Mark menatap tajam kearah Ryan yang memegang erat pinggang lily.Mata indahnya berubah tajam selepas melihat hal itu.
"M-ark per-gi,"Tekan lily sambil sedaya upaya menahan air mata.
Mungkin ajal dia dah tiba.Tiba untuk dia mati di tangan Ryan.
"Susah juga kau nak faham eh? Apa kata macam ni,"Rambut lily diselak dan bibir Ryan dirapatkan di pipi lily.
BANG!
Tubuh Ryan tertolak kebelakang selepas menerima tembakan dari Mark.Laju! Sangat laju tembakan jejaka itu.
Lily terjatuh dan menutup erat matanya.Kedua tanganya menutup rapat telinganya.Air matanya mulai mengalir deras.
Suasana yang sama seperti mana waktu nyawa tuan Aran diambil.Peristiwa itu mulai berputar di fikiran lily sekarang.Dia takut
"Sayang,tengok saya!,"Tubuh lily dipeluk selepas mark bawa lily menjauh dari Ryan.
"Mark,saya dengar suara Papa,"Lirih Lily sambil terus memejamkan mata.
"Sayang,saya ada dengan awak.Mark ada dengan kau!,"Katanya.
Terus lily sedar.Kepalanya didongakkan dan matanya merenung anak mata helang Mark.Aura lelaki ini lain.
"Mark sayang kau,percayakan dia dan percayakan aku,"
"No matter who you are,Mark or Ryane..you guys are the same person i love the most in my heart,"
Bibir Mark dibawa merapat.Kalau apa-apa terjadi padanya harini,at least dia dah dapat rasa kasih sayang yang sebenar.
"ARGHH!,"
Jerit lily yang lalu mencengkam kuat lengan Mark.Mark menjauhkan tubuhnya dari lily.Matanya terbuka luas tatkala melihat pedang yang sudah menembusi perut isterinya.
"Kalau aku tak dapat nak miliki kau then tiada siapa yang boleh dapat kau!,"Kata Ryan seraya memulas pedang yang telah tertacap di tubuh lily.
"KAU NAK APA HAH SIAL!,"Das tembakan dilepaskan berkali-kali kearah Ryan.
Tubuh lelaki itu ditolak paksa kelantai dan dipukul teruk oleh Mark.Setan dah rasuk budak tu,takda apa yang boleh halang dia sekarang.
Darah mulai bercucuran keluar.Wajah Ryan sudah pecah total.Bibirnya terkoyak,hidung patah dan wajahnya dipenuhi dengan darah.
"MARK DAH!,"Jerit Jay kuat.Dia menarik kuat bahu mark.
Mark tidak mengeluarkan kata.Amarahnya masih belum tamat.Dia mahukan lebih.
"MARK! LILY PERLUKAN KAU!,"Tubuh Mark ditarik paksa.
Mark lalu berlari kearah lily.Tubuh isterinya dibawa kepangkuannya.Dapat dia rasakan yang nafas demi nafas lily mulai perlahan.
"Saya ada dengan awak,hye look at me,"Kata Mark cuba untuk tetap membuat mata lily tidak tertutup.
Chris datang ke misi ini sebagai headhunter namun kerjanya terpaksa dia tinggalkan untuk merawat lily.Kalau sampai dia gagal,mungkin Mark akan mengistiharkan perang besar dengannya.
Tangan Chris kaku.Tubuhnya kaku buat seketika.Apa dia nak buat? Kaki lily mulai mengeluarkan darah segar.Pendarahan gadis itu mulai serius.Sebanyak manapun dia telah merawat lily tapi darah tetap mengalir keluar.
Walaupun dia telah berlatih bertahun-tahun dan telah mahir dalam merawat pelbagai sakit,tapi..kenapa dia tarasa putus harapan untuk merawat lily.Tusukan pedang itu terlalu dalam dan telah melukai organ dalaman.Kalau tidak dibedah dengan cepat mungkin nyawa lily...
KAMU SEDANG MEMBACA
REVENGE Oꎇ THE PRINCESS
ActionTrajedi berdarah telah membuatkan dirinya memecahkan segala rahsia dan misteri yang disimpan oleh keluarga sendiri, tiada langsung sisa rahsia yang tertinggal. Kehadiran seseorang tak terduga telah menolong dirinya mencari pembunuh bapanya selama i...