Hellooo! ♥️
Bana bir maşallah deriz diye düşünüyorum. Birden bölüm yazma şevki geldi. Umarım bu bozulmaz da bende hızla güzel bir şekilde bölümleri yazmaya devam ederim. ♥️🙏🏻
Hikaye umarım güzel gidiyordur. Düşünceleriniz neler? 😉
Keyifli okumalar dilemeden önce oy verip yorum bırakmayı ihmal etmiyoruz diyorum. Hadi keyifli okumalar! ♥️🙏🏻
Görüşmek üzere! 🤍
(Multimedya: Eylem - Yurdanur - Yaman - Derya )
Çalan alarmın sesiyle gözlerimi açtığımda başımın resmen zonkladığını hissettim. Gözlerimi tavandan çektiğim sırada belimi sıkıca saran kolun varlığını fark ettiğimde gözlerim kocaman oldu. Yanımda yarı çıplak bir adam yatıyordu ve güçlü kollarıyla benim belimi ahtapot misali sarmıştı. Kolumu zor bela komodinin üstüne uzatıp ne ara oraya bıraktığımı bilemediğim telefonumu aldıktan sonra alarmı erteleyip yutkundum. Gözlerimi kısarak birkaç saniye düşünmeye başladım. Dün gece neler olmuştu? Bunları hatırlamaya ihtiyacım vardı. Yutkundum ve dudaklarımı ıslattıktan sonra gözümün önüne gelen kıvırcık saçlarımı kulak arkama kıstırmıştım ki yanımdaki adam gözlerini açıp bana baktığında mavi gözlerine temas etti gözlerim! Ardından geceye dair tek düze görüntüler zihnime doluşmaya başladı. Ben dün gece belki de hayatımın en büyük çılgınlığını yapmıştım. Kaşlarını hafifçe çatarak bana baktığı sırada belimi sarmayı bırakınca nasıl çıktığımı bilemeden yataktan çıktım ancak çırılçıplaktım. Neredeyse koşarak odanın banyosuna kaçtıktan sonra kendimi otel odasının duşakabinine atıp duş almaya başladım. Bedenimde geceye ait izler varken alt dudağımı dişlerimin arasına kıstırıp baktım, kaldım. Su bedenimden aşağıya doğru hızla süzülürken bundan sonra olabilecekleri düşünmeye başladım. Duygusal anımda verdiğim o kararın şu ana belki gram faydası olmayacaktı ancak umarsızca birine temas etmek duygusunu yaşamak kendimi garip hissetmeme neden olmuştu. Saçlarımı güzelce yıkadıktan sonra duş jeli ile vücudumu yıkamaya koyuldum. Elim kadınlığıma doğru kaydığında hafif bir şekilde acıyla sızladığını hissettim. Dudağımı yeniden dişleyip derin bir nefes alırken acıyla inlememek için kendimi epey zor tutmuştum. Vücudumu bir güzel yıkamayı bitirdikten hemen sonra duşakabinden çıkıp banyodaki saç havlusu ile saçlarımı kurulayıp sardım. Ardından banyo havlusu ile de bedenimi sardıktan sonra odaya geri döndüğümde odanın bomboş olduğunu gördüm. Gözlerimi kısarak etrafa bakmaya devam ederken yürüdüğümde benim yattığım tarafta olan yastığın üstünde bir not kağıdı gördüm. "Dün gece harikaydı. Şimdi gitmem gerekiyor ama mutlaka görüşelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebek İçin
RomanceDudaklarıma değen dudaklar bir yardım busesi sunmuştu adeta bana! Yıkılmışlığım, umutsuzluğum ve dünyamın başıma yıkılmış olduğu hissiyatı bir anda yok olup gitmişti sanki! Hiç tanımadığım o adamın tenime teması belki umut belki de bambaşka olayları...