Kenapa Gambar potrait Tuan Aran louise ada di markas lama Oxyuranus?.
Aran louise merupakan ketua sebenar dari Agensi Oxyuranus yang telah diubah suai pada zaman itu.Walaupun Arsenio Xavier merupakan Alpha Sebenar dan akan diwariskan oleh keturunan Xavier selanjutnya namun hal itu tidak berlaku pada Agensi perisik negara.
Di setiap kumpulan mesti ada King dan Queen itulah yang diamalkan oleh Agensi Oxyuranus.Dan jika penyerahan pelantikkan ketua baharu hal itu dilakukan sepersis sama dengan menyambut Kedatangan Raja baharu.
Ketika Tuan Aran Louise meninggal dia tidak meninggalkan sebarang Wasiat tentang pemberian kuasa kepada anak-anaknya.Hal itu menjadikan Agensi Oxyuranus memberikan Jawatan Ketua kepada Daren Xavier yang merupakan Anak kepada keturunan Xavier dan merangkap kawan baik kepada Aran Xavier.
"Macam itulah lebih kurang,bapak kau dengan bapak mark tu berkawan rapat macam adik beradik dah orang kata,tak rengang langsung.Sampai kan kau tahu Uncle Daren siap gantung Potrait diorang berdua lagi dalam office dia kau tahu,"Jelas Jay.
"Hermm,"
"Weh rilek la Lily,kau nak ke pimpin Oxyuranus? Kenapa monyok semacam je ni..tak best ke aku cerita?.Sorry la ye aku ni tak pandai sangat nak jelaskan sesuatu ini pun Laki kau yang suruh,"
"Dah nak mati dah budak tu dekat luar nampak macam dah nazak,"Sambung Jay namun tiada langsung riaksi yang lily jelaskan.
"Kau kenapa,"
"ARGHH aku bosan kau tahu tak! Bagi la aku keluarrrr!,"Tubuh jay digonjang kuat.Sungguh dia berasa bosan sekarang.
"Habistu kau nak suruh aku tolong apa? Dah-dah sabar!,"Cuba dia hentikan lily.
"Boleh mati aku kalau dah lama-lama duduk dekat sini,"
"Iye aku tahu kau bosan,urmm dekat kawasan ni ade satu taman kalau kau bosan kau pergi la sana,"
"Serius? Tak tipu?,"Tanya lily.kalau betul la apa yang jay cakap boleh la dia keluar tak sanggup dah dia duduk lama-lama dalam bilik ni.
"Iya,pergi tanya Mark dulu la kalau nak pergi.Eh lupa kau tak boleh dekat dengan dia urm pergi ajalah nanti aku bagi tahu,"Kata Jay.Lily menganguk laju.Dia lalu bangun dan berlari anak ke luar.
Finally dapat juga dia keluar.Hahh Oksigen.Lily terus berjalan sehingga lah matanya menangkap kelibat gelonsor yang tidak jauh dari jaraknya.
"Uu tenang nye duduk sini,"Tubuhnya digosok pelan.Angin disini boleh tahan sejuk juga.
Bragh
Seseorang rebah dihadapannya.Nak ketawa macam tak sanggup nak tolong pun dia nak menunduk pun 50/50.
"Are you okey?,"Tanya lily kepada lelaki itu.
"Yeah i'm okey,"Jawapnya.Pandangan diangkat menatap lily.
"Eh? Bukan ke kau—Ryan?,"
"Hah?,"
"Ke salah orang? Kau yang tolong aku waktu dekat supermarket haritu kan?,"Tolong la dia cakap ya,kalau tak malu lah aku.
"Urm wait,lily right?,"Soalnya balik.
"Ha'ah,"
"Kenapa ada dekat spain ni.Buat apa dekat sini?,"
"Saja bercuti.Bosan duduk rumah aku datang la sini kejap,kau pula buat apa dekat sini?,"
"Aku datang melawat kawan aku,kebetulan lalu jalan ni,"Lily menganguk pelan.Jauh betul kawan dia duduk.
KAMU SEDANG MEMBACA
REVENGE Oꎇ THE PRINCESS
ActionTrajedi berdarah telah membuatkan dirinya memecahkan segala rahsia dan misteri yang disimpan oleh keluarga sendiri, tiada langsung sisa rahsia yang tertinggal. Kehadiran seseorang tak terduga telah menolong dirinya mencari pembunuh bapanya selama i...