22

189 16 5
                                    

İzuku'dan

"Kacchan?! Sen neden geliyorsun?!"

"Bu gücün sende olduğunu sadece ben biliyorum, aptal! Yalnız bırakamam!"

Gülümsemeye çalıştım ve başımı sallayarak önüme döndüm.

Shigaraki yerimi tespit edebiliyorsa, peşimden gelecektir. Telsizi açıp, Endeavor'a, Shigaraki'nin benim peşimde olduğunu söyledim.

İlk başta sorgulasa da, sonra umursamadı ve dediklerimi onaylayarak, benim olduğum bölgeye doğru gelmeye başladı.

"Deku."

Ona bakmadan cevap verdim. "Efendim."

Bir süre sessiz kaldı. Ne diyeceğini bilemiyormuş gibi bir hali vardı. En sonunda karar vermiş olacak ki konuştu. "Kendini tehlikeye atma."

Güldüm.

"Neden? Endişelenir misin?"

O da güldü ama neşeyle değil, sinirle. "Aptal! Neden senin için endişeleneyim ki?!"

Alışmış olmasaydım, kalbim şuankinden daha çok kırılırdı.

"Sadece All Might'dan azar işitmek istemiyorum, o kadar! Kendini tehlikeye atmasan yeter!"

Kafamı salladım. Ama dediklerine katılmıyordum.

Çünkü All for One'ı, yani şuan Shigaraki'nin elinde bulundurduğu gücü, sadece benim gücümle yenebilirdik.

Savaşmalıydım en azından.

***

Tahmin ettiğim gibiydi.

Endeavor hiç bir şey yapamıyordu, Shigaraki'ye karşı ben savaşıyordum. Gerçi bunu da Aizawa senseiye borçluydum.

Eğer özgünlüğünü silmemiş olsaydı, Shigaraki'nin karşısında durmama imkan olmazdı.

O özgünlüğü yokken bile çok güçlüydü.

Eski halinden eser yoktu.

Ama bir süre sonra, işler tersine dönmüştü.

Shigaraki, özgünlüğünü geri almayı başarabilmiş, tam güçte savaşıyordu.

Ve şimdi ise, bir kaç saniye sonra bana saldıracaktı.

Savuşturmaya ise fırsatım olmayacaktı.

Belki de ölecektim.

Kendimi buna hazırlamıştım.

Ölmeye yani.

Ama hiçbiri olmadı.

Birden, benim olmam gereken yerde, Kacchan'ı gördüğümde, nefesim kesilmişti.

Beni itip, kendisi mi saldırıyı yemişti?

"Kacchan!"

Ağzından kan sıçradı ve eliyle karnını tuttu. Hemen ardından gözlerini bana çevirdi. Konuşmak istedi, bunu anlayabiliyordum.

Ama tek yapabildiği, bana yan gülümsemesini göstermekti.

Evet, o gülümsemişti.

Kacchan, bana gülümsemişti.

Büyük bir hızla Shigaraki'ye döndüm.

Bunun cezasını çekecekti.

***

He bak cekti suan cezasını

He bak cekti suan cezasını

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Freckled || BakuDekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin