Katsuki'den
Stajlara başlamamızın üzerinden bir hafta geçmişti.
Herkes normal bir şekilde stajına gidip geliyordu.
Ama Deku'nun ve diğerlerinin durumu hiç de iç açıcı değildi. Öyle ki, onu İida ve Todoroki ile yemek yerken, ağlarken görmüştüm.
Neden bu kadar kötüydü?
Todoroki ona kendi yemeğini uzattığın da gözlerimi devirerek önüme döndüm fakat o an da Kirishima'nın halini fark ettim.
Aynı şekilde yemeğine öylece bakıyor, susuyordu.
"Ne haliniz var sizin?! Artık bir açıklama yapacak mısınız?!"
Kirishima başını kaldırdı, gülümsedi ve, "Kimseye söyleyemeyiz," dedi.
"Başlarım şimdi kimsesine!" Yemeğimi yemeye devam ettiğim sırada, bir duyuru yapılmaya başladı.
"1/A sınıfından; Midoriya İzuku, Kirishima Eijiro, Asui Tsuyu ve Uraraka Ochaco, müdürün odasına gelmeniz rica ediliyor."
Bu duyurudan hemen sonra, hepsi bir anda kalkarak, yemekhaneden çıkıp gitmişlerdi.
Stajların da ne yaşanıyordu?
Neden bu haldelerdi?
***
İki hafta sonra, herşey ortaya çıktığında, yurtta diken üstünde Deku'yu ve diğerlerini bekliyordum.
Yine çok mu kötü yaralanmıştı?
Büyük ihtimalle.
Ne de olsa büyük bir operasyona girmişlerdi ve üç gündür hastane de yatıyordu.
Diğer öğrenciler, o dörtlüyü beklerken, ben sadece Deku'yu bekliyordum. Ne halde olduğunu görüp, uyumaya gidecektim.
Bir kaç saat sonra, yurdun kapısı açıldığında hepsi yavaşça içeriye girdiler.
Tahmin ettiğim gibi, Deku gerçekten kötü görünüyordu.
Ama gülümsüyordu.
Hatta öyle çok mutluydu ki, bakışları bana döndüğünde bile gülümsemesi solmamıştı. Galiba önemli olan da buydu.
Arkamı döndüm ve asansörün oraya doğru yürümeye başladım.
***
İzuku'cugunun iyi olduğunu görünce rahatladı galiba