Katsuki'den
Neden buraya gelmeyi kabul etmiştim, hiç bir fikrim yoktu ama şuan yine nedenini bilmediğim bir şekilde gözlerimle Deku'yu arıyordum.
Ortalıkta görünmüyordu.
Neredeydi bu aptal?
Alışveriş merkezinin aşağı katına baktığımda, Deku'yu biriyle samimi bir şekilde otururken gördüm.
Çok yakınlardı.
Gereğinden fazla.
Ama ben, Deku'yu herkesten iyi tanırdım. Uzaktan izliyor bile olsam, onun yüz ifadesini net bir şekilde çıkartabiliyordum.
Korkuyordu.
Neyden korkuyordu?
Yanında oturan kişi ona zarar mı veriyordu?
Ya da bir kötü müydü?
Kötü biri olma düşüncesiyle, hiç düşünmeden aşağı kata, o ikilinin önüne atladığım da, gözlerim Deku'ya kaydı.
Beni gördüğü için, rahatlamış görünüyordu.
Ve bu, hoşuma gitmişti.
Bana gerçekten güveniyordu.
Deku'ya ve ona sarılan adama bir adım attığım an, yanında ki adam, konuşmaya başladı. "Bir adım daha atarsan, sevgili Midoriya'n küle dönecek."
Bu oydu. Shigaraki.
Kurtarma operasyonun da bize saldıran kötülerin başıydı.
Deku yutkundu ve, "Git," dedi sadece.
Bana mı demişti o yoksa ben mi yanlış anlamıştım?
Hadi ama. Ben ne zaman başka birini, özellikle Deku'yu dinlemiştim ki? O git dedi diye gidecektim öyle mi?
Tehtid altında olduğu, çok açıkken, ben gidecektim?
Beni ne sanıyordu, bu aptal?
Tam bir adım daha atacaktım ki, Shigaraki, eliyle Deku'nun yeşil saçlarına dokundu. Bir kısmı küle dönmüştü.
"Sikik! Naptığını sanıyorsun sen?!"
Üzerine doğru atıldım, o an geri çekildi ve birden arkama geçti. "İkinizle de görüşeceğiz yakında."
Bu ondan duyduğum son cümleydi, arkamı döndüğümde yoktu. Gitmişti.
Tekrar Deku'ya döndüm, gözyaşları akmamak için direniyordu, yüzü ise kızarmıştı.
Yanına yaklaştım ve, "Aptal mısın sen?" diye sordum. Onun cevap vermesine fırsat bırakmadan, belinden tutarak ayağa kaldırdım.
Ona her temas ettiğim de, nedensizce, vücudum karıncalanıyordu.
Ellerim hâlâ belindeyken, "Ağlamak istiyorsan, ağlamalısın, çilli aptal," diye söylendim.
Birden kollarını belime doladı ve başını da göğsüme yaslayıp, sesli bir şekilde ağlamaya başladı.
Kaşlarım çatıldı.
Shigaraki ona ne demişti?
Neden bu kadar korkmuştu?
Bende ellerimi onun küçük bedenine sardığımda, ağlaması şiddetlendi. "Kacchan.."
Cevap vermedim.
"Kacchan, seni istiyorlar."
Beni mi istiyorlardı?
Ve Deku, bu yüzden mi ağlıyordu?
"Gerçekten.. aptal mısın diye sormaktan yoruldum!" Ağlaması birden durdu. "Sence beni alabilirler mi?! Onlar geldiğinde, hiç bir şey yapmadan öyle duracak mıyım sanıyorsun?!"
***
Çilli aptal...