3

229 17 12
                                    

Katsuki'den

Önümüzde ki adamın, Deku'ya bağırırken, 'çilli' diye hitap etmesi kaşlarımın çatılmasına neden oldu.

Deku, çilli miydi?

Bakışlarımı ona yönlendirdim. Yanaklarında, burnunun üstünde gerçekten çilleri vardı ve onun teninde yıldız gibi duruyordu.

Bunu yeni mi fark etmiştim gerçekten?

Gerçi çok da önemli değildi, beni ilgilendirmezdi çilleri varsa. Önemli olan, şuan benden başka birinin bu ortamda bağırıp duruyor olmasıydı.

Sinirle bende karşılık verdim. "Asıl sen, şu salonu terk et, sik kafalı domates çorbası! Göz zevkimi bozuyorsun, kırmızı teninle! Gerizekalı. Ne bakıyorsun, hadisene!"

Gerçekten de kırmızı tenliydi ve korkutucu görünüyordu.

Böyleleri nasıl kahraman olacaktı ki, ha?

Gözlerimi devirerek, kollarımı göğsümde birleştirdim ve bana bakan Deku'yu her zaman ki gibi görmezden gelerek sınav hakkında bilgi veren kahramanı dinlemeye başladım.

***

Sınav bittikten bir kaç gün sonra, okulda müdür tarafından çağırıldık. Deku ve ben.

Ben, UA'yi kazandığım için çağırılmıştım peki ya Deku neden benimle çağırılmıştı?

Müdürün odasına girdikten sonra, müdürümüz bizi tebrik etti. "Okulumuzdan iki kişinin UA kazanmasına inanamıyorum, tebrikler çocuklar."

Deku ciddi ciddi sınavı kazanmıştı yani.

Özgünlüğü olmayan bir aptal, nasıl kahraman olabilirdi ki? Güldüm bu düşünce yüzünden.

Tarihe geçerdi artık, 'En işe yaramaz kahraman' diye.

Müdür ve Deku'nun bana olan bakışlarını umursamadan, odanın kapısını ayağımla tekmeleyerek açtım ve beklemeden çıktım.

Gereksiz samimiyete hiç gerek yoktu.

Özellikle Deku ile beraber anılırken.

Bahçeye doğru inerken, arkamdan birinin daha indiğini duydum. Kimin indiğini az çok tahmin edebiliyordum.

"Kacchan!"

Duymamazlıktan gelerek, bahçeye çıktım. Gider sandım ama hâlâ geliyordu peşimden. "Aptal! Peşimden gelme!"

"Kacchan, güçleneceğim ve seni geçeceğim."

Duyduğum o cümle ile yerimde kalakaldım. Güçlenip beni geçecekti öyle mi? Kaşlarım çatıldı, ellerimi yumruk yaptım.

Bedenimi ona doğru çevirdim ve kahkaha attım. "Özgünlüğü olmayan aptalın teki beni geçecek öyle mi?! Hağh! Geç bakalım geçebiliyorsan, aptal!"

Arkamı dönüp, yürümeye başladım.

***

Şimdi bölümler kısa ama sıkmamak için biraz zaman atlaması yapmam gerekiyo galiba

Neyse bakudeku mükemmel 😭😭

Neyse bakudeku mükemmel 😭😭

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Freckled || BakuDekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin