[F] Bölüm 36 - "Mutlu son."

1.6K 264 248
                                    

Mac DeMarco - Heart to Heart

[]

"Sakinleş sarışınım."

Sungmin büyük avcu içindeki küçük, titreyen elleri okşarken gözlerini bir an olsun çekmiyordu sevgilisinin mavi gözlerinden. Elvis kalbinde gittikçe büyüyüp onu ele geçiren karartıcı hisse engel olamıyordu. Yanaklarını ıslatan gözyaşları bir an olsun durmuyordu.

Jungkook'u öyle gördüğü an gözlerindeki korku çok tanıdık gelmişti. Kendini aniden iki yıl öncesinde bulmuştu. Kendi bebeğini kaybederken...

Aklındaki düşünceleri silmek adına kafasını iki yana sallarken bir sağ bir sola yürüyen Taehyung çarptı gözüne. Ruh eşine onu işaret etti. Sungmin sakinleştirmesi gereken iki kişi olduğunu fark edince sevgilisini bırakıp kardeşine yöneldi.

"Taehyung." diye seslenmesine rağmen alfa onu duymadı. Zihnindeki düşünceler tarafından ele geçirilmiş gibiydi.

Kendini suçluyordu.

Böylesine zayıf olduğu için, birkaç cümleyle bile kendini aniden eski anıların içinde bulduğu için nefret ediyordu kendinden.

Aynı anda üç alfayı yere serebilecek kadar güçlüyken içindeki ağlayan çocuğu susturamayacak kadar da güçsüzdü.

Omzuna değen elle irkilerek kafasını yana çevirdi. Sungmin onun kızarmış gözlerini görünce kalbinin sızladığını hissetti. Onu böyle görmeye dayanamıyordu.

"Kendine gel artık. Jungkook'a destek olman gerek."

"Abi..." diye fısıldayan alfanın yanağına bir damla yaş firar etti. Sungmin onu kendine çekip sıkıca sarıldı. Kendisini suçlandığını biliyordu. Taehyung küçüklüğünden beri böyleydi zaten. Çevresinde olup bitenler onunla alakalı olmasa bile içinde bir yerlerde suçluluk hissi onu yalnız bırakmazdı.

Gözlerini sımsıkı kapatıp gözyaşlarını dindirdi Taehyung. "Çok korkuyorum." dediğinde abisi sırtını sıvazladı.

"Korkma abicim. Korkulacak bir şey yok. Jungkook da bebeğiniz de gayet iyi olacak."

Onu inandırabilmek için kafasını onaylar anlamda salladı konuşurken. Önünde durdukları ameliyathane kapısı yaklaşık yarım saattir hiç açılmamıştı. Jungkook içerideydi. Taehyung onunla beraber olmak için çırpınsa da izin vermemişlerdi.

"Benim yüzümden..."

"Hayır! Aklından bile geçirme."

Taehyung elini saçlarının arasına attı ve tutamları çekti öfkeyle. "Yalan mı?" diyerek sesini yükselttiğinde Elvis de oturduğu yerden kalkmıştı ne olur ne olmaz diye. İkisinin arasına girmesi saniyeler sürdü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

pray for me ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin