3.4

194 53 75
                                    

Bölüm Şarkısı: Sezer Sarıgöz-Ne Ay Geceden

Bölüm sınırları:
Oy:100
Yorum:100

❅❅❅

"Gelmiş seninki." Can'ın sesiyle kafamı gitardan kaldırıp kapıya döndüğümde kapıdan girip etrafı inceleyerek bakan kızı, pardon meleği, görünce kalbim beni öldürmeye ant içmiş gibi atmaya başlamıştı.

Onu her gördüğümde kalbim vücudumu terk etmek istiyor gibiydi.

"Ama yalnız gelmemiş." Can düşünceli bir ses tonu ile konuştuğunda arkasından girenleri anca fark edebilmiştim. Kızlar ve Bekir abi vardı. Bekir abi garsonlardan biri ile konuşurken Hasna'mın gözleri beni bulmuştu. Hafifçe gülümsediğinde o an sadece o vardı benim dünyamda.

Gülünce hafif kıvrılan dudak kenarları, gözlerinin kısılması, neşeli yüzü ve muazzam güzelliği...

Sadece ona bakarak yaşamak istiyordum.

Gözlerini benden geri çektiğinde yan kızlarla ilerledikleri masayı fark etmiştim. Bekir abinin daha yeni konuştuğu garson onları masaya götürmüştü. Bekir abi yanımıza doğru ilerlerken Can "Kızlar geliyor tamam da oğlum kızın abisini niye çağırıyorsun sen?" diye kısık sesle konuştuğunda gözlerimi kısıp kaşlarımı çatarak ona doğru baktım.

"Vallaha benim kızın abisi evinde. Senin kızın abisinin geleceğinden haberim yoktu." Gözleri şaşkınca beni bulduğunda sırıttım. "Selen'in de senin kız olduğundan haberimiz yoktu."

Can şaşkınca baktıktan sonra öksürmeye başlayınca bu hâline kahkaha atmıştım.

Can bize asla bazı şeyleri çaktırmazdı. Kaşla göz arasında Selen'le nasıl yakınlaştığı gibi.

Emir ilk söylediğinde onun abartmasıdır demiştim tâ ki Can'ın Selen'e bakışlarını görene kadar. Selen yanımızdayken o saçmalıklarını yapmıyordu ve kimse ona bakmıyorken Selen'e bakıyordu. Tabiri caizse gözleri bile parlıyordu.

Bu yüzden çok şaşırmıştım. Can'ın bir kızla konuşmasını bırak bir kıza öyle baktığını bile ne görmüştüm ne hayal etmiştim.

Bu yüzden sigarasına mola vermişti demek. Bırakmaya çalışma sebebini bulmuştu.

"Kardeşim iyi misin?" Bekir abi Can'ın sırtına vururken bu durum daha da komik gelmişti bana.

Neden öksürdüğünü bilsen de acaba böyle yapar mıydın be abi?

"Ay iyiyim abi. Bir an gıcık felan tuttu herhalde." Kesin öyle olmuştur.

"Anladım. Dikkat et yine de." Can kafasını sallarken gözlerim kızların olduğu masaya gitti. Selen Can'a kaçamak bakışlar atıyordu.

Ben bu herifle çifte düğün yapmayı kabul etmiyorum.

Hazır çifte düğün demişken...

Ben artık düğün yapmak istiyorum.

İç çekerek kafamı salladığımda Bekir abinin "Güzelmiş mekan." demesi ile kafamı kaldırdım. "Öyle abi. Demiştim sana zaten. Sakin bir yer."

Bekir abinin evimde sığınmacı gibi durduğum için ona yakında taşınacağımı söylediğimde iş yerini anlatmıştım.

O ise bana itinayla ne kadar salak olduğumu salak olduğumu söylemeden nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde anlattı. Çok felsefe ile iman dolu bir konuşmaydı ama yani ben içindeki geri zekalı mısın sorusunu anlamıştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: a day ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalbimin Ezanı (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin