4

29 1 0
                                    

Noć sam provela kod Marija na kauču kad su me pijanu dovukli tu. Sutradan sam se probudila i sa druge strane kauči kod mojih nogu spavala je Kamil.
  Videla sam kako još nekoliko Marijovih drugova spavaju okolo.
  Pogledala sam na sat na telefonu i videla da je dva popodne.
  Glava me je ubijala od mamurluka. Ustala sam i otišla do Marijove kuhinje da uzmem malo vode i zapalila sam cigaretu.
  Kada sam završila išunjala sam se iz kuće i vratila kod sebe. Martin me je dočekao na vratima i ne pitajući me ništa dao tabletu za glavu. Nečujno sam se popela do svoje sobe i zahvaljivala bogu što nisam naletela na svog oca.
  Nikad me do sad nije zapitkivao gde sam bila cele noći ali sam ovog puta imala osećaj da hoće.
  Kada sam ušla u sobu želela sam samo da legnem da spavam. Tada sam ugledala svoje stvari koje sam uzela od oca kako stoje na krevetu onako kako sam ih ostavila juče.
  Znala sam da treba da se spakujem za sutra ali u opšte nisam želela to sada. Glava mi je sevala do te mere da nisam mogla ni da razmišljam. Ali ako sada legnem neću ustati do kasno večeras.
  Setila sam se da mi je otac rekao da pročitam papire koje mi je dao. Sela sam na krevet i pokupila papire. Bilo ih je nekoliko papira i jedna malo deblja koverta.
  Tada sam shvatila da su ti papiri iz policije i nisam se zadržavala na njima. Uzela sam plavu kovertu na kojoj je lepim slovima pisalo: 'Lia Sančez'
  Kada sam otvorila kovertu bilo je nekoliko papira u njoj. Na prvom je pisalo ime fakulteta: '𝐷𝑜𝑛𝑢𝑚 𝐴𝑟𝑐𝑎𝑛𝑢𝑚'. To je na latinskom značilo tajni darovi. Bilo mi je smešno kako se niko nije potrudio da smisli neko bolje ime ali tako je kako je.
  U dnu papira pisalo je ime direktorke: Marija Ramirez.
  Sledeći papir bila je dobrodošlica na fakultet. Sledeći papir je naizad bilo nešto korisno: pisalo je da treba da ponesem samo osnovnu garderobu i obuću. Da će mi uniformu obazbediti oni. Pribor takođe oni obezbeđuju tako da je na meni samo da ponesem stvari koje želim. Takođe je pisalo da se u školi priča engleski zbog velikog broja različitih nacija. To mi nije bio problem. Engleski znam kao i španski.
  Sledeći papir bila su školska pravila pravila naglašena masovnim slovima:

  𝗗𝗲𝘁𝗮𝗹𝗷𝗻𝗮 𝗽𝗿𝗮𝘃𝗶𝗹𝗮 𝗼 𝗽𝗼𝗻𝗮𝘀̌𝗮𝗻𝗷𝘂 𝘂𝗰̌𝗲𝗻𝗶𝗸𝗮    

𝗱𝗼𝗯𝗶𝗰́𝗲𝘁𝗲 𝗽𝗼 𝗱𝗼𝗹𝗮𝘀𝗸𝘂. 𝗠𝗼𝗹𝗶𝗺𝗼 𝗱𝗮 𝗶𝗵
𝗽𝗿𝗼𝗰̌𝗶𝘁𝗮𝘁𝗲 𝗶 𝗱𝗮 𝗶𝗵 𝘀𝗲 𝘀𝘁𝗿𝗼𝗴𝗼 𝗱𝗿𝘇̌𝗶𝘁𝗲. 𝗞𝗿𝘀̌𝗲𝗻𝗷𝗲 𝗯𝗶𝗹𝗼 𝗸𝗮𝗸𝘃𝗼𝗴 𝗽𝗿𝗮𝘃𝗶𝗹𝗮 𝘀𝘁𝗿𝗼𝗴𝗼 𝘀𝗲 𝗸𝗮𝘇̌𝗻𝗷𝗮𝘃𝗮.

Tik ispod toga bilo je još loših vesti.

  𝗨𝗻𝗶𝘃𝗲𝗿𝘇𝗶𝘁𝗲𝘁𝘀𝗸𝗶 𝗽𝗼𝘀𝗲𝗱 𝘀𝗲 𝗻𝗲 𝗻𝗮𝗽𝘂𝘀̌𝘁𝗮 𝘁𝗼𝗸𝗼𝗺  𝗿𝗮𝗱𝗻𝗲 𝗻𝗲𝗱𝗲𝗹𝗷𝗲 𝗼𝘀𝗶𝗺 𝘂𝘇 𝗱𝗼𝘇𝘃𝗼𝗹𝘂 𝗿𝗼𝗱𝗶𝘁𝗲𝗹𝗷𝗮 𝗶𝗹𝗶  𝗱𝗶𝗿𝗲𝗸𝘁𝗼𝗿𝗸𝗲. 𝗢𝘃𝗲 𝗱𝗼𝘇𝘃𝗼𝗹𝗲 𝘀𝗲 𝘃𝗲𝗼𝗺𝗮 𝗿𝗲𝘁𝗸𝗼  𝗼𝗱𝗼𝗯𝗿𝗮𝘃𝗮𝗷𝘂. 𝗩𝗶𝗸𝗲𝗻𝗱𝗼𝗺 𝗷𝗲 𝘀𝗹𝗼𝗯𝗼𝗱𝗻𝗼 𝗱𝗮 𝘀𝗲  𝗶𝘇𝗹𝗮𝘇𝗶 𝗴𝗱𝗲 𝗴𝗼𝗱 𝗽𝗼𝘇̌𝗲𝗹𝗶𝘁𝗲. 𝗧𝗲𝗵𝗻𝗼𝗹𝗼𝗴𝗶𝗷𝗮 𝗷𝗲  𝘀𝘁𝗿𝗼𝗴𝗼 𝘇𝗮𝗯𝗿𝗮𝗻𝗷𝗲𝗻𝗮. 𝗟𝗼𝗸𝗮𝗰𝗶𝗷𝗮 𝘂𝗻𝗶𝘃𝗲𝗿𝘇𝗶𝘁𝗲𝘁𝗮  𝗺𝗼𝗿𝗮 𝗼𝘀𝘁𝗮𝘁𝗶 𝘁𝗮𝗷𝗻𝗮!

  Bila sam srećna što bar neću biti zatvorena tamo dvadeset četiri kroz sedam.
  Nemoćna, u kofer srednje veličine spakovala sam nekoliko pari farmerki i nekoliko običnih majci i bluza, i tri para patika. Takođe, znala sam da je Meksiko zemlja dobrog provoda. Ponela sam nekoliko haljina, šorceve, majce i tri para štikli. Nigde u pismu nije stajalo mesto gde se nalazi škola a znala sam da je Meksiko velika država puna manjih. 

Ubistvene noći - prva knjigaWhere stories live. Discover now