5. fejezet

54 1 0
                                    

 - Nem megsértődtem, hanem haragszom. - csaptam be az ajtót, és gondolkodás nélkül megindultam az esőtől ázott utcában.

Noel szemszöge:

Nem hiszem el, hogy ennyire elcsesztem a dolgokat. Csak egy apró hazugságnak indult, de egy nagy balhé lett belőle. Na de kezdjük az elején.

Az egész úgy kezdődött, hogy még 3 héttel ezelőtt beszéltem Tomival, hogy idén Emma szülinapjára valami különlegeset akarok adni, ezért venni akartam egy házat kettőnknek, és megkérdeztem őt is, hogy mit gondol róla, örülne-e neki, merthát azért ő is eléggé ismeri. Válasznak annyit mondott, hogy Emma tuti örülni fog, úgyhogy magabiztosabb voltam ezzel a dologgal kapcsolatban. Csak hát azzal nem számoltam, hogy ez egy rohadt nagy félreértésbe fordul majd át. Eddig tök jól tudtam titkolni, nem is jött szembe semmi kérdés, amire valami hazugságot kellett volna kitalálni, úgyhogy minden rendben volt egészen a mai napig. De persze, hogy most kell Tomi pasijának belépnie a képbe. Így Emma hozzám akar költözni, amit persze nem akartam, mivel kb. egy hét múlva már amúgy is cuccoltunk volna át a másik lakásba. Úgy érzem, hogy emiatt hamarabb kell majd tudnia a dologról, mint ahogy a szülinapja eljön. Viszont elvileg csak egy hét múlva költözhetnénk be a kertesházba, úgyhogy beszélnem kell a tulajjal, hogy nem lehetne-e hamarabb a költözés. Csak előtte még Emmával is tisztáznom kell a dolgokat. Csináltam egy borítékot a szülinapjára, amibe írtam egy üzenetet ami arra utal, hogy összeköltözünk egy házba. Akkor akartam odaadni neki, amikor aktuális lett volna a költözés, de mivel előrébb kell hoznunk, és amúgy is tudnia kell már erről, oda kell adnom neki. De az első és legfontosabb dolgom lenne megkeresni. Van egy sejtésem, hogy a parkban lesz, mert mindig oda szoktunk menni kettesben, néha egyedül is jár arrafele. 

Úgyhogy el is indultam otthonról, és egyből a park felé vettem az irányt. 


- Ez most egy kicsit rövidebb fejezet lett, de nemsoká jön is a 6. fejezet, ami azért jóval hosszabb lesz. Reméljük tetszik eddig a történet, írjatok kommentbe, hogy mit gondoltok a sztoriról. Ha úgy gondoljátok jófelé megy a történet, és tetszik nektek, akkor szavazhattok, mert nekünk nagy támogatás lenne a visszajelzésetek. Köszönjük előre is<3. Jó olvasást! - a szerzők-

Random- L&L folytatásWhere stories live. Discover now