimde kaşlarını çatarak baktı bana. Bir insanın her ifadesi hoşuma gidebilir miydi?

pray for me ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin