Hellooo! ♥️
Nasılsınız? ♥️
Ben gayet iyiyim 10K okunmaya ulaştık! 🫶🏻 Doğrusu bu beni çok sevindirdi o zaman nice 10K'lara öyle değil mi?
Artık daha fazla konuşma yapmadan sizleri bölümle baş başa bırakmak istiyorum. Herkese keyifli okumalar, lütfen oy verip yorum bırakmayı da ihmal etmeyin. 🫶🏻♥️
Görüşmek üzere! ♥️
(Multimedia: Yaman - Yurdanur - Feride)
Doktorum canımın yanabileceği ihtimalinden bana bahsetmişti çoktan. Ancak daha önce yaşamadığım için doğrusu şu an bunun olacağı aklıma dahi gelmezdi. Yaman içimde hareket etmeyi bırakıp geri çekilirken bana baktı ve elini yanağıma doğru götürüp okşarken endişeli ama aynı zamanda da mahcup bir ses tonuyla konuşmaya başladı. "İyi misin? Canını mı yaktım ha?"
Yüzünü avuçlarımın arasına aldım hemen ardından da dudaklarına öpücük bırakıp geri çekildim. "Canımı yakmadın ama sanırım regl dönemim yaklaştı" gibi bir şeyler saçmalarken buldum kendimi. Ben bu adama neden anlatamıyordum ki içinde bulunduğum durumu? Yeterince yakındım ona kalbimdeki hakimiydi yadsınamazdı. "O zaman durmalıyız."
Yanıtını verip dudaklarını ıslattıktan sonra kendini yan tarafıma atıp bana sıkıca sarıldı ama huzursuzdu. Gözüm aletine doğru kaydığında Yaman'ı zorlamaya başlamış halde olduğunu fark etmem çok sürmedi. Elimi yavaşça aletine doğru uzatıp hafifçe bastırdığımda dudaklarının arasından sabırsız bir inleme koptu. "Ah! Dur, yapamayacağız zaten."
Yandan bir gülümseme gönderdim ona ve daha sonrasında kulağına doğru eğilerek mırıldandım. "Seni rahatlatmama izin ver."
Peşinden boynunun en kuytu köşesine dudaklarımı bastırıp çektim. Kokusu burnuma dolduğunda gözlerimi yumup içime içime çektim kokusunu. Hafifçe çekildiğimde gözlerimiz birbiriyle buluştu. Yaman bana gülümseyerek bakıyordu ki, uzanıp dudaklarını dudaklarıma bastırdı ve beni öpmeye koyuldu. Onun bana temas ettiği her an bana ayrı şahane geliyordu. Zor bela dudaklarımızı ayırmayı başardığımızda elimi yanağına doğru götürüp okşadım. "Rahatlat beni o zaman" diye mırıldandı nefesini dışarıya verirken Yaman. Hafifçe kıkırdadıktan hemen sonra onu yavaşça yatağa doğru itip kendimden uzaklaştırdım ve ardından elimi kabarmış olan aletinin üstüne koyup yine hafif bir baskı uyguladım. "Sık" dedi dişlerinin arasından bana sabırsızca bakış atarken! Alt dudağımı dişleyip ona baktıktan kısa bir süre sonra elimi eşofmanının içine oradan da boxerının içine sokup aletine ulaştıktan sonra sıkmaya ve avucumun içinde ileri - geri hareketler yaptırmaya başladım. Benim her bir hamlemle sevdiğim adamın nefes alışverişleri hızlanmaya başlamıştı. Az önce de dediğim gibi onu mutlu edecektim ve rahatlamasını sağlayacaktım! Avucumun içindeki aletini sıkmaya devam ederken boynuna doğru uzanıp peş peşe öpücükler kondurmaya koyuldum. Diğer yandan da dudaklarımı sürtüp ara arada yalıyordum boynunu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebek İçin
RomanceDudaklarıma değen dudaklar bir yardım busesi sunmuştu adeta bana! Yıkılmışlığım, umutsuzluğum ve dünyamın başıma yıkılmış olduğu hissiyatı bir anda yok olup gitmişti sanki! Hiç tanımadığım o adamın tenime teması belki umut belki de bambaşka olayları...