Három éve már hogy visszajöttem a nyaralásból. Azt hiszem, hihetetlenül hálás vagyok azért, hogy sikerült rávennem magam arra, hogy elmenjek a nyereményútra, amit igazából nem is én akartam megnyerni (velem megesik az ilyen), de ha akkor nem veszem fel a telefont, akkor nem ismerném Évit és Szandit, akik azóta a legjobb barátnőim, soha nem ismertem volna meg a világ legpozitívabb emberét, Mikit, Palát, akinek (habár az elején neccesen) még mindig tart a kapcsolata Gisellával (a német lány), Martint, aki azóta végre megtalálta párját, Attilát, akivel szerintem azóta nem is beszéltem (érthető okokból), Bárányt, a műsorvezetőt, akivel Évi miatt szoktam még találkozni, és direkt a végére hagytam a legfontosabbat, Noelt, akivel még mindig együtt vagyunk, és a kapocs egyre erősebb közöttünk.
A dolgok nem igazán változtak a nyaralás óta. Tomi még mindig a legjobb barátom, azóta is együtt lakunk az albérletünkben. Mindenkivel megpróbálom tartani a kapcsolatot (Attila kivételével, merthogy a nyaralás alatt is alig ha váltottunk 2 mondatot). Mikinek időközben családja lett, tavaly született meg az első közös gyerekük Andreával, akivel 2 éve házasok. Vele hetiszinten beszélek, mindig van valami mondanivalója a csodás életéről. Palával nagyon jó kapcsolatot ápolok, nagyjából mindennap beszélgetünk. Egyébként Pala kiköltözött Bécsbe Gisellával, és az utolsó információim szerint Pala nemsokára lánykérésre készül majd. Évi és Bárány pont ma egy éve házasok, rengeteget találkozok, és beszélgetek velük. Azóta kiköltöztek Nyíregyházára közel Szandiékhoz. Na igen, itt a kulcs, a -hoz, mivel nemrég értesültem arról, hogy Szandi és Martin összejöttek. Rá egy hétre ráadásul össze is költöztek...egyszóval rohamosan halad előre a kapcsolatuk. Megint a végére hagytam Noelt, aki nagyon jóban lett Tomival, aminek nagyon örülök, mert nagyon féltem, hogy esetleg nem fognak jól kijönni egymással, de legnagyobb meglepetésemre nagyon jól megvannak, és így szerencsémre nem kell kerülgetni a találkozásukat, mert mivel Tomival egy lakásban élünk, és Noel hozzánk szokott átjárni, nem lenne jó csak úgy elküldeni Tomit, vagy akár Noelt ilyenkor.
Nagyjából ennyi történt....Ó, csengettek, nyitom.
-Nemsoká érkeznek is majd a részek, reméljük tetszeni fog nektek!! Jó olvasást:)- a szerzők-
KAMU SEDANG MEMBACA
Random- L&L folytatás
Fiksi RemajaEmma és Noel élete a nyaraláson kívül is folytatódik. Vajon együtt maradnak, vagy szakítanak? És Tomi megtalálja a párját, vagy sem? Az élet nem mindig egyszerű, de a kapcsolatoknak ki kell állnia a megpróbáltatásokat. FIGYELEM! A könyvben előfordul...