Richy Mitch & The Coal Miners - Evergreen
[]
Yorum sınırı 180
-
Hamileliğimi öğrenmemiz ve kutlamamızın ardından fark ettiğim en önemli şey zamanın çok hızlı geçtiğiydi. Günler birbirini kovalıyor, haftalar çabucak bitiyor ve bebeğimiz benim rahmimde büyüyordu. Biz de onunla beraber büyüyorduk tabii.
Taehyung ve ben öyle yabancıydık ki bu hisse... Yalnız kaldığımız anlarda aslında ikimiz değil, üçümüz vardık. Bizden bir parça daha burdaydı. Elimi karnıma yasladığımda fark edebileceğim, artık kendini göstermeye başlamış olan bebeğimiz...
Öğrendikten sonraki ilk iki haftam hâlâ şaşkın olmamla geçmişti ve bol bol da araştırma yapmıştım. Tabii tüm bu süreç boyunca Taehyung da bulduğu her an beni beslemeyi ihmal etmiyordu. Bana kilo aldırmayı kafaya koymuştu bu adam. Muhtemelen dokuzuncu aya geldiğimizde ben yusyuvarlak olacaktım.
"Günaydın güzelim." dedi yanağımı öpmeden önce. Ardından her sabah olduğu gibi karnıma eğildi ve bir öpücük de açıktaki tenime kondurdu. "Sana da günaydın bebeğim."
Gülümseyerek onun dağınık saçlarına attım elimi. Ne zaman bunu yapsa aklımdan geçen tek düşünce onu ne kadar sevdiğim oluyordu. Hayatımdaki varlığı için Tanrı'ya hep teşekkür ediyordum.
"Günaydın lan çirkin pezevenk. Sana da günaydın hamile tavşan."
Sungmin her zamanki enerjisiyle aramıza katıldığında ona "Günaydın." diyerek karşılık verdim. Bugün biraz geç uyanmıştım. Bazı geceler geleceğimizi düşünmekten heyecanlanıyor ve uykumun kaçmasına neden oluyordum. Dün gece de onlardan biriydi.
Bebeğimiz için hazırlayacağımız odayı hayal ederken fazla kapılıp tüm uykumu dağıtmıştım.
"Kahvaltını salonda yemek ister misin bebeğim? Oraya getireyim."
"Güzel olur." diye mırıldanırken televizyondaki animasyon filmini görünce gözlerim heyecanla açıldı. Rapunzel!
Hızlıca koltuğa oturup kumandayı da elime aldım ve sesini açtım. Kısa süre içinde Taehyung da yanıma geldi ve elindeki tabağı bana verdi. Üst üste dizilmiş pankekleri görünce dudaklarımı yaladım.
Henüz hâlâ bulantım yoktu. Ben de bu fırsatı kaçırmamak için yiyebildiğim kadar yiyordum.
Bir yandan filmi izleyerek pankeklerimi ve üzerindeki meyveleri tamamen yedim. Kolunu omzuma atmış olan sevgilimin memnuniyetini hissedebiliyordum. Yemek yediğimde en çok o mutlu oluyordu zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pray for me ✓
FanfictionTek ihtiyacı ve istediği zihnini uyuşturmak olan Taehyung kendine yeni bir eğlence, okula gelen yeni profesör Jeon Jungkook'u bulur. !warning! uyuşturucu ve bağımlılık konularını içerir. omegaverse. soulmate.