YAZAR NOTU

69 4 2
                                    

Hoş geldiniz.

Umuyorum ki kitaba başlamadan önce bu bölümü okuyorsunuzdur. Hikaye hakkında kafa karışıklığı yaşanmaması için değinmek istediğim birkaç nokta var.

Bildiğimiz gibi kitaplar genel olarak üç bölümden oluşur. Giriş gelişme ve sonuç bölümleri. Ben bu kurguyu yazarken bir bakıma kalemimi güçlendirmek için çabaladım. Başta yayımlamayı bile düşünmediğim bu hikayeyi yazmaya devam ettikçe karakterlerime ne kadar bağlandığımı fark ettim. Nasıl bir tepki alacağını bilmesem bile karakterlerimin hikayesinin gizli kalmasını istemedim.

Dediğim gibi hikayeler genel olarak üç kısımdan oluşur ve ben dönüp kurguya baktığımda bunun oluşmadığı fark ettim. Temelde hikaye ana bir konunun etrafında işlensede senaryo daha çok gelişme ve gelişme olarak ilerliyor tüm kitap. Durağan giriş bölümlerinin olmaması belki bazılarınızın hoşuna gider. Aksiyonun bitmediği bir kitap çünkü.

Bahsettiğim bu nedenden dolayı ilk bölümleri okuduğunuzdan tam olarak bir bütünlük hissedemeyebilirsiniz. Okudukça ve karakterlerin geçmişiyle ilgili detaylar öğrendikçe kurgu kafada ancak oturuyor.

Yani açık konuşmak gerekirse anlaması zor ve bazıları için anlam bütünlüğü oluşmamış bir kitap gözüyle görülebilir. Yine de kurgum ve karakterlerimin sonuna kadar arkasındayım.

Ben bu kitabı gelebilecek her türlü iyi veya kötü 'eleştiriye' karşı, bunları kabul ederek paylaşıyorum.

Bu kitabın benim için özel bir anlamı var. Bu hikaye kaleme aldığım ilk kurgu değil. Son kurgu da olmayacak. Ancak benim için dönüm noktası olan bir kitap. Hayalini kurduğum yazarlık için attığım en sağlam adımlardan biri. Hayallerimin yarım kaldığı onlarca kurgumun yanında yeşermeyi başaran tek çiçek. İlk adımlarını atıp daha kısa bir mesafede bile sertçe yere çakılmaya alıştığım laneti kırmama yardım eden göz bebeğim.

Lafın kısasına gelirsek ilk bölümlerde kafanız karışsa bile hikayeme şans vermenizi istiyorum. Ben beğenilmeyecek bir hikayeyi yayımlama girişiminde bulunmazdım.

İyi okumalar diliyorum.

ZEHİR VE TETİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin